oh griebel.. meidWilma van den Berg schreef:...voorlopig eerst uitzieken........en dus niet werken
sterkte!! beterschap!
oh griebel.. meidWilma van den Berg schreef:...voorlopig eerst uitzieken........en dus niet werken
Dat klopt IJs van Co is heel speciaal ijs en erg lekker. Altijd (gezellig) druk daar! Overigens het zit niet in Otterlo maar in Hoenderloo! Er is zelfs een hyve van!vlinder schreef:IJs van Co uit Otterloo is ook zo heerlijk. Krijg je tenminste fatsoenlijke porties.
Vandaag aangepast (zittend) OR werk gedaan. Dacht dat het vooruit ging met m'n pootje. Nu weer paars en dik. (schuif het gewoon op het weer...)![]()
Morgen weer zitten, naar de bedrijfsarts en naar de fysio! Hopen dat ie zegt dat ik weer mag lopen.
Droelie schreef:Auto mugvrij gemaakt!
Fruit eruit halen-DIA- schreef:Droelie schreef:Auto mugvrij gemaakt!
Weet je ook een manier om de fruitschaal 'fruitvliegjesvrij" te krijgen?
Dat is namelijk echt een ramp hier
-DIA- schreef:Droelie schreef:Auto mugvrij gemaakt!
Hmmm zo 1 hadden wij ooit ook, maar daar gingen ze gewoon doorheenhelma schreef:-DIA- schreef:Droelie schreef:Auto mugvrij gemaakt!
koop zo'n kapje bij xenos....
Is je slaapkamer zo 'onkuis'Droelie schreef:werken en vanavond mijn slaapkamer maar eens kuisen
Kom je uit de buurt van Belgique?Droelie schreef:werken en vanavond mijn slaapkamer maar eens kuisen
Maar Gijs, zoiets vraag je niet, en zeker niet aan een jonge dame!!!Gijs83 schreef:Is je slaapkamer zo 'onkuis'Droelie schreef:werken en vanavond mijn slaapkamer maar eens kuisen![]()