Kleine ergernissen [2]
Re: Kleine ergernissen
Dat Rick lekkere kipnuggets zit te eten en ik kán niet eten, alleen maar vloeibaar en ik heb zo'n zin in wat hartigs...... 

Alleen wie door de duisternis van de nacht is gegaan, kan het licht van de morgen naar waarde schatten !
He will wipe away every tear from their eyes. Death shall be no more, neither shall be mourning nor crying nor pain anymore, for the former things have passed away. Revelation 21:4
He will wipe away every tear from their eyes. Death shall be no more, neither shall be mourning nor crying nor pain anymore, for the former things have passed away. Revelation 21:4
Neem soep.Mariavt schreef:Dat Rick lekkere kipnuggets zit te eten en ik kán niet eten, alleen maar vloeibaar en ik heb zo'n zin in wat hartigs......

Alleen van het COC?Mister schreef:Zeurpieten/drammers van het COC.

Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen!
Je zou er van COChalzen.Mister schreef:Zeurpieten/drammers van het COC.

Gewetensbezwaarde trouwambtenaar - 'De totalitaire staat werpt het geweten van haar burgers weg als een waardeloos vod'
Dr. J.H. Bavinck
Dr. J.H. Bavinck
caprice schreef:Je zou er van COChalzen.Mister schreef:Zeurpieten/drammers van het COC.

Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
een tv die de hele avond knetterhard aanstaat en waar niemand naar kijkt. 

in elke kaak een hechting die losspringt doordat ik een stukje zacht vlees heb gegeten (kip cordon bleu zonder krokant randje)
Alleen wie door de duisternis van de nacht is gegaan, kan het licht van de morgen naar waarde schatten !
Er zit toch een aan/uit knop op ?Zita schreef:een tv die de hele avond knetterhard aanstaat en waar niemand naar kijkt.
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Dat ik moet concurreren om aandacht met mijn 3 maanden oude zoon
En te vaak verlies. 

Ach... En dan heb je er nog maar één. Haha, maak je borst maar nat. 't Zijn barre tijden, kerel.Willem schreef:Dat ik moet concurreren om aandacht met mijn 3 maanden oude zoonEn te vaak verlies.
Ja ja, volgens mij moet je weer als prins op het witte paard de aandacht gaan veroveren. Je moet er weer wat voor gaan doen!Willem schreef:Dat ik moet concurreren om aandacht met mijn 3 maanden oude zoonEn te vaak verlies.

Auto schreef:als prins op het witte paard

Dat dacht ik ook. Maar die blijkt er alleen op te zitten om 'm aan het begin van de avond aan te zetten en 'm aan het einde van de avond uit te zetten.Orchidee schreef:Er zit toch een aan/uit knop op ?Zita schreef:een tv die de hele avond knetterhard aanstaat en waar niemand naar kijkt.
Zita schreef:Dat dacht ik ook. Maar die blijkt er alleen op te zitten om 'm aan het begin van de avond aan te zetten en 'm aan het einde van de avond uit te zetten.Orchidee schreef:Er zit toch een aan/uit knop op ?Zita schreef:een tv die de hele avond knetterhard aanstaat en waar niemand naar kijkt.

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Wacht maar tot hij de leeftijd heeft dat zn fietsbanden lek gaan, of hij moet snachts opgehaald worden van een feestje.Willem schreef:Dat ik moet concurreren om aandacht met mijn 3 maanden oude zoonEn te vaak verlies.
DAN hoor je nog vaak genoeg: pap, mn band is lek, pap, kom je me halen ?
Of heb jij een handige vrouw, die kan klussen

Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon