Wat schaft de pot vandaag? ... evt met recepten.. [2]
Re: Wat schaft de pot vandaag? ... evt met recepten.. [2]
Zuurkoolschotel uit de oven.
Aardappelpuree, gebraden gehakt, daaroverheen de zuurkool en weer een laag puree.
Daaroverheen wat paneer (gemalen beschuit)
Aardappelpuree, gebraden gehakt, daaroverheen de zuurkool en weer een laag puree.
Daaroverheen wat paneer (gemalen beschuit)
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
hier lasagne. Veeeel lekkerder dan anders, riep men in koor (duet). Da's altijd zo als je zo'n pakje uit het schap vist waarop staat: binnenkort uit ons assortiment. 

broccoli schotel met aardappels
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
- MarthaMartha
ik wil vanavond iets wat weinig tijd kost en toch erg lekker is... ik weet alleen niet wat.
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
bij de c1000 een bak lasagne halen, je schuift t in de oven en als t er uit komt, kun je smakelijk eten.MarthaMartha schreef:ik wil vanavond iets wat weinig tijd kost en toch erg lekker is... ik weet alleen niet wat.
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
- JolandaOudshoorn
ik ben ook nog druk aan het verzinnen. Heb nog gehakt staan... ik denk dat ik een witte bonen-in-tomatensausschotel maak. Lekker, makkelijk en niet duur 

Ik weet, mijn Verlosser leeft
- MarthaMartha
zou ik voor mezelf gerust doen, maar met demo erbij..... moet het eigenlijk een wat fatsoenlijker maaltijd zijn...henriët schreef:bij de c1000 een bak lasagne halen, je schuift t in de oven en als t er uit komt, kun je smakelijk eten.MarthaMartha schreef:ik wil vanavond iets wat weinig tijd kost en toch erg lekker is... ik weet alleen niet wat.

- JolandaOudshoorn
ik doe het hier ook wel eens, als manlief mee-eetMarthaMartha schreef:zou ik voor mezelf gerust doen, maar met demo erbij..... moet het eigenlijk een wat fatsoenlijker maaltijd zijn...henriët schreef:bij de c1000 een bak lasagne halen, je schuift t in de oven en als t er uit komt, kun je smakelijk eten.MarthaMartha schreef:ik wil vanavond iets wat weinig tijd kost en toch erg lekker is... ik weet alleen niet wat.vind ik dan...

- MarthaMartha
ja maar kijk..... uh..... nou ja....JolandaOudshoorn schreef:ik doe het hier ook wel eens, als manlief mee-eetMarthaMartha schreef:zou ik voor mezelf gerust doen, maar met demo erbij..... moet het eigenlijk een wat fatsoenlijker maaltijd zijn...henriët schreef:bij de c1000 een bak lasagne halen, je schuift t in de oven en als t er uit komt, kun je smakelijk eten.MarthaMartha schreef:ik wil vanavond iets wat weinig tijd kost en toch erg lekker is... ik weet alleen niet wat.vind ik dan...

ik weet ook niet wat ik ooit nog 'ns doe.... maarre....
hebben jullie ook nog andere snel-klaar-ideeën?
ja hoor..MarthaMartha schreef: ja maar kijk..... uh..... nou ja....![]()
kipfiletje, potje doperwtjes, pot vruchtjes, rijst.
heel makkelijk, maar ziet r gezellig uit, en t smaakt ook lekker.
om die lasagne wat 'meer'te laten lijken..
wijntje er bij, een komkommer raspen, en een lekker toetje!
en je bestek in een servetje

Chili con carne. Bruine bonen in de pan, chilipoeder (of cayennepeper of iets anders heets), wat tomatenpuree eventueel erbij, blikje vruchten (perzik of zo) erbij. Ondertussen rul gehakt bakken met eventueel een klein pakje soepgroente, en je bent klaar. Dit aanpassen naar eigen smaak, natuurlijk (beschrijving zou wat uitgebreider kunnen - je moet ergens ook nog wat afgieten, bijvoorbeeld..MarthaMartha schreef: ja maar kijk..... uh..... nou ja....![]()

- MarthaMartha
mmm.... dat zijn al wat bruikbare dingen... rijst met chicken tonight kan natuurlijk ook nog.....
(wie weet leest demo dit nog ergens en kan ie reageren op wat hem het meest aantrekkelijk lijkt
)
(wie weet leest demo dit nog ergens en kan ie reageren op wat hem het meest aantrekkelijk lijkt

- JolandaOudshoorn
biefstukje, aardappelkroketjes of gebakken aanrdappels, garnituur van gebakken champignons, een sausje, een salade
- zusterelly
Vanavond eten we hutspot met een gehaktballetje.
Genade is enerzijds: niet krijgen wat ik wel heb verdiend, en anderzijds: wel krijgen wat ik niet heb verdiend.
k heb vanmorgen een rollade meegekregen van mijn moeder
daar moet ik dus nog wat bij verzinnen...
daar moet ik dus nog wat bij verzinnen...