't Is ook maar bij wijze van...Mister schreef:Ik tel er iig al 4
En ja, het gras is bij 't andere forum nu wel wat groener.
Gaan we hier maar op een houtje bijten.

't Is ook maar bij wijze van...Mister schreef:Ik tel er iig al 4
Dat kan niet. Je moet je direct aanmelden.Neeltje Jans schreef:He...tel ik niet mee?![]()
En Helma
En Mister
En Geduld.....
Maar hoezo zou je daar niet terecht mogen?
Zo streng lijken ze me niet, en anders vraag je toch aan de mods? Even PB'tje sturen ofzo.
Waarom heb jij een gedoogstatus nodig?Afgewezen schreef:... ik niet mee kan doen met het nieuwe-forumfeestje?
... er namelijk nergens gelegenheid is voor het aanvragen van een gedoogstatus?
... dat wel jammer is, want zo'n parallelforum is weer eens wat anders.
Mister schreef:Jongere schreef:Maar er werd een blokfluitend meisje weggestuurd. Dat was een smet op de dag.
ik ga eerst even slapen denk voordat ik dit ga lezen...Bert Mulder schreef:zullen we, desnoods, het even over het aanbod van genade hebben....
als reactie op dit boekje dat ik kortgeleden geplaatst heb...
Waarom wordt dit antwoord van Ds. Hoeksema aan Prof. Heyns verbonden met het woord 'neocalvinisme'?
http://www.cprf.co.uk/languages/dutch_h ... reword.pdf
![]()
![]()
![]()
![]()
Slaapse, Gertje...gertje schreef: ik ga eerst even slapen denk voordat ik dit ga lezen...
werkse Bert
Ik heb het er even bij gegoogled:helma schreef:lees je geen RD? (en refoforum...)albion schreef:...ik hoorde dat een tijdje geleden aartsbisschop Simonis de GerGem in Gouda met open dag bezocht heeft? Klopt dat?
Bert Mulder schreef:zullen we, desnoods, het even over het aanbod van genade hebben....
als reactie op dit boekje dat ik kortgeleden geplaatst heb...
Waarom wordt dit antwoord van Ds. Hoeksema aan Prof. Heyns verbonden met het woord 'neocalvinisme'?
http://www.cprf.co.uk/languages/dutch_h ... reword.pdf
![]()
![]()
![]()
![]()
Klopt. Maar sinds ik op dit forum zit, heb ik een ontwikkeling doorgemaakt. Dus toen ik me aanmeldde, was er nog niets aan de hand (behalve een klein twijfeltje, dat ik onderdrukte).Hansie schreef:Waarom heb jij een gedoogstatus nodig?Afgewezen schreef:... ik niet mee kan doen met het nieuwe-forumfeestje?
... er namelijk nergens gelegenheid is voor het aanvragen van een gedoogstatus?
... dat wel jammer is, want zo'n parallelforum is weer eens wat anders.
Hun grondslag is toch dezelfde als hier?