Hoe werkt dit forum?
Re: Hoe werkt dit forum?
hoe kan ik "vrienden" verwijderen?
Door het licht uit te doen, en te zeggen: Je vindt het wel, he?helma schreef:hoe kan ik "vrienden" verwijderen?

Zoiets kan ook averechts werken...Marco schreef:Door het licht uit te doen, en te zeggen: Je vindt het wel, he?helma schreef:hoe kan ik "vrienden" verwijderen?

Ik wantrouw iedereen die een theologie heeft. Ware theologie ademt en loopt. (Willem Barnard)
Dat weet ik niet. Ik heb geen "vrienden".helma schreef:hoe kan ik "vrienden" verwijderen?
sneu..Tiberius schreef:Dat weet ik niet. Ik heb geen "vrienden".helma schreef:hoe kan ik "vrienden" verwijderen?
maar wellicht sta je wel in vriendenlijstjes..

Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Ongetwijfeld.henriët schreef:sneu..Tiberius schreef:Dat weet ik niet. Ik heb geen "vrienden".helma schreef:hoe kan ik "vrienden" verwijderen?
Maar zo sneu is dat niet hoor, want ik bedoelde (vandaar ook de quotes), dat geen vrienden in de vriendenlijst van het forum heb staan.
Om Helma te helpen heb ik het toch even geprobeerd. Het staat erbij: "Om gebruikersnamen te verwijderen, selecteer ze en klik op bevestigen." Als je dat doet, worden ze verwijderd.
Tiberius schreef:Ongetwijfeld.henriët schreef:sneu..Tiberius schreef:Dat weet ik niet. Ik heb geen "vrienden".helma schreef:hoe kan ik "vrienden" verwijderen?
Maar zo sneu is dat niet hoor, want ik bedoelde (vandaar ook de quotes), dat geen vrienden in de vriendenlijst van het forum heb staan.
Om Helma te helpen heb ik het toch even geprobeerd. Het staat erbij: "Om gebruikersnamen te verwijderen, selecteer ze en klik op bevestigen." Als je dat doet, worden ze verwijderd.

Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Iedereen op het forum is mijn 'vriend'.Tiberius schreef:Dat weet ik niet. Ik heb geen "vrienden".helma schreef:hoe kan ik "vrienden" verwijderen?

Afgewezen schreef:Iedereen op het forum is mijn 'vriend'.Tiberius schreef:Dat weet ik niet. Ik heb geen "vrienden".helma schreef:hoe kan ik "vrienden" verwijderen?

Ik heb de laatste tijd wel eens last van iets vreselijk irritants.
Als ik iemand quote en vervolgens post dan zie ik alleen maar dit tekentje: [
en verder is alles erachter gewoon weg. Wat ik ook doe, ook al probeer ik het helemaal opnieuw, het werkt gewoon niet. Foutje ergens of doe ik iets fout?
Als ik iemand quote en vervolgens post dan zie ik alleen maar dit tekentje: [
en verder is alles erachter gewoon weg. Wat ik ook doe, ook al probeer ik het helemaal opnieuw, het werkt gewoon niet. Foutje ergens of doe ik iets fout?
- MarthaMartha
aan sommigen zit je je leven lang vast...helma schreef:hoe kan ik "vrienden" verwijderen?
denk maar niet dat je mij zomaar van je afschudt

Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
- Oude-Waarheid
Ja want zo als Rens het vroeger als onder tekst wel had:MarthaMartha schreef:aan sommigen zit je je leven lang vast...helma schreef:hoe kan ik "vrienden" verwijderen?
denk maar niet dat je mij zomaar van je afschudt![]()
![]()
Echte Vrienden blijven Vrienden!!!
Dus vind ik het wel een heel erg leuke van je MM

Bij mij werkt deze link niet goed. IE geeft wel het goede adres onder in de statusbalk, maar komt op een andere pagina terecht. Wanneer ik de link in mijn adresbalk plak gaat het wel goed.Gabrielle schreef:http://graphics2.snopes.com/photos/medi ... armas1.jpg

ik zal 'm weer toevoegen als onderschrift....bedankt voor het in herinnering brengen.......Oude-Waarheid schreef:
Ja want zo als Rens het vroeger als onder tekst wel had:
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
'Gebeurd' moet volgens mij 'gebeurt' worden.Rens schreef:ik zal 'm weer toevoegen als onderschrift....bedankt voor het in herinnering brengen.......Oude-Waarheid schreef:
Ja want zo als Rens het vroeger als onder tekst wel had: