Wilhelm zou graag het interview met Ds.Baan ingescand willen hebben. Wie kan hem daaraan helpen? Ik heb er de tijd en de handigheid niet voor.Gijs83 schreef:-Ds.Joh.Post(55) HHK-predikant te Putten
-Ds.G.J.Baan(42) GG-predikant te Kapelle-Biezelinge(zie ook interview Kerstnummer Gezinsgids)
Los van tijd en handigheid: denken jullie wel aan de auteursrechten?Gijs83 schreef:Wilhelm zou graag het interview met Ds.Baan ingescand willen hebben. Wie kan hem daaraan helpen? Ik heb er de tijd en de handigheid niet voor.Gijs83 schreef:-Ds.Joh.Post(55) HHK-predikant te Putten
-Ds.G.J.Baan(42) GG-predikant te Kapelle-Biezelinge(zie ook interview Kerstnummer Gezinsgids)
Ze zijn te koop bij de boekhandel. Er staat ook een mooi interview met ds. Maljaars in, in datzelfde nummer.Tiberius schreef:Los van tijd en handigheid: denken jullie wel aan de auteursrechten?Gijs83 schreef:Wilhelm zou graag het interview met Ds.Baan ingescand willen hebben. Wie kan hem daaraan helpen? Ik heb er de tijd en de handigheid niet voor.Gijs83 schreef:-Ds.Joh.Post(55) HHK-predikant te Putten
Ze staan ook in jaarboeken van b.v. de GG /CGK en zijn dus openbaar.refo schreef:Wat zouden die predikanten er eigenlijk van vinden als ze wisten dat hun geboortedatum op een openbaar forum gepubliceerd wordt?
misschien vinden ze al die verjaardagspost wel leukrefo schreef:Wat zouden die predikanten er eigenlijk van vinden als ze wisten dat hun geboortedatum op een openbaar forum gepubliceerd wordt?
Ja leuk, post met als afzender: helma, gijs83, auto, refo, Luther, Bogerman, Mara, desiree, etc (o ja, vergeet Jean le Fontain en huisman niet)helma schreef:misschien vinden ze al die verjaardagspost wel leukrefo schreef:Wat zouden die predikanten er eigenlijk van vinden als ze wisten dat hun geboortedatum op een openbaar forum gepubliceerd wordt?
Zal je per PB een voorbeeld gevenAuto schreef:Ja leuk, post met als afzender: helma, gijs83, auto, refo, Luther, Bogerman, Mara, desiree, etc (o ja, vergeet Jean le Fontain en huisman niet)helma schreef:misschien vinden ze al die verjaardagspost wel leukrefo schreef:Wat zouden die predikanten er eigenlijk van vinden als ze wisten dat hun geboortedatum op een openbaar forum gepubliceerd wordt?