Zita schreef:preek-mails van iemand die een boek via marktplaats probeert te slijten. Ze is arm, het boek is stichtend, ik ben een vrek, in het boek staat tenminste hoe je met je naaste moet omgaan , als ze het voor een lagere prijs verkoopt zal ik nooit met blijdschap het boek kunnen lezen, enzovoorts
Zita schreef:preek-mails van iemand die een boek via marktplaats probeert te slijten. Ze is arm, het boek is stichtend, ik ben een vrek, in het boek staat tenminste hoe je met je naaste moet omgaan , als ze het voor een lagere prijs verkoopt zal ik nooit met blijdschap het boek kunnen lezen, enzovoorts
Vreselijk
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
gillen!
wat maak jij heerlijk veel mee, en je schrijft zo leuk, die buurvrouw gisteren ook al, ga columns schrijven!!!
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Op zich heeft ze wel gelijk.
Alleen moet zij dat niet tegen jou zeggen, maar een ander.
Nu lijkt het een beetje op een bezwering.
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
eigenlijk een grote ergernis: huisartsen die je niet eens een bloedprikformulier willen geven als je nog niet helemaal ingeschreven bent, terwijl dat nog minstens 3 dagen duurt. Wat betekent dat je 3 uur aant reizen bent voor zo'n stom formuliertje
Wie zoveel doet dat hij structureel tijd tekort komt voor de Heere, doet meer aardse dingen dan God van hem vraagt.
hmprff schreef:eigenlijk een grote ergernis: huisartsen die je niet eens een bloedprikformulier willen geven als je nog niet helemaal ingeschreven bent, terwijl dat nog minstens 3 dagen duurt. Wat betekent dat je 3 uur aant reizen bent voor zo'n stom formuliertje