Katharina van Bora schreef:Een forse verkoudheid....![]()
![]()
Vandaag maar rustig aandoen.
Ik ook. En ook oor- en keelpijn
Katharina van Bora schreef:Een forse verkoudheid....![]()
![]()
Dan heb je dat ook een kleinbeetje van ons allemaal gekregenhuisman schreef:...een onverwachte beloning van de minister van defensie
Allemaal bedankt dan maarOude-Waarheid schreef:Dan heb je dat ook een kleinbeetje van ons allemaal gekregenhuisman schreef:...een onverwachte beloning van de minister van defensie
Bij mij geen oorpijn, maar het is nu een griepje geworden... vandaag op bed en op de bank doorgebracht...albion schreef:Katharina van Bora schreef:Een forse verkoudheid....![]()
![]()
Ik ook. En ook oor- en keelpijn
Oh leuk!! hoe gaat het met hem?!refo schreef:Een berichtje van Miscanthus.
refo schreef:Een berichtje van Miscanthus.
Hier kan ik mijn laatste posting voor de (geheel onverwachte) ban bijna herhalen.-DIA- schreef:Vers uit de brievenbus:
Kerkbode (van de Gereformeerde Gemeenten te Rijssen)
De Saambinder + Daniël in 1 pakket
en De Wachter Sions
Vooreerst weer wat te lezen dus.
Kerkbode lijkt me niet, die verschijnt volgens mij volgende week!-DIA- schreef:Hier kan ik mijn laatste posting voor de (geheel onverwachte) ban bijna herhalen.-DIA- schreef:Vers uit de brievenbus:
en De Wachter Sions
Met deze verschillen: dat ik deze bladen vanmiddag na mijn werk al uit de bus haalde en
dat Daniël nu niet bij de Saambinder zat, en ipv Daniël het (landelijke) Kerkblad Oud
Gereformeerde Gemeenten in Nederland.
Die noemde ik nu ook niet, ik zei ipv de Kerkbode nu het Kerkblad van de Oud Gereformeerde Gemeenten in Nederland (landelijk kerkblad)Gijs83 schreef:Kerkbode lijkt me niet, die verschijnt volgens mij volgende week!-DIA- schreef:Hier kan ik mijn laatste posting voor de (geheel onverwachte) ban bijna herhalen.-DIA- schreef:Vers uit de brievenbus:
en De Wachter Sions
Met deze verschillen: dat ik deze bladen vanmiddag na mijn werk al uit de bus haalde en
dat Daniël nu niet bij de Saambinder zat, en ipv Daniël het (landelijke) Kerkblad Oud
Gereformeerde Gemeenten in Nederland.
Verder aanwinsten als 'kerstpakket' van het re-integratiebureau:
-boek De Nl.Geloofsbelijdenis met kanttekeningen en uitgeschreven bewijsteksten van Guido de Bres
-'mini-mini TV' ofwel een weerstation en wekker ineen met naam en logo re-integratiebureau
-een soort van een Drentse wijn afkomstig waarschijnlijk van LWC wat een relatie heeft met het re-integratiebureau
-500 vel printpapier 'Double A'
'k Zie hem regelmatig. Vorige week heb ik hem nog gesproken...Gabrielle schreef:refo schreef:Een berichtje van Miscanthus.
zo dat is lang geleden zeg.......
( good old osw-times)
vlinder schreef:'k Zie hem regelmatig. Vorige week heb ik hem nog gesproken...Gabrielle schreef:refo schreef:Een berichtje van Miscanthus.
zo dat is lang geleden zeg.......
( good old osw-times)