Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?? [6]
Re: Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?? [6]
Ja die kun je nu wel gebruiken met dit weer...Lassie schreef:Laarzen....

Alleen wie door de duisternis van de nacht is gegaan, kan het licht van de morgen naar waarde schatten !
He will wipe away every tear from their eyes. Death shall be no more, neither shall be mourning nor crying nor pain anymore, for the former things have passed away. Revelation 21:4
He will wipe away every tear from their eyes. Death shall be no more, neither shall be mourning nor crying nor pain anymore, for the former things have passed away. Revelation 21:4
dit zijn nette laarzen met hakje. 

- JolandaOudshoorn
een wasmachine
na een week kan ik eindelijk weer wassen!

Ik weet, mijn Verlosser leeft
Fijn Jolanda, zonder wasmachine zijn we tegenwoordig nergens meerJolandaOudshoorn schreef:een wasmachinena een week kan ik eindelijk weer wassen!

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
een kerstkaart met een CD
waarvoor dank!
het wordt tijd dat ik ze ook ga schrijven; maar er gaat altijd zoveel tijd inzitten

waarvoor dank!
het wordt tijd dat ik ze ook ga schrijven; maar er gaat altijd zoveel tijd inzitten

Dat schatje heeft afgelopen nacht bij onze achterburen een konijn vermoord....ze hebben hem ook gezien.helma schreef:wat een schatje!!huisman schreef:...een steenmarter??? soms in de kruipruimte soms op zolder. Hij of zij komt waarschijnlijk binnen via een rooster in de spouwmuur. Heb ik dichtgemaakt met een balkje waarop vanmorgen krab en bijtsporen zaten.
Wie heeft hier ervaring mee?
Voor meer info.
http://www.dasenboom.nl/pdf/Foldersteenmarter.pdf

Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
De beste manierhuisman schreef:Dat schatje heeft afgelopen nacht bij onze achterburen een konijn vermoord....ze hebben hem ook gezien.helma schreef:wat een schatje!!huisman schreef:...een steenmarter??? soms in de kruipruimte soms op zolder. Hij of zij komt waarschijnlijk binnen via een rooster in de spouwmuur. Heb ik dichtgemaakt met een balkje waarop vanmorgen krab en bijtsporen zaten.
Voor meer info.

- MarthaMartha
maar wel een prachtig beestje.... je zult maar honger hebben....huisman schreef:Dat schatje heeft afgelopen nacht bij onze achterburen een konijn vermoord....ze hebben hem ook gezien.helma schreef:wat een schatje!!huisman schreef:...een steenmarter??? soms in de kruipruimte soms op zolder. Hij of zij komt waarschijnlijk binnen via een rooster in de spouwmuur. Heb ik dichtgemaakt met een balkje waarop vanmorgen krab en bijtsporen zaten.
Voor meer info.
dan loop je gewoon vooruit op kerst...
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
..een rekening van $ 150 voor het verzenden van pakjes.. en we moeten nog een paar..
Christian faith has to do less with what you know and more with whom you know, namely God and God in Christ. Rev. Martin E Marty
..een mooie kerstkaart en een boek te leen (waar ik ook al in begonnen ben)! 

De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
Da mag niet.Rijssen schreef: De beste manier

t beestje mag toch ook wel een konijn voor de kerst

haaf schreef:Da mag niet.Rijssen schreef: De beste manierze zijn beschermd
t beestje mag toch ook wel een konijn voor de kerst
Mag wel meer niet, mooi beestje alleen jammer dat ie geen gras lust.
albion schreef:..een mooie kerstkaart en een boek te leen (waar ik ook al in begonnen ben)!

een paar warme sloffen
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!