Ik weet niet of de voorronde (voor de tv-voorronde dus) door deze jury is beoordeeld. Het zijn nogal dure jongens (en meisje) gok ik zo, die laat je misschien niet al het selectie werk doen. Ze speelden anders hun verbazing wel goed.Marnix schreef:Hehe ik heb wel het idee dat de jury bewust de hype heeft gecreeerd door in het begin extra sceptisch te doen en daarna opeens van verbazing van de stoel te vallen enzo. Alsof er geen voorronden zijn.
Maar leuk is het wel inderdaad.
Welke muziek beluister je nu? [6]
Re: Welke muziek beluister je nu? [6]
"Then he isn't safe?" said Lucy.
"Safe?" said Mr. Beaver. "Don't you hear what Mrs. Beaver tells you? Who said anything about safe? "Course he isn't safe. But he's good. He's the King, I tell you."
"Safe?" said Mr. Beaver. "Don't you hear what Mrs. Beaver tells you? Who said anything about safe? "Course he isn't safe. But he's good. He's the King, I tell you."
Volgens mij is het de eerste gewone ronde en om daar te komen word je eerst beoordeeld. Dat gebeurt vast niet door deze jury maar ik kan me niet voorstellen dat ze geen feedback van hen hebben gekregen na de voorronde. Ik vond in ieder geval de reacties (zowel de afwijzende als daarna de verbaasde en goedkeurende reacties) er erg overdreven en gemaakt en dus gespeeld uitzien.Jongere schreef:Dit is de voorronde hoor. Als ik me niet vergis.Marnix schreef:Hehe ik heb wel het idee dat de jury bewust de hype heeft gecreeerd door in het begin extra sceptisch te doen en daarna opeens van verbazing van de stoel te vallen enzo. Alsof er geen voorronden zijn.
Maar leuk is het wel inderdaad.
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."

© -DIA- 33.950 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
de radio staat aan
- Wilma van den Berg
Dank sei die Herr
Ons geloof wankelt weleens maar Gods trouw nooit!
- Bonny
- Contacteer:
Wish you were here van Pink Floyd op de radio
The Groom's still waiting at the altar
Op het ogenblik luister ik naar de BBC-4 een beetje 'satirisch' op dit moment.
Echt Engelse humor!
Echt Engelse humor!
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
ik ben (over het algemeen) wel een fan van engelse humor. Mijn man snapt daar helemaal niets van, hij is sowieso de taal niet helemaal machtig, dus dan wordt het al lastiger om te begrijpen natuurlijk. Lig ik helemaal dubbel op de bank en kijkt hij me aan met een blik van 'zal ik je even een pilletje geven?'albion schreef:Op het ogenblik luister ik naar de BBC-4 een beetje 'satirisch' op dit moment.
Echt Engelse humor!

Lees de Bijbel niet als een notaris, maar als een erfgenaam (Ds.A.van der Veer)
Kippetje schreef:ik ben (over het algemeen) wel een fan van engelse humor. Mijn man snapt daar helemaal niets van, hij is sowieso de taal niet helemaal machtig, dus dan wordt het al lastiger om te begrijpen natuurlijk. Lig ik helemaal dubbel op de bank en kijkt hij me aan met een blik van 'zal ik je even een pilletje geven?'albion schreef:Op het ogenblik luister ik naar de BBC-4 een beetje 'satirisch' op dit moment.
Echt Engelse humor!

(hier hetzelfde)
Zelfs je naam is mooi.
Van albion?Lassie schreef:Zelfs je naam is mooi.
Tiberius schreef:Van albion?Lassie schreef:Zelfs je naam is mooi.

Die is van Henk Westbroek 

Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."