Ja, dat is die kleinste boef van Helma!Mister schreef:helma schreef:Gijs83 schreef:Die linker zou er, denk ik ,zo 1 van Jolanda kunnen zijn...helma schreef:
zwart-wit
goed geraden!
Nu de rechtse nog, Gijs
Schitterende foto's (2)
Re: Schitterende foto's (2)
Die avatars vind je op het hek voor de Dominicanerkerk in Venlo.Gijs83 schreef: Hier staan ook wel een paar mooie avatars tussen![]()
Waar staat die hoge kerk bij die kade? Die 'bamboehuisjes' daaronder zou zo ergens in Indonesie kunnen zijn!
Dat torentje met die 'gaper'-figuren dan?
Die hoge kerk bij de kade is de St. Christoffel Kathedraal in Roermond.
De bamboehuisjes vind je in de Kasteeltuinen van Arcen.
En het torentje is het stadhuis van Roermond, ooit al door Jager ten tonele gevoerd in dit topic
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... nd#p451988
~~Soli Deo Gloria~~
Dus je bent in Limburg. Zijn nog wel meer in hervormden uit Rijssen afgelopen week geweest en misschien zijn ze er nog wel...Veel kaartjes ook de laatste uit Limburg trouwens.Hendrikus schreef:Die avatars vind je op het hek voor de Dominicanerkerk in Venlo.Gijs83 schreef: Hier staan ook wel een paar mooie avatars tussen![]()
Waar staat die hoge kerk bij die kade? Die 'bamboehuisjes' daaronder zou zo ergens in Indonesie kunnen zijn!
Dat torentje met die 'gaper'-figuren dan?
Die hoge kerk bij de kade is de St. Christoffel Kathedraal in Roermond.
De bamboehuisjes vind je in de Kasteeltuinen van Arcen.
En het torentje is het stadhuis van Roermond, ooit al door Jager ten tonele gevoerd in dit topic
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... nd#p451988
Ik in Limburg? Welnee, ik reed vanmiddag alweer door je postwijkGijs83 schreef:Dus je bent in Limburg. Veel kaartjes ook de laatste uit Limburg trouwens.

~~Soli Deo Gloria~~
Geen plaatjes geschoten???Hendrikus schreef:Ik in Limburg? Welnee, ik reed vanmiddag alweer door je postwijkGijs83 schreef:Dus je bent in Limburg. Veel kaartjes ook de laatste uit Limburg trouwens.
Nee, die plaatsjes kende ik alGijs83 schreef:Geen plaatjes geschoten???Hendrikus schreef:Ik in Limburg? Welnee, ik reed vanmiddag alweer door je postwijkGijs83 schreef:Dus je bent in Limburg. Veel kaartjes ook de laatste uit Limburg trouwens.

~~Soli Deo Gloria~~
Rijssen schreef:Bella![]()
Verstand komt met de jaren. Duurt dus nog wel even
Precies. Dan komt er een Volvo.tukkertje schreef:Verstand komt met de jaren. Duurt dus nog wel even

tukkertje schreef:Rijssen schreef:Bella![]()
Verstand komt met de jaren. Duurt dus nog wel even
Moet jij zeggen met je refocontainer

Is al beterMister schreef:Precies. Dan komt er een Volvo.tukkertje schreef:Verstand komt met de jaren. Duurt dus nog wel even

Maar nog verstandiger is dit:

haaf schreef:Is al beterMister schreef:Precies. Dan komt er een Volvo.tukkertje schreef:Verstand komt met de jaren. Duurt dus nog wel even
Maar nog verstandiger is dit: