neuh, voor de afdeling zeeland moet er een bob zijnhenriët schreef:ah, klinkt gezellig,helma schreef:nou; 't is dat je zo aandringtAuto schreef:Nop, maar je mag wel een keer komen helpen hoorhelma schreef:je hebt ze al leeg?
2 flessen met zn 6 en kan ook nog?
Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?? [6]
Re: Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?? [6]
dat klinkt helemaal leuk!!henriët schreef:ah, klinkt gezellig,helma schreef:nou; 't is dat je zo aandringtAuto schreef:Nop, maar je mag wel een keer komen helpen hoorhelma schreef: je hebt ze al leeg?
2 flessen met zn 6 en kan ook nog?
ok,Auto schreef:
neuh, voor de afdeling zeeland moet er een bob zijn
we overleggen even wie dat zal worden,
deze keer Jean, na al die wijnloze maanden voor mij
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
- Katharina van Bora
Een behangen zolderkamer en de vloerbedekking daarvoor is besteld!

Een vriend is iemand die alles van je weet en toch van je houdt.

Voor onze oudste kinderen.
Eén ding weet ik, dat ik blind ben en niet zie...
In mijn kerstpakket geen wijn.....Auto schreef:Relatiegeschenk, 2 flessen heeeeeeeeeeerlijke wijn.
Bezuinigingen oké, 10.000 man eruit , moet kunnen. Maar geen wijn in mijn kerstpakket is niet te verteren, ze kunnen te ver gaan.
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
je mag wel een fles uit mijn kerstpakket hebben .......................... fles waterhuisman schreef:In mijn kerstpakket geen wijn.....Auto schreef:Relatiegeschenk, 2 flessen heeeeeeeeeeerlijke wijn.Ik heb direct een motie van wantrouwen ingediend tegen de Minister van Defensie.
Bezuinigingen oké, 10.000 man eruit , moet kunnen. Maar geen wijn in mijn kerstpakket is niet te verteren, ze kunnen te ver gaan.
Als wij eens een fles wijn krijgen, kieperen we dat altijd door de geut 
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Orchidee schreef:Als wij eens een fles wijn krijgen, kieperen we dat altijd door de geut
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Wat nou...Mara schreef:Orchidee schreef:Als wij eens een fles wijn krijgen, kieperen we dat altijd door de geut
als het nog eens gebeurt, wil ik je wel een seintje geven, kom je het maar ophalen
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Mara, als jij de witte wijn afneemt bij Orchidee, doe ik de rode.Orchidee schreef:Wat nou...Mara schreef:Orchidee schreef:Als wij eens een fles wijn krijgen, kieperen we dat altijd door de geut![]()
als het nog eens gebeurt, wil ik je wel een seintje geven, kom je het maar ophalen
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
Je kunt hem toch ook aan iemand geven??Orchidee schreef:Als wij eens een fles wijn krijgen, kieperen we dat altijd door de geut
- Oude-Waarheid
Lijkt mij ook jaLassie schreef:Je kunt hem toch ook aan iemand geven??Orchidee schreef:Als wij eens een fles wijn krijgen, kieperen we dat altijd door de geut
Door de goot gooien kan altijd nog wel
Laatst gewijzigd door Oude-Waarheid op 21 dec 2010, 22:43, 1 keer totaal gewijzigd.
Net een mail ontvangen met een vooraankondiging kandidaatstelling voor de zending. Het is best een hele hoge drempel voor mij puur ook omdat ik gewoon geen engels kan. Dus ik denk dat ik er maar van af zie. Eerst maar een nachtje slapen en morgen maar eens een mail op stellen.
Best lastig zulke zaken.
Best lastig zulke zaken.
digitaal kerstpakket
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!