Ga jij dat straks in februari uitleggen aan het Wegwijspubliek? 8)wim schreef:MM maakt ook geen echte muziek. Toch?
Welke muziek beluister je nu? [3]
Dolf Lok heeft tenminste nog een stem waar je graag naar luisterd........maar die nieuwe...........brandhout!!Tiberius schreef:Jammer dat die presentator zichzelf zo graag hoort praten.Mister schreef:De RO maar zuchtend uitgezet, die presentator is geen aanwinst.
Het was eerst best een aardige omroep. Nu luister ik er nauwelijks meer naar vanwege al dat tussendoor-gewauwel.
Tsja, punt blijft dat muziek een publiek behoeft. En het gros van het publiek zit niet te wachten op doorwrochte muziek, maar wil gewoon lekkere deuntjes horen. Net zoals de meeste mensen gewoon brood bij de supermarkt kopen en niet bij een vakman (bakker). Beide markten moeten bediend worden. Ook goede componisten laten zich daarom vaak verleiden tot het maken van 'makkelijke' muziek. Ze hebben ook brood op de plank nodig (van de supermarkt waarschijnlijk). Eigenlijk zou dit iets zijn voor een aparte discussie: wat is er fout aan zo'n praktijk? In het geval van MM is het een kwestie van bedotten: hij kan geen kwaliteitsbrood bakken en daarom moet hij zich wel beperken tot het maken van het populairste supermarktbrood. En hij doet het op zo'n manier dat mensen denken dat hij een goede bakker isHendrikus schreef:Nee, dat zijn consumeerders 8)Tiberius schreef:De Wegwijsbezoekers zijn ook geen echte luisteraars. Toch?Hendrikus schreef:Ga jij dat straks in februari uitleggen aan het Wegwijspubliek? 8)wim schreef:MM maakt ook geen echte muziek. Toch?
http://www.choiceradio.com
een klassieke internetzender................zónder ge-ouweneel er tussendoor.........................
een klassieke internetzender................zónder ge-ouweneel er tussendoor.........................
http://homepage.oninet.pt/862mch/rsetg.htm
ofwel: Radio Set...........complementative gezangen...................
ofwel: Radio Set...........complementative gezangen...................
- Christiaan
Beetje wel ja...Christiaan schreef:Radicaal!Mister schreef:Wat een nutteloos gezemel op RO
Nog ff, en hij wordt ge-deïnstalleerd!!![]()
Is dat dan zo erg?
Er wordt zoveel tussendoor gewauweld, ik luister voor de muziek. Als ik wil weten wie het zingt, wanneer, waar, hoe, hoe laat etc, dan zoek ik dat fijn zelf ff op...