Wist je dat......
Re: Wist je dat......
Voor de natuur wordt het tijd dat het eens een poos flink gaat regenen.
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Ik denk dat we daar nog even op zullen moeten wachtenrefo schreef:Voor de natuur wordt het tijd dat het eens een poos flink gaat regenen.

Sproeien dan maar

Weersverwachting zaterdag 26 juni 2010 tot woensdag 30 juni 2010
Vrij zonnig zomerweer met na het weekeinde een kleine kans op een bui. Middagtemperaturen veelal tussen de 24 en 28 graden.
za zo ma di wo
Weericoon
Neerslaghoeveelheid (mm) 0 0 0-1 0-1 0
Neerslagkans (%) 15 10 30 30 20
Minimumtemperatuur (°C) 12 12 15/17 14/16 12/14
Maximumtemperatuur (°C) 25 26/29 26/28 24/27 23/26
Windkracht (bft) 3 3 2 3 3
Wind komt vanuit OZO ZO W NW W
Zonneschijn (%) 80 70 70 50 50
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Waar denk je dat dat sproeiwater vandaan komt?
--------------
Bij ons uit de kraan.refo schreef:Waar denk je dat dat sproeiwater vandaan komt?

Bij ons ookjvdg schreef:Bij ons uit de kraan.refo schreef:Waar denk je dat dat sproeiwater vandaan komt?

Mooi, kunnen wij naar hartelust sproeien.Mister schreef:Bij ons ookjvdg schreef:Bij ons uit de kraan.refo schreef:Waar denk je dat dat sproeiwater vandaan komt?
- JolandaOudshoorn
deze man wel erg lang geparkeerd stond?? (bron telegraaf)

Ik weet, mijn Verlosser leeft
d'r ligt een dooie eend in de waterbak. Ik heb net het paard instructie gegeven er niet uit te drinken. Hoe krijg je dat ding er met je ogen dicht en zonder 'm aan te raken uit? De postbode was net bij de deur; ik had natuurlijk hulpeloos moeten kijken en het aan hem moeten vragen.jvdg schreef:Mooi, kunnen wij naar hartelust sproeien.Mister schreef:Bij ons ookjvdg schreef:Bij ons uit de kraan.refo schreef:Waar denk je dat dat sproeiwater vandaan komt?
Waarschuwing aan de eerste de beste man boven de zes jaar die het terrein hier betreedt: er wacht een leuk klusje.
Verdronken?Zita schreef:d'r ligt een dooie eend in de waterbak.
ik kon het haar niet meer vragen. Maar er zit honderdvijftig liter water in. En die eend. En die eend beweegt niet en houdt haar kop onder water.Tiberius schreef:Verdronken?Zita schreef:d'r ligt een dooie eend in de waterbak.
jvdg schreef:Mooi, kunnen wij naar hartelust sproeien.Mister schreef:Bij ons ookjvdg schreef:Bij ons uit de kraan.refo schreef:Waar denk je dat dat sproeiwater vandaan komt?

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Zijn jullie nou echt zo naief of neem je me in de maling?
Geen regen = op termijn geen sproeiwater.
--------------
Nee joh...dat snap ik ook nog welrefo schreef:Zijn jullie nou echt zo naief of neem je me in de maling?

oooooooooooooooh, is dat het.refo schreef:Zijn jullie nou echt zo naief of neem je me in de maling?

Gelukkig maar.
Ooit zei mijn vrouwe tegen iemand dat altijd mooi weer uiteindelijk resulteert in geen 'eten meer'. Er groeit dan niets meer. De aangesprokene vond dat niet zo'n probleem. 'Dan nemen we wel groente uit blik'. Inderdaad, het was iemand uit een stad.
Ooit zei mijn vrouwe tegen iemand dat altijd mooi weer uiteindelijk resulteert in geen 'eten meer'. Er groeit dan niets meer. De aangesprokene vond dat niet zo'n probleem. 'Dan nemen we wel groente uit blik'. Inderdaad, het was iemand uit een stad.
--------------