Tiberius schreef:Rens schreef:Duuk schreef:jvdg schreef:
Weet ik, maar besef je wel hoe moeilijk dat is?
En dan ook nog eerlijk zijn.
Ik doe het dit jaar ook al. Alles moet inderdaad kloppen, tankbeurten, servicebeurten enz.
je moet een compleet aparte boekhouding bijhouden..........dat kost flink wat tijd en overzicht.........zóveel, dat je geen tijd overhoudt om er nog privé mee te rijden :mrgreen: :mrgreen:
Op zich valt dat wel mee, hoor.
Ik heb het zelf ook jarenlang bijgehouden, maar ik had gewoon een PDA'tje (klein computertje) met daarop een programmaatje waar je makkelijk de KM-standen kan ingeven en welke rit het is.
Nooit geen problemen mee gehad.
Ik verwacht niet, dat er hier op het forum sjoemelende leaserijders zijn, maar voor meelezers: opgelet!
[hr]
Fiscus houdt sjoemelende leaserijders in de gaten
DEN HAAG - De Belastingdienst verdenkt zeker duizend mensen ervan dat zij onterecht hun auto van de zaak voor privézaken gebruiken. Zij hebben de afgelopen maanden een brief van de fiscus gekregen, nadat hun leaseauto was geflitst door een speciale camera-auto op locaties waar zij waarschijnlijk niet voor hun werk waren.
Een woordvoerder van Financiën heeft donderdag een bericht daarover in Het Finacieele Dagblad bevestigd.
De actie om leaserijders te betrappen op oneigenlijk gebruik begon in februari. Sinds die tijd staan de auto's van de fiscus te flitsen op drukbezochte locaties als grote evenementen, woningboulevards en in vakantietijd bij grensovergangen.
De woordvoerder kan nog geen oordeel geven over de resultaten tot nu toe. "Het is de eerste keer dat we de actie doen."
bron: http://www.nu.nl