(troost je, er is ook nog Oban 14

Tja jullie lijken wel drankorgelsMarnix schreef:Helaas. Als je langs was gekomen had je het gekregenMaar het komt niet naar je toe.
(troost je, er is ook nog Oban 14)
Hoe ziet dat er nu eigenlijk uit, hoor er wel vaker van maar weet niet wat het isLourens schreef:Een kapsalon
Orchidee schreef:Hoe ziet dat er nu eigenlijk uit, hoor er wel vaker van maar weet niet wat het isLourens schreef:Een kapsalon
grappig dat doe ik ook, dat heb ik al een paar keer gedaan. Heerlijk he. En dat de sperziebonen nog een beetje knapperig zijn (niet te). HmmZita schreef:rosbief, aardappels en sperziebonen met spekjes in room. Dat laatste was erg lekker: sperziebonen beetgaar koken, spekjes uitbakken, kookroom over de bonen, aan de kook brengen, spekjes er nog even bij.
Oude-Waarheid schreef:Orchidee schreef:Hoe ziet dat er nu eigenlijk uit, hoor er wel vaker van maar weet niet wat het isLourens schreef:Een kapsalon
Ja, ik geloof dat het turks is, of een combi van nederlands en turks.
het is een bak patat, daar een laag kebab-vlees (kalfsvlees) overheen en een laag rauwkost.
Hier dan ook knoflooksaus door.
Vervolgens strooien ze er een laag geraspte kaas over en gaat het even in de oven tot de kaas gesmolten is.
Het smaakt heerlijk.
Het kwam ook niet uit eigen inspiratie (maar uit de jouwe, hier gelezen of ergens anders)Lassie schreef:grappig dat doe ik ook, dat heb ik al een paar keer gedaan. Heerlijk he. En dat de sperziebonen nog een beetje knapperig zijn (niet te). HmmZita schreef:rosbief, aardappels en sperziebonen met spekjes in room. Dat laatste was erg lekker: sperziebonen beetgaar koken, spekjes uitbakken, kookroom over de bonen, aan de kook brengen, spekjes er nog even bij.
Ja zeker maar ik ben die kenner niet heb het zelf nog nooit gegetenalbion schreef:Oude-Waarheid schreef:Orchidee schreef:Hoe ziet dat er nu eigenlijk uit, hoor er wel vaker van maar weet niet wat het isLourens schreef:Een kapsalon
Ja, ik geloof dat het turks is, of een combi van nederlands en turks.
het is een bak patat, daar een laag kebab-vlees (kalfsvlees) overheen en een laag rauwkost.
Hier dan ook knoflooksaus door.
Vervolgens strooien ze er een laag geraspte kaas over en gaat het even in de oven tot de kaas gesmolten is.
Het smaakt heerlijk.
aha... de kenner spreekt!Ik lust het wel, maar ik zal het niet elke week eten, zo af en toe vind ik het wel lekker.