eeh..ik? ik hoop dat er 'wij' moet staan....Kaw schreef:Ik heb een flatje! Eigenlijk al sinds 2 april.
Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?? [4]
Re: Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?? [4]
helma schreef:eeh..ik? ik hoop dat er 'wij' moet staan....Kaw schreef:Ik heb een flatje! Eigenlijk al sinds 2 april.

of jij heb je dag niet?Kaw schreef:helma schreef:eeh..ik? ik hoop dat er 'wij' moet staan....Kaw schreef:Ik heb een flatje! Eigenlijk al sinds 2 april.Waarom is iedereen vandaag zo secuur...

Tzou kunnen... 

Kaw schreef:helma schreef:eeh..ik? ik hoop dat er 'wij' moet staan....Kaw schreef:Ik heb een flatje! Eigenlijk al sinds 2 april.Waarom is iedereen vandaag zo secuur...
ik hoor de laatste tijd zoveel dat ik ff dacht: nee hè, kaw ook al?
Don't worry... We waren laatst bij de visboer aan het wachten en we waren zo 'close' dat we niet hoorden dat onze visjes klaar waren. "Ah, zo lief, zo'n pas verliefd stelletje" kregen we te horen. En dat na 6 jaarhelma schreef:Kaw schreef:helma schreef: eeh..ik? ik hoop dat er 'wij' moet staan....Waarom is iedereen vandaag zo secuur...
ik hoor de laatste tijd zoveel dat ik ff dacht: nee hè, kaw ook al?

Kaw schreef: Don't worry... We waren laatst bij de visboer aan het wachten en we waren zo 'close' dat we niet hoorden dat onze visjes klaar waren. "Ah, zo lief, zo'n pas verliefd stelletje" kregen we te horen. En dat na 6 jaar
Héle geruststelling!!!
ze lacht ook altijd nog zo blij in de krant

Sssstt...helma schreef:Kaw schreef: Don't worry... We waren laatst bij de visboer aan het wachten en we waren zo 'close' dat we niet hoorden dat onze visjes klaar waren. "Ah, zo lief, zo'n pas verliefd stelletje" kregen we te horen. En dat na 6 jaar
Héle geruststelling!!!
wahahahahhaha......
Wie?helma schreef: ze lacht ook altijd nog zo blij in de krant
- Wilma van den Berg
helma schreef:Kaw schreef: Don't worry... We waren laatst bij de visboer aan het wachten en we waren zo 'close' dat we niet hoorden dat onze visjes klaar waren. "Ah, zo lief, zo'n pas verliefd stelletje" kregen we te horen. En dat na 6 jaar
Héle geruststelling!!!

Ons geloof wankelt weleens maar Gods trouw nooit!
jvdg schreef:Wie?helma schreef: ze lacht ook altijd nog zo blij in de krant

weer n prachtig verhaal voor een bizar verhaal van de 'kraamperikellen' 

God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."
jvdg schreef:Wie?helma schreef: ze lacht ook altijd nog zo blij in de krant
sssstttt........geheimpje
- MarthaMartha
uh......... vertel eens........Kaw schreef:Sssstt...helma schreef:Kaw schreef: Don't worry... We waren laatst bij de visboer aan het wachten en we waren zo 'close' dat we niet hoorden dat onze visjes klaar waren. "Ah, zo lief, zo'n pas verliefd stelletje" kregen we te horen. En dat na 6 jaar
Héle geruststelling!!!
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!