Hij heeft hopelijk wel betere dingen te doen.
Gereformeerde Gemeenten
-
BewaarhetPand
Re: Gereformeerde Gemeenten
Hartelijke groet en Gode bevolen,
Bewaar het Pand
Bewaar het Pand
Zondag kan hij weer een uurtje los gaan. Wat hij zegt valt ook niet te verdedigen.BewaarhetPand schreef: ↑Vandaag, 16:49Echter kan ds. Beens zich hier niet verdedigen en ben ik van mening dat er toch wel heel extreme uitspraken over hem gedaan worden.
Blijkbaar niet.
Wat is er zo extreem aan bepaalde opvattingen @bewaarhetpand ?
-
BewaarhetPand
Je kunt met hem in gesprek gaan. Zijn telefoonnummer staat op de website der Gereformeerde Gemeenten.GG links schreef: ↑Vandaag, 16:54Zondag kan hij weer een uurtje los gaan. Wat hij zegt valt ook niet te verdedigen.BewaarhetPand schreef: ↑Vandaag, 16:49Echter kan ds. Beens zich hier niet verdedigen en ben ik van mening dat er toch wel heel extreme uitspraken over hem gedaan worden.
Bewaar het Pand
Bewaar het Pand
BewaarhetPand schreef: ↑Vandaag, 16:58Je kunt met hem in gesprek gaan. Zijn telefoonnummer staat op de website der Gereformeerde Gemeenten.GG links schreef: ↑Vandaag, 16:54Zondag kan hij weer een uurtje los gaan. Wat hij zegt valt ook niet te verdedigen.BewaarhetPand schreef: ↑Vandaag, 16:49Echter kan ds. Beens zich hier niet verdedigen en ben ik van mening dat er toch wel heel extreme uitspraken over hem gedaan worden.
Dat vroeg ik niet. Ik vroeg wat er zo extreem is aan uitspraken van forumleden. Dat ik hem kan belllen weet ik. Er is hier toch maar 1 iemand extreem en dat is dhr. Beens.BewaarhetPand schreef: ↑Vandaag, 16:58Je kunt met hem in gesprek gaan. Zijn telefoonnummer staat op de website der Gereformeerde Gemeenten.GG links schreef: ↑Vandaag, 16:54Zondag kan hij weer een uurtje los gaan. Wat hij zegt valt ook niet te verdedigen.BewaarhetPand schreef: ↑Vandaag, 16:49Echter kan ds. Beens zich hier niet verdedigen en ben ik van mening dat er toch wel heel extreme uitspraken over hem gedaan worden.
-
BewaarhetPand
Dat ds. Beens extreem is ben ik met je eens. Dat hij dat als enige zou zijn, ben ik het niet mee eens. Ik vind een uitspraak als "Zelfs al stond er een dode op, hij zal zich niet laten gezeggen." toch wel wat vergaand.GG links schreef: ↑Vandaag, 17:04Dat vroeg ik niet. Ik vroeg wat er zo extreem is aan uitspraken van forumleden. Dat ik hem kan belllen weet ik. Er is hier toch maar 1 iemand extreem en dat is dhr. Beens.BewaarhetPand schreef: ↑Vandaag, 16:58Je kunt met hem in gesprek gaan. Zijn telefoonnummer staat op de website der Gereformeerde Gemeenten.GG links schreef: ↑Vandaag, 16:54Zondag kan hij weer een uurtje los gaan. Wat hij zegt valt ook niet te verdedigen.BewaarhetPand schreef: ↑Vandaag, 16:49
Echter kan ds. Beens zich hier niet verdedigen en ben ik van mening dat er toch wel heel extreme uitspraken over hem gedaan worden.
Bewaar het Pand
Bewaar het Pand
Ik heb gebeld maar kreeg en bandje : " er zijn nog 396 wachtenden voor u". Toen heb ik maar neergelegdBewaarhetPand schreef: ↑Vandaag, 16:58Je kunt met hem in gesprek gaan. Zijn telefoonnummer staat op de website der Gereformeerde Gemeenten.GG links schreef: ↑Vandaag, 16:54Zondag kan hij weer een uurtje los gaan. Wat hij zegt valt ook niet te verdedigen.BewaarhetPand schreef: ↑Vandaag, 16:49Echter kan ds. Beens zich hier niet verdedigen en ben ik van mening dat er toch wel heel extreme uitspraken over hem gedaan worden.
Dat zijn twee heel verschillende dingen.BewaarhetPand schreef: ↑Vandaag, 16:58Je kunt met hem in gesprek gaan. Zijn telefoonnummer staat op de website der Gereformeerde Gemeenten.GG links schreef: ↑Vandaag, 16:54Zondag kan hij weer een uurtje los gaan. Wat hij zegt valt ook niet te verdedigen.BewaarhetPand schreef: ↑Vandaag, 16:49Echter kan ds. Beens zich hier niet verdedigen en ben ik van mening dat er toch wel heel extreme uitspraken over hem gedaan worden.
-
BewaarhetPand
Dat weet je niet van te voren. Heb je het al eens geprobeerd?refo schreef: ↑Vandaag, 17:20Dat zijn twee heel verschillende dingen.BewaarhetPand schreef: ↑Vandaag, 16:58Je kunt met hem in gesprek gaan. Zijn telefoonnummer staat op de website der Gereformeerde Gemeenten.GG links schreef: ↑Vandaag, 16:54Zondag kan hij weer een uurtje los gaan. Wat hij zegt valt ook niet te verdedigen.BewaarhetPand schreef: ↑Vandaag, 16:49
Echter kan ds. Beens zich hier niet verdedigen en ben ik van mening dat er toch wel heel extreme uitspraken over hem gedaan worden.
Bewaar het Pand
Bewaar het Pand
Dat lijkt me ook. Dan zou ik hem echt voor gek verklaren als hij dat zou doen.
Zalig is de mens, welken de Heere de zonden niet toerekent.
Eens, eveneens giftige uitspraken. Wellicht goed dat hij een keer in Houten de boel op gaat schudden;)BewaarhetPand schreef: ↑Vandaag, 17:06Dat ds. Beens extreem is ben ik met je eens. Dat hij dat als enige zou zijn, ben ik het niet mee eens. Ik vind een uitspraak als "Zelfs al stond er een dode op, hij zal zich niet laten gezeggen." toch wel wat vergaand.GG links schreef: ↑Vandaag, 17:04Dat vroeg ik niet. Ik vroeg wat er zo extreem is aan uitspraken van forumleden. Dat ik hem kan belllen weet ik. Er is hier toch maar 1 iemand extreem en dat is dhr. Beens.BewaarhetPand schreef: ↑Vandaag, 16:58Je kunt met hem in gesprek gaan. Zijn telefoonnummer staat op de website der Gereformeerde Gemeenten.
Nog steeds ds. Beens he...GG links schreef: ↑Vandaag, 17:04Dat vroeg ik niet. Ik vroeg wat er zo extreem is aan uitspraken van forumleden. Dat ik hem kan belllen weet ik. Er is hier toch maar 1 iemand extreem en dat is dhr. Beens.BewaarhetPand schreef: ↑Vandaag, 16:58Je kunt met hem in gesprek gaan. Zijn telefoonnummer staat op de website der Gereformeerde Gemeenten.GG links schreef: ↑Vandaag, 16:54Zondag kan hij weer een uurtje los gaan. Wat hij zegt valt ook niet te verdedigen.BewaarhetPand schreef: ↑Vandaag, 16:49
De bijbel bevat een boek Openbaring, geen boek Openbaringen.
Verder heb je duidelijk geen idee waar je het over hebt, net als deze dominee. Wat overigens geen excuus is, want ieder lichtzinnig woord komt voor onze rekening.
Ik sluit me maar aan bij De Rijssenaar, in ieder geval.
Hoezo kan hij zich niet verdedigen? De opiniepagina's van de krant staan voor hem open en hij mag zelfs hier aan het gesprek deelnemen, want ik neem aan dat hij de grondslag van het forum onderschrijft.BewaarhetPand schreef: ↑Vandaag, 16:49Echter kan ds. Beens zich hier niet verdedigen en ben ik van mening dat er toch wel heel extreme uitspraken over hem gedaan worden.
Bovendien, dit is toch geen aanval op hem als persoon?