moeten we eerst nog van een en ander af....helma schreef:In klein Staphorst staan nog wel wat huizen te koop hoor

moeten we eerst nog van een en ander af....helma schreef:In klein Staphorst staan nog wel wat huizen te koop hoor
En zijn er nog plaatsjes in de kerk vrij ?helma schreef:In klein Staphorst staan nog wel wat huizen te koop hoor
In Veenendaal kan je te kust en te keur kerkenMara schreef:En zijn er nog plaatsjes in de kerk vrij ?helma schreef:In klein Staphorst staan nog wel wat huizen te koop hoor
in Kesteren al wel...MarthaMartha schreef: Doen wij dan ook maar, want wij hebben ook nog geen kaartje binnen.....
Ja hoor droom maar lekker, hoop dat het wel leuke dromen zijnMara schreef:Ik heb juist gelezen: niet te snel weggaan uit je eigen gemeente. Ieder lid dient zich aan opbouw te wijden en niet aan afbraak. Als wij zouden verhuizen, gaat er meteen een heel gezin weg. Nu kunnen wij in ons eentje geen gemeente draaiende houden, maar we zijn hier geplaatst, mijn man werkt hier in de buurt, als ik aan zou dringen zou hij wellicht bereid zijn elke dag de file in te duiken, maar dat wil ik niet.
Dat zijn zo van die overwegingen...
Ikzelf zou dolgraag over zee of de hei uit willen kijkeneen mens moet ook wat te dromen hebben
Sliedrecht ligt dichterbij dan V'daal en Kesteren.henriët schreef:in Kesteren al wel...MarthaMartha schreef: Doen wij dan ook maar, want wij hebben ook nog geen kaartje binnen.....
Lassie schreef:Fijn bericht van het werk van m'n man (hij mag blijven en krijgt loonsverhoging).
Ik ga wel een keer langs kwantum, maar dat is een eind hier vandaan, en moet ik wéér aan de bel trekken of mijn vriendin hier uit haarlem voor me wil rijden. En helaas ben ik niet handig met de naaimmachine meer, want ik heb het al jaren niet meer gedaan. Ik heb een keer mijn naaimachine kado gedaan aan iemand van wie ik dácht dat het een vriendin was geworden, zij zou dan voor mij kleding naaien in ruil voor die naaimachine. Daarna is ze nog één keer geweest en ik heb haar daarna nooit meer gezien.Mara schreef:@Maria: het ziet er gezellig uitBij de Kwantum hebben ze gordijnen vanaf 5 euro per meter !
Ben je handig met het naaimachine ? Kun je misschien voor nog minder geld een coupon op de kop tikken.
Hier ookhelma schreef:schattig geboortekaartje
Dat klopt inderdaad, 1 vakbond doet niet mee, zodat nog bijna alle post gewoon verwerkt wordt. Ik heb het idee dat hier in Rijssen de meesten wel werken, dat is alleen maar mooi, dan hebben we zaterdag niet zoveel, hopelijk...helma schreef:wij hebben alle dagen gewoon post gehad ondanks stakingen
Ook lijkt de post die ik maandag heb verstuurd gewoon te zijn bezorgd
Vandaag zag ik ook elders in het dorp postbodes fietsen
dus....er zijn er nog heel wat die niet meedoen blijkbaar.