Wat voor boeken zoal?Oorspronkelijk gepost door Jelle
boeken inleveren voor de verkoop tijdens de gemeente dag van onze kerk.
[Aangepast op 16/9/05 door Miscanthus]
Sorry maar voor man ben ik afgekeurd......:,Oorspronkelijk gepost door Lassiegoed man.... kan het niet maken om niet naar die verjaardag te gaan....Oorspronkelijk gepost door Lizzy....ik echt wel vroeg naar bed ga en dat nu al weet!!!!Oorspronkelijk gepost door Lassie
zingen
verjaardag
vroeg slapen. (althans)![]()
jammerOorspronkelijk gepost door LizzySorry maar voor man ben ik afgekeurd......:,Oorspronkelijk gepost door Lassiegoed man.... kan het niet maken om niet naar die verjaardag te gaan....Oorspronkelijk gepost door Lizzy....ik echt wel vroeg naar bed ga en dat nu al weet!!!!Oorspronkelijk gepost door Lassie
zingen
verjaardag
vroeg slapen. (althans)![]()
Ze zegt u tegen mij!!!!! :,:,:):)Oorspronkelijk gepost door LassiejammerOorspronkelijk gepost door LizzySorry maar voor man ben ik afgekeurd......:,Oorspronkelijk gepost door Lassiegoed man.... kan het niet maken om niet naar die verjaardag te gaan....Oorspronkelijk gepost door Lizzy ....ik echt wel vroeg naar bed ga en dat nu al weet!!!!![]()
(overigs altijd gedacht dat u een man was:P:P:P)
zo kennen we wel aan de gang blijven met quoten....:haOorspronkelijk gepost door LizzyZe zegt u tegen mij!!!!! :,:,:):)Oorspronkelijk gepost door LassiejammerOorspronkelijk gepost door LizzySorry maar voor man ben ik afgekeurd......:,Oorspronkelijk gepost door Lassie goed man.... kan het niet maken om niet naar die verjaardag te gaan....![]()
Leuk toch???Oorspronkelijk gepost door Lassiezo kennen we wel aan de gang blijven met quoten....:haOorspronkelijk gepost door LizzyZe zegt u tegen mij!!!!! :,:,:):)Oorspronkelijk gepost door LassiejammerOorspronkelijk gepost door Lizzy Sorry maar voor man ben ik afgekeurd......:,
beetje irritant en forum vervuiling he? :tOorspronkelijk gepost door LizzyLeuk toch???Oorspronkelijk gepost door Lassiezo kennen we wel aan de gang blijven met quoten....:haOorspronkelijk gepost door LizzyZe zegt u tegen mij!!!!! :,:,:):)Oorspronkelijk gepost door Lassie jammer
![]()
o daar kun je best wat aan doen!!! :,:POorspronkelijk gepost door Lassiebeetje irritant en forum vervuiling he? :tOorspronkelijk gepost door LizzyLeuk toch???Oorspronkelijk gepost door Lassie
zo kennen we wel aan de gang blijven met quoten....:ha![]()
heel klein denk ik als je zo doorgaat.Oorspronkelijk gepost door refoff kijken hoe klein dat middelste vakje wordt....Oorspronkelijk gepost door Lassiebeetje irritant en forum vervuiling he? :tOorspronkelijk gepost door LizzyLeuk toch???Oorspronkelijk gepost door Lassie zo kennen we wel aan de gang blijven met quoten....:ha![]()