Kleine ergernissen [2]

Mariavt

Re: Kleine ergernissen

Bericht door Mariavt »

Dat Rick lekkere kipnuggets zit te eten en ik kán niet eten, alleen maar vloeibaar en ik heb zo'n zin in wat hartigs...... :cry
Alleen wie door de duisternis van de nacht is gegaan, kan het licht van de morgen naar waarde schatten !

He will wipe away every tear from their eyes. Death shall be no more, neither shall be mourning nor crying nor pain anymore, for the former things have passed away. Revelation 21:4
Afgewezen

Bericht door Afgewezen »

Mariavt schreef:Dat Rick lekkere kipnuggets zit te eten en ik kán niet eten, alleen maar vloeibaar en ik heb zo'n zin in wat hartigs...... :cry
Neem soep. :super
Ichtus

Bericht door Ichtus »

Mister schreef:Zeurpieten/drammers van het COC. :mad
Alleen van het COC? :slurp
Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen!
caprice

Bericht door caprice »

Je zou er van COChalzen. :deg
Gewetensbezwaarde trouwambtenaar - 'De totalitaire staat werpt het geweten van haar burgers weg als een waardeloos vod'
Dr. J.H. Bavinck
henriët

Bericht door henriët »

caprice schreef:
Je zou er van COChalzen. :deg
:)
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Zita
Moderator

Bericht door Zita »

een tv die de hele avond knetterhard aanstaat en waar niemand naar kijkt. :bobo
Mariavt

Bericht door Mariavt »

in elke kaak een hechting die losspringt doordat ik een stukje zacht vlees heb gegeten (kip cordon bleu zonder krokant randje)
Alleen wie door de duisternis van de nacht is gegaan, kan het licht van de morgen naar waarde schatten !

He will wipe away every tear from their eyes. Death shall be no more, neither shall be mourning nor crying nor pain anymore, for the former things have passed away. Revelation 21:4
Orchidee

Bericht door Orchidee »

Zita schreef:een tv die de hele avond knetterhard aanstaat en waar niemand naar kijkt. :bobo
Er zit toch een aan/uit knop op ?
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Willem

Bericht door Willem »

Dat ik moet concurreren om aandacht met mijn 3 maanden oude zoon :) En te vaak verlies. :barbare
Ander

Bericht door Ander »

Willem schreef:Dat ik moet concurreren om aandacht met mijn 3 maanden oude zoon :) En te vaak verlies. :barbare
Ach... En dan heb je er nog maar één. Haha, maak je borst maar nat. 't Zijn barre tijden, kerel.
Auto

Bericht door Auto »

Willem schreef:Dat ik moet concurreren om aandacht met mijn 3 maanden oude zoon :) En te vaak verlies. :barbare
Ja ja, volgens mij moet je weer als prins op het witte paard de aandacht gaan veroveren. Je moet er weer wat voor gaan doen! :paladin
Ander

Bericht door Ander »

Auto schreef:als prins op het witte paard
:mdr
Zita
Moderator

Bericht door Zita »

Orchidee schreef:
Zita schreef:een tv die de hele avond knetterhard aanstaat en waar niemand naar kijkt. :bobo
Dat dacht ik ook. Maar die blijkt er alleen op te zitten om 'm aan het begin van de avond aan te zetten en 'm aan het einde van de avond uit te zetten.
Orchidee

Bericht door Orchidee »

Zita schreef:
Orchidee schreef:
Dat dacht ik ook. Maar die blijkt er alleen op te zitten om 'm aan het begin van de avond aan te zetten en 'm aan het einde van de avond uit te zetten.
:huhu
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Mara

Bericht door Mara »

Wacht maar tot hij de leeftijd heeft dat zn fietsbanden lek gaan, of hij moet snachts opgehaald worden van een feestje.
DAN hoor je nog vaak genoeg: pap, mn band is lek, pap, kom je me halen ?
Of heb jij een handige vrouw, die kan klussen :quoi
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Gesloten