Wat doen we vandaag?
- MarthaMartha
- Oude-Waarheid
-
eerst mijn mams naar dr werk gebracht. toen naar m'n eigen huisje (inpakken) en toen naar a'sfoort gesjeest. Ff m'n vriend begroet. Toen naar woudenberg (naar de opslag, uitgepakt). ff langs m'n schoonma ff gezellig gekletst! Toen weer naar a'sfoort. Ff wat dingen gedaan. Toen weer naar huis. Bezoekje afgelegd. Boodschappen gedaan. M'n moeder weer opgehaald. Boodschappen gedaan en samen eten gekookt. Toen gezellig met m'n ouders en bij m'n ouders gegeten! En vanavond komt m'n vriend ff het bed ophalen!
-
He had het 'heen-en-weer'.Lassie schreef:eerst mijn mams naar dr werk gebracht. toen naar m'n eigen huisje (inpakken) en toen naar a'sfoort gesjeest. Ff m'n vriend begroet. Toen naar woudenberg (naar de opslag, uitgepakt). ff langs m'n schoonma ff gezellig gekletst! Toen weer naar a'sfoort. Ff wat dingen gedaan. Toen weer naar huis. Bezoekje afgelegd. Boodschappen gedaan. M'n moeder weer opgehaald. Boodschappen gedaan en samen eten gekookt. Toen gezellig met m'n ouders en bij m'n ouders gegeten! En vanavond komt m'n vriend ff het bed ophalen!

Het gebed is de gouden sleutel die de poort der genade kan openen.
de heen en weer wolf...uitgeworpen schreef:He had het 'heen-en-weer'.Lassie schreef:eerst mijn mams naar dr werk gebracht. toen naar m'n eigen huisje (inpakken) en toen naar a'sfoort gesjeest. Ff m'n vriend begroet. Toen naar woudenberg (naar de opslag, uitgepakt). ff langs m'n schoonma ff gezellig gekletst! Toen weer naar a'sfoort. Ff wat dingen gedaan. Toen weer naar huis. Bezoekje afgelegd. Boodschappen gedaan. M'n moeder weer opgehaald. Boodschappen gedaan en samen eten gekookt. Toen gezellig met m'n ouders en bij m'n ouders gegeten! En vanavond komt m'n vriend ff het bed ophalen!