welk boek ben je nu aan het lezen?
Durf je na A.K. nog wel te trouwen, Kislev? :,
Enne Adje, dat christelijke vond ik in het boek van Sjaak Verboom juist erg tegenvallen. Er wordt veel geflirt met katholieke iconen, en er worden wat standaardrelaties (Kaïn-Abel, etc.) genoemd maar verder niet uitgewerkt. Ik vond het eigenlijk helemaal geen christelijke roman, meer religieus zoals Renate Dorrestein (hoewel die natuurlijk veel beter schrijft). Heel jammer.
[Aangepast op 23/8/04 door lebaoth]
Enne Adje, dat christelijke vond ik in het boek van Sjaak Verboom juist erg tegenvallen. Er wordt veel geflirt met katholieke iconen, en er worden wat standaardrelaties (Kaïn-Abel, etc.) genoemd maar verder niet uitgewerkt. Ik vond het eigenlijk helemaal geen christelijke roman, meer religieus zoals Renate Dorrestein (hoewel die natuurlijk veel beter schrijft). Heel jammer.
[Aangepast op 23/8/04 door lebaoth]
-
Ds. G. van Reenen?Oorspronkelijk gepost door Andre
Uit de opperzaal.
Lees goed, want hij is niet altijd schriftuurlijk. Ik heb een groot gedeelte uit de "woestijnreis der kinderen Israels" van hem gelezen. Vond sommige gedeelten beslist niet schriftuurlijk uitgelegd. Ook omdat ik daarvoor van Thomas Watson er wat van overgelezen had.
nee, van ds. P. Blok, een boek over wat hij meegemaakt heeft in zijn ambtelijke loopbaan, beslist de moeite waard om te lezen.Oorspronkelijk gepost door MatthijsDs. G. van Reenen?Oorspronkelijk gepost door Andre
Uit de opperzaal.
Lees goed, want hij is niet altijd schriftuurlijk. Ik heb een groot gedeelte uit de "woestijnreis der kinderen Israels" van hem gelezen. Vond sommige gedeelten beslist niet schriftuurlijk uitgelegd. Ook omdat ik daarvoor van Thomas Watson er wat van overgelezen had.
Mooi boekOorspronkelijk gepost door Barryvrouw
De Bemiddelaar.
Volgens mij houden wij van hetzelfde genre als het om öntspanning" gaat.
( jericho-sanctie had je toch ook gelezen?)
"Indien het hier in 't Vaderland zoo gelegen is, dat men de waarheid niet mag spreken, zoo ist er ellendig gesteld. Nochtans zal ik die spreken, zoo lang als mijn oogen open staan."
Michiel Adriaanszoon de Ruyter
Michiel Adriaanszoon de Ruyter
-
Yep. En nu: Man en vrouw in de traditie der eeuwen + Brandglas.Oorspronkelijk gepost door BillyMooi boekOorspronkelijk gepost door Barryvrouw
De Bemiddelaar.
Volgens mij houden wij van hetzelfde genre als het om öntspanning" gaat.
( jericho-sanctie had je toch ook gelezen?)
Met je gedachten ergens anders, ben je altijd overal.