Kleine ergernissen [1]
Re: Kleine ergernissen
afbrekende tandenstokers. 't Is beslist erg ingewikkeld om een brok splinters tussen je verstandskies en de een-na-achterste kies vandaan te peuteren. 

Je hebt ze inmiddels wel kunnen verwijderen, denk ik, want ik zag er geen één meer...Zita schreef:afbrekende tandenstokers. 't Is beslist erg ingewikkeld om een brok splinters tussen je verstandskies en de een-na-achterste kies vandaan te peuteren.

De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
de mini-meeting leverde bij mij uiteraard wel een glimlach op, maar ik wist niet dat ik zo bizar breed grijnsde dat je mn verstandskiezen kon zien.Luther schreef:Je hebt ze inmiddels wel kunnen verwijderen, denk ik, want ik zag er geen één meer...Zita schreef:afbrekende tandenstokers. 't Is beslist erg ingewikkeld om een brok splinters tussen je verstandskies en de een-na-achterste kies vandaan te peuteren.

Soms zie je een waarheid achter de waarheid...Zita schreef:de mini-meeting leverde bij mij uiteraard wel een glimlach op, maar ik wist niet dat ik zo bizar breed grijnsde dat je mn verstandskiezen kon zien.Luther schreef:Je hebt ze inmiddels wel kunnen verwijderen, denk ik, want ik zag er geen één meer...Zita schreef:afbrekende tandenstokers. 't Is beslist erg ingewikkeld om een brok splinters tussen je verstandskies en de een-na-achterste kies vandaan te peuteren.

De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
een autoalarm in de straat wat al een week zo'n twee keer per nacht afgaat.....
en ik heb geen idee om welke auto het gaat; maar volgens mij wordt de hele straat er wakker van
en ik heb geen idee om welke auto het gaat; maar volgens mij wordt de hele straat er wakker van

Tip: als het alarm afgaat, knipperen meestal alle lichten.helma schreef:een autoalarm in de straat wat al een week zo'n twee keer per nacht afgaat.....

Het is het leeg staande huishelma schreef:een autoalarm in de straat wat al een week zo'n twee keer per nacht afgaat.....

Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen!
Ichtus schreef:Het is het leeg staande huishelma schreef:een autoalarm in de straat wat al een week zo'n twee keer per nacht afgaat.....

dan zullen jullie ook wel wakker geworden zijn!
vannacht bleef het trouwens stil...
(of ik ben er misschien inmiddels aan gewend)
dat ze de accu uit je fototoestel lenen zonder te vragen
heb ik het toestel nodig om boeken te fotograferen; ligt de hele tafel al vol met gesorteerde stapels...
kan ik geen foto's maken
heb ik het toestel nodig om boeken te fotograferen; ligt de hele tafel al vol met gesorteerde stapels...
kan ik geen foto's maken

is die accu multi-inzetbaar dan?helma schreef:dat ze de accu uit je fototoestel lenen zonder te vragen
kan ik geen foto's maken
~~Soli Deo Gloria~~
Hendrikus schreef:is die accu multi-inzetbaar dan?helma schreef:dat ze de accu uit je fototoestel lenen zonder te vragen
kan ik geen foto's maken
mijn dochter heeft ook een sony
en is haar eigen accu kwijt.........

mensen die het 'ongepast' vinden als je blij verteld dat je je neefje in de kerk mag brengen als hij gedoopt word
Mag je dan niet een béétje trots zijn? 

It's nice to be important, but it's more important to be nice...
....gisteravond RF onbereikbaar voor mij was?
....dat onvoorstelbaar rustig was?
....ik dat toch wel vervelend vond?

Jij houdt niet van rust?Afgewezen schreef:....gisteravond RF onbereikbaar voor mij was?
![]()
![]()

Ik was er gisteravond niet, dus ik weet niet of hier vandaan ook onbereikbaar was; ik denk haast van wel, want in een bepaalde forse periode zijn geen postings gedaan.