Ik bedank.....
Re: Ik bedank.....
Luther, voor het bestraten van de voortuin!
t is buutegeweun!
bedankt hee
t is buutegeweun!
bedankt hee
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Fijn. Jij bent geholpen en Luther hoefde zich niet te vervelen...henriët schreef:Luther, voor het bestraten van de voortuin!
t is buutegeweun!
bedankt hee

De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
INDERDAAD!albion schreef:Fijn. Jij bent geholpen en Luther hoefde zich niet te vervelen...henriët schreef:Luther, voor het bestraten van de voortuin!
t is buutegeweun!
bedankt hee
Enne... (al zeg ik het zelf

(Complimenten graag schriftelijk in drievoud!)
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
albion schreef:Fijn. Jij bent geholpen en Luther hoefde zich niet te vervelen...henriët schreef:Luther, voor het bestraten van de voortuin!
t is buutegeweun!
bedankt hee

nee vanaf nu hoeft Luther zich niet meer te vervelen, dit was project nr 1 nog maar!

Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Inderdaad, want toen hij half versuft in een stoel neerzeeg, werden direct de projecten 2 t/m 8 besproken.......henriët schreef:albion schreef:Fijn. Jij bent geholpen en Luther hoefde zich niet te vervelen...henriët schreef:Luther, voor het bestraten van de voortuin!
t is buutegeweun!
bedankt hee![]()
nee vanaf nu hoeft Luther zich niet meer te vervelen, dit was project nr 1 nog maar!
Laatst gewijzigd door Luther op 22 aug 2009, 17:45, 1 keer totaal gewijzigd.
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
Luther schreef:Inderdaad, want toen half versuft in een stoel neerzeeg, werden direct de projecten 2 t/m 8 besproken.......henriët schreef:albion schreef:Fijn. Jij bent geholpen en Luther hoefde zich niet te vervelen...henriët schreef:Luther, voor het bestraten van de voortuin!
t is buutegeweun!
bedankt hee![]()

De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
albion schreef:Luther schreef:Inderdaad, want toen half versuft in een stoel neerzeeg, werden direct de projecten 2 t/m 8 besproken.......henriët schreef: nee vanaf nu hoeft Luther zich niet meer te vervelen, dit was project nr 1 nog maar!
![]()
ze dacht ik neem mijn kans waar nu Luther nog niet helder na kan denken...

...Droelie: omdat ze 'n topvriendin is, en enorm goed kan luisteren (óók via sms ;-) )
It's nice to be important, but it's more important to be nice...
- JolandaOudshoorn
Memento en vlinder voor hun hartelijke ontvangst. Het was gezellig. En die M&M's waren heerlijk!
De man de ANWB die er zo gruwelijk veel moeite voor heeft moeten doen om mij te vinden
Ik had hem onderhand al 4x zien rijden, maar hij kon niet bij me komen 

It's nice to be important, but it's more important to be nice...
Lees het nu pas. Graag gedaan hoor! Je mag gerust nog eens een avondje komen buurten.Luther schreef:Memento en vlinder voor hun hartelijke ontvangst. Het was gezellig. En die M&M's waren heerlijk!
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
Ja, maar dan informeer ik om 19.30 wel eerst even of jullie nog niet op bed liggen.....vlinder schreef:Lees het nu pas. Graag gedaan hoor! Je mag gerust nog eens een avondje komen buurten.Luther schreef:Memento en vlinder voor hun hartelijke ontvangst. Het was gezellig. En die M&M's waren heerlijk!

Luther schreef:Ja, maar dan informeer ik om 19.30 wel eerst even of jullie nog niet op bed liggen.....vlinder schreef:Lees het nu pas. Graag gedaan hoor! Je mag gerust nog eens een avondje komen buurten.Luther schreef:Memento en vlinder voor hun hartelijke ontvangst. Het was gezellig. En die M&M's waren heerlijk!

Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
jvdg!
je bent echt een lieverd!
je bent echt een lieverd!