Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?? [6]
Re: Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?? [6]
Vers uit de brievenbus:
Kerkbode (van de Gereformeerde Gemeenten te Rijssen)
De Saambinder + Daniël in 1 pakket
en De Wachter Sions
Vooreerst weer wat te lezen dus.
en De Wachter Sions
© -DIA- 33.950 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
De laatste twee (drie) heb ik ook gekregen ja. Daarnaast ook nog eens het kerkblad van de Ger. Gem. in Ned. BV. Dus ik heb ook weer wat te lezen.-DIA- schreef:Vers uit de brievenbus:
en De Wachter Sions

Hmmm, staat er in genoemde bladen nog iets over de HSV?Ander schreef:De laatste twee (drie) heb ik ook gekregen ja. Daarnaast ook nog eens het kerkblad van de Ger. Gem. in Ned. BV. Dus ik heb ook weer wat te lezen.-DIA- schreef:Vers uit de brievenbus:
en De Wachter Sions

Een dolgezellige maaltijd met de family en zojuist de kids op bed gelegd, die mochten in de sneeuw gaan spelen na t eten..
En nu een relaxed avondje houden!
En nu een relaxed avondje houden!
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Jaaaaaaaaaaaaaaa: P. Mourits praat in Elspeet over: de herziene (staten?)vertaling: noodzaak of splijtzwam. Weet jij het antwoord ook al?Mister schreef:Hmmm, staat er in genoemde bladen nog iets over de HSV?Ander schreef:De laatste twee (drie) heb ik ook gekregen ja. Daarnaast ook nog eens het kerkblad van de Ger. Gem. in Ned. BV. Dus ik heb ook weer wat te lezen.-DIA- schreef:Vers uit de brievenbus:
en De Wachter Sions

Zeker.Ander schreef:Jaaaaaaaaaaaaaaa: P. Mourits praat in Elspeet over: de herziene (staten?)vertaling: noodzaak of splijtzwam. Weet jij het antwoord ook al?Mister schreef:Hmmm, staat er in genoemde bladen nog iets over de HSV?Ander schreef:De laatste twee (drie) heb ik ook gekregen ja. Daarnaast ook nog eens het kerkblad van de Ger. Gem. in Ned. BV. Dus ik heb ook weer wat te lezen.-DIA- schreef:Vers uit de brievenbus:
en De Wachter Sions
- JolandaOudshoorn
Dat is niet zo moeilijk te raden gezien de kerkelijke hoek waar hij voor spreekt.Ander schreef:Jaaaaaaaaaaaaaaa: P. Mourits praat in Elspeet over: de herziene (staten?)vertaling: noodzaak of splijtzwam. Weet jij het antwoord ook al?Mister schreef:Hmmm, staat er in genoemde bladen nog iets over de HSV?Ander schreef:De laatste twee (drie) heb ik ook gekregen ja. Daarnaast ook nog eens het kerkblad van de Ger. Gem. in Ned. BV. Dus ik heb ook weer wat te lezen.-DIA- schreef:Vers uit de brievenbus:
en De Wachter Sions
Een interessantere vraag zou zijn: HSV: een noodzakelijke splijtzwam???
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Ja, dat kun je wel op veel verschillende manieren uitleggen. Van een bepaalde uitleg weet ik het antwoord denk ik ook al!JolandaOudshoorn schreef:Een interessantere vraag zou zijn: HSV: een noodzakelijke splijtzwam???

Vandaag de Daniel binnen gehad.. die laten zich er ook niet over uit.Mister schreef:Hmmm, staat er in genoemde bladen nog iets over de HSV?Ander schreef:De laatste twee (drie) heb ik ook gekregen ja. Daarnaast ook nog eens het kerkblad van de Ger. Gem. in Ned. BV. Dus ik heb ook weer wat te lezen.-DIA- schreef:Vers uit de brievenbus:
en De Wachter Sions
Moet je je nog maar eens verdiepen in het Coca Cola verhaalBJD schreef:Vandaag de Daniel binnen gehad.. die laten zich er ook niet over uit.
Een goed verstaander....(of doe ik dan aan inlegkunde??)
haha, vooral deze zinsnede:helma schreef:Moet je je nog maar eens verdiepen in het Coca Cola verhaalBJD schreef:Vandaag de Daniel binnen gehad.. die laten zich er ook niet over uit.
Daniël 2 december 2010 schreef:Coca-cola heeft ooit geprobeerd de originele cola nóg lekkerder te maken. Het was de grootste mislukking ooit en moest worden teruggedraaid. Leerpunt.
Tjsa.. ben er niet van overtuigd..helma schreef:Moet je je nog maar eens verdiepen in het Coca Cola verhaalBJD schreef:Vandaag de Daniel binnen gehad.. die laten zich er ook niet over uit.
Als daadwerkelijk over de HSV gaat is de intentie slecht verwoord.Ander schreef:haha, vooral deze zinsnede:helma schreef:Moet je je nog maar eens verdiepen in het Coca Cola verhaalBJD schreef:Vandaag de Daniel binnen gehad.. die laten zich er ook niet over uit.
Een goed verstaander....(of doe ik dan aan inlegkunde??)Daniël 2 december 2010 schreef:Coca-cola heeft ooit geprobeerd de originele cola nóg lekkerder te maken. Het was de grootste mislukking ooit en moest worden teruggedraaid. Leerpunt.
Het kan wel aan mij liggen hoor;BJD schreef:Tjsa.. ben er niet van overtuigd..helma schreef:Moet je je nog maar eens verdiepen in het Coca Cola verhaalBJD schreef:Vandaag de Daniel binnen gehad.. die laten zich er ook niet over uit.
je kan overal wel ...leeuwen en beren zien
Ik vind de laatste alinea van de column ook best lastig te doorgronden. Misschien kan iemand daar nog wat zinnigs over zeggen...Mister schreef:Als daadwerkelijk over de HSV gaat is de intentie slecht verwoord.Ander schreef:haha, vooral deze zinsnede:helma schreef:Moet je je nog maar eens verdiepen in het Coca Cola verhaalBJD schreef:Vandaag de Daniel binnen gehad.. die laten zich er ook niet over uit.
Een goed verstaander....(of doe ik dan aan inlegkunde??)Daniël 2 december 2010 schreef:Coca-cola heeft ooit geprobeerd de originele cola nóg lekkerder te maken. Het was de grootste mislukking ooit en moest worden teruggedraaid. Leerpunt.