Dus van de eerste drie er nu nog één bij?Zita schreef:een dikke knie, een gekneusde heup, een schaafplek op m'n elleboog en een salto middenin het winkelcentrum.
Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?? [6]
Re: Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?? [6]
Hoe krijg je dát nou voor elkaar?Zita schreef:een dikke knie, een gekneusde heup, een schaafplek op m'n elleboog en een salto middenin het winkelcentrum.
Alleen wie door de duisternis van de nacht is gegaan, kan het licht van de morgen naar waarde schatten !
He will wipe away every tear from their eyes. Death shall be no more, neither shall be mourning nor crying nor pain anymore, for the former things have passed away. Revelation 21:4
He will wipe away every tear from their eyes. Death shall be no more, neither shall be mourning nor crying nor pain anymore, for the former things have passed away. Revelation 21:4
het ging ongeveer zo: Zita loopt in het winkelcentrum. Omdat daar allemaal interessante dingen en mensen zijn, kijkt ze niet erg hard naar de zaken die voor haar op de vloer liggen. Dat had ik beter wel kunnen doen. Er lag een bandje dat om een pakket kranten oid gezeten heeft. Je kent dat wel: hard plastic, 1 cm breed ofzo. Als dat bandje niet is losgemaakt, heb je een lus. Als je op het randje gaat staan, steek je nogal makkelijk je andere voet al lopend in de lus. Dat kun je beter niet doen, tenzij je het leuk vindt om de eerste drie aanwinsten te hebben.Mariavt schreef:Hoe krijg je dát nou voor elkaar?Zita schreef:een dikke knie, een gekneusde heup, een schaafplek op m'n elleboog en een salto middenin het winkelcentrum.
- oesterschelpje
Sterkte Zita!
Mijn nieuwe aanwinsten zijn van de rommelmarkt.
Diverse oude keukenspullen, geweldig leuk voor mijn verzameling!

Mijn nieuwe aanwinsten zijn van de rommelmarkt.
Diverse oude keukenspullen, geweldig leuk voor mijn verzameling!
¨Zita schreef:het ging ongeveer zo: Zita loopt in het winkelcentrum. Omdat daar allemaal interessante dingen en mensen zijn, kijkt ze niet erg hard naar de zaken die voor haar op de vloer liggen. Dat had ik beter wel kunnen doen. Er lag een bandje dat om een pakket kranten oid gezeten heeft. Je kent dat wel: hard plastic, 1 cm breed ofzo. Als dat bandje niet is losgemaakt, heb je een lus. Als je op het randje gaat staan, steek je nogal makkelijk je andere voet al lopend in de lus. Dat kun je beter niet doen, tenzij je het leuk vindt om de eerste drie aanwinsten te hebben.Mariavt schreef:Hoe krijg je dát nou voor elkaar?Zita schreef:een dikke knie, een gekneusde heup, een schaafplek op m'n elleboog en een salto middenin het winkelcentrum.
Nou Zita heel veel sterkte, zo kun je zien wat er al met zo´n klein beroerd bandje kan komen..
Alleen wie door de duisternis van de nacht is gegaan, kan het licht van de morgen naar waarde schatten !
Zo zijn er ook wel eens mensen gevallen over een "PTT elastiek".Zita schreef:het ging ongeveer zo: Zita loopt in het winkelcentrum. Omdat daar allemaal interessante dingen en mensen zijn, kijkt ze niet erg hard naar de zaken die voor haar op de vloer liggen. Dat had ik beter wel kunnen doen. Er lag een bandje dat om een pakket kranten oid gezeten heeft. Je kent dat wel: hard plastic, 1 cm breed ofzo. Als dat bandje niet is losgemaakt, heb je een lus. Als je op het randje gaat staan, steek je nogal makkelijk je andere voet al lopend in de lus. Dat kun je beter niet doen, tenzij je het leuk vindt om de eerste drie aanwinsten te hebben.Mariavt schreef:Hoe krijg je dát nou voor elkaar?Zita schreef:een dikke knie, een gekneusde heup, een schaafplek op m'n elleboog en een salto middenin het winkelcentrum.

Dat zijn nare ongelukjes, sterkte, het zal morgen misschien nog wel pijnlijker zijn.
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Mij overkwam het op een station (ik weet niet meer welk). Ik ging de trap af maar struikelde over mijn eigen paraplu en holderbolder rolde ik naar beneden. Vraagt er nog iemand: 'Wat doe je nou?'Mara schreef:Zo zijn er ook wel eens mensen gevallen over een "PTT elastiek".Zita schreef:het ging ongeveer zo: Zita loopt in het winkelcentrum. Omdat daar allemaal interessante dingen en mensen zijn, kijkt ze niet erg hard naar de zaken die voor haar op de vloer liggen. Dat had ik beter wel kunnen doen. Er lag een bandje dat om een pakket kranten oid gezeten heeft. Je kent dat wel: hard plastic, 1 cm breed ofzo. Als dat bandje niet is losgemaakt, heb je een lus. Als je op het randje gaat staan, steek je nogal makkelijk je andere voet al lopend in de lus. Dat kun je beter niet doen, tenzij je het leuk vindt om de eerste drie aanwinsten te hebben.Mariavt schreef:Hoe krijg je dát nou voor elkaar?Zita schreef:een dikke knie, een gekneusde heup, een schaafplek op m'n elleboog en een salto middenin het winkelcentrum.![]()
Dat zijn nare ongelukjes, sterkte, het zal morgen misschien nog wel pijnlijker zijn.
'Vallen, dat zie je toch', zei ik chagarijnig. Zo stom om over je eigen paraplu te vallen!

De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
Echt ziek niet, alhoewel de verkoudheid heeft mij nu wel te pakken, maar daarom krijg ik geen ziektewet-uitkering. Ik heb hier al eerder vertelt dat ik zgn. 'dropping hand' of roeierspols(ze weten het eigenlijk niet goed). Hiervoor moest ik in het begin(half nov) dagelijks naar therapie, dat is nu afgenomen tot 1 a 2 keer per week.MarthaMartha schreef:ai... ziek Gijs? sterkte ermee!Gijs83 schreef:-ziektewet-uitkering UWV
-diverse rapportages van het re-integratiebureau(kan ik volgende week ofwel in het nieuwe jaar weer mee aan de slag!)
Oud Gereformeerde Oliebollen.
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
Eet smakelijk. Zullen vast goed zijnLourens schreef:Oud Gereformeerde Oliebollen.
Beetje zwaar op de maag.Boekenstek schreef:Eet smakelijk. Zullen vast goed zijnLourens schreef:Oud Gereformeerde Oliebollen.
Maar niet zuur.refo schreef:Beetje zwaar op de maag.Boekenstek schreef:Eet smakelijk. Zullen vast goed zijnLourens schreef:Oud Gereformeerde Oliebollen.
met hele noten erin?Lourens schreef:Oud Gereformeerde Oliebollen.
~~Soli Deo Gloria~~
- MarthaMartha
hersteld hervormde oliebollen en appelflappen....
alhoewel, die bakker is geloof ik GGiN...
wat zijn de bollen dan eigenlijk?
gewoon.... lekker natuurlijk!
alhoewel, die bakker is geloof ik GGiN...
wat zijn de bollen dan eigenlijk?
gewoon.... lekker natuurlijk!

Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Doch wel ouderwets vet.eilander schreef:Maar niet zuur.refo schreef:Beetje zwaar op de maag.Boekenstek schreef:Eet smakelijk. Zullen vast goed zijnLourens schreef:Oud Gereformeerde Oliebollen.
Gewetensbezwaarde trouwambtenaar - 'De totalitaire staat werpt het geweten van haar burgers weg als een waardeloos vod'
Dr. J.H. Bavinck
Dr. J.H. Bavinck