zou super zijn!!JolandaOudshoorn schreef:Balen, die nierstenen. En als je het lief vraagt, dan doen ze dat vast wel eventjes!!!MarthaMartha schreef:mmmm.... oké.... je hebt me weer nieuwsgierig.....helma schreef:ik heb ook nog wat leuks voor je gekochtMarthaMartha schreef:rok van noppies en een pyama bij livera (altijd weer leuk de opruimingsacties)
en twee kraamkadootjes....
mijn nieuwste aanwinst zijn nierstenen.... vrijdag voor een echo naar het ziekenhuis.... (zouden ze ook even met dat echo-apparaat náást die nieren willen kijken? ik ga het in elk geval vragen......)
Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?? [6]
- MarthaMartha
Re: Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?? [6]
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
-ziektewet-uitkering UWV
-diverse rapportages van het re-integratiebureau(kan ik volgende week ofwel in het nieuwe jaar weer mee aan de slag!)
-diverse rapportages van het re-integratiebureau(kan ik volgende week ofwel in het nieuwe jaar weer mee aan de slag!)
- MarthaMartha
ai... ziek Gijs? sterkte ermee!Gijs83 schreef:-ziektewet-uitkering UWV
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Inktpatronen voor de printer.
Toch wel heel snel geleverd. Gisteren besteld via www.123inkt.nl en vandaag ontvangen. En nog tegen redelijke prijs.
Toch wel heel snel geleverd. Gisteren besteld via www.123inkt.nl en vandaag ontvangen. En nog tegen redelijke prijs.
http://www.go4inkt.nl heeft mijn patronen veel goedkoper dan 123inkt.Auto schreef:Inktpatronen voor de printer.
Toch wel heel snel geleverd. Gisteren besteld via http://www.123inkt.nl en vandaag ontvangen. En nog tegen redelijke prijs.
Hedendaagse bijbelstudie is voor een belangrijk deel het elimineren van theologische contradicties.
Zijn die inktpatronen wel goed, Gian?
Ja, met chippie. 3,75 voor 25mlTiberius schreef:Zijn die inktpatronen wel goed, Gian?
Hedendaagse bijbelstudie is voor een belangrijk deel het elimineren van theologische contradicties.
Die van mij niet 19.75 incl btw / 16.60 ex btw tegenover 21.50 incl / 18.06 ex btwGian schreef:http://www.go4inkt.nl heeft mijn patronen veel goedkoper dan 123inkt.Auto schreef:Inktpatronen voor de printer.
Toch wel heel snel geleverd. Gisteren besteld via http://www.123inkt.nl en vandaag ontvangen. En nog tegen redelijke prijs.
Voor mijn printer (Epson Stylus CX5400) 2,25 versus 7,50 (zwart) of 5,00 (kleur); dat scheelt dus wel behoorlijk inderdaad.Gian schreef:Ja, met chippie. 3,75 voor 25mlTiberius schreef:Zijn die inktpatronen wel goed, Gian?
Ingredienten voor de Lumpers.
-
Super geweldige dagen en
een hoed en een gouden armbandje 

~ Het was zo donker dat ik overal lichtpuntjes zag ~ (Loesje)
een hoed??? weer al.. hihi., ben zeer benieuwd...Schemerlichtje schreef:Super geweldige dagen eneen hoed en een gouden armbandje

wat leuk!!! een gouden armbandje!!!!!!!
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
2 rokken en een paar laarzen 

Wie zoveel doet dat hij structureel tijd tekort komt voor de Heere, doet meer aardse dingen dan God van hem vraagt.
een dikke knie, een gekneusde heup, een schaafplek op m'n elleboog en een salto middenin het winkelcentrum.
Die laatste aanwinst was mogelijk niet volgens de regelen der kunst...?Zita schreef:een dikke knie, een gekneusde heup, een schaafplek op m'n elleboog en een salto middenin het winkelcentrum.
Gewetensbezwaarde trouwambtenaar - 'De totalitaire staat werpt het geweten van haar burgers weg als een waardeloos vod'
Dr. J.H. Bavinck
Dr. J.H. Bavinck