en nog heel veel in pakken en opruimen en poehhhhh..... beetje lopen stressen enz. :shock: :shock: :shock: :|

tuurlijk!! zoveel spullen heb ik hier niet meer staan. En volgende week gaan de laatste spullen dus!!jan03 schreef:Heel veel sterkte en succes!!Lassie schreef:ja morgen!jan03 schreef:Ga je verhuizen?Lassie schreef:zitten balen.
en nog heel veel in pakken en opruimen en poehhhhh..... beetje lopen stressen enz. :shock: :shock: :shock: :|:
(dat je nog tijd hebt om op het forum te zitten..... )
Laat je de scoot op het station staan? Of kan die mee in de trein dan?Rens schreef:Uitblazen (onderuitgezakt) na een reis van 3 uur....................1 1/2 uur in de trein met tussendoor een half uur wachten op de volgende trein, en van het station Ede naar huis ook nog eens een uur in de kou op de scoot.................
Die gaat met de trein mee, althans ik zit dat IN de scoot. zo'n 3 á 4 uur vóór de heenreis een centraal bureau in Utrecht bellen waarbij de je de vertrektijd op het station van vertrek aangeeft, en zij regelen álle benodigde perronassistentie op de stations waar je moet overstappen. Er komen dan speciale bruggen te liggen bij de uit/ingang waar je met rolstoel of scootmobiel staat (dat wordt op het station van vertrek doorgegeven aan het station waar je moet overstappen), en dan kun je er zó uitrijden via die brug. De perronassistent begeleidt je dan naar het andere perron waar je de volgende trein moet hebben, en legt, als de trein er is, de brug weer neer zodat je de trein in kan (en geeft weer aan het station van aankomst aan wáár je in de trein staat), waarna je op je aankomstpunt er weer uitgehaald wordt met een rijbrug. Bij het boeken van de heenreis kun je gelijk ook de retourreis boeken. De hele service is gratis!!Tiberius schreef:Laat je de scoot op het station staan? Of kan die mee in de trein dan?Rens schreef:Uitblazen (onderuitgezakt) na een reis van 3 uur....................1 1/2 uur in de trein met tussendoor een half uur wachten op de volgende trein, en van het station Ede naar huis ook nog eens een uur in de kou op de scoot.................
Enfin, uiteindelijk is het nog niet zo slecht om in dit Nederland te vertoeven.........Rens schreef:Die gaat met de trein mee, althans ik zit dat IN de scoot. zo'n 3 á 4 uur vóór de heenreis een centraal bureau in Utrecht bellen waarbij de je de vertrektijd op het station van vertrek aangeeft, en zij regelen álle benodigde perronassistentie op de stations waar je moet overstappen. Er komen dan speciale bruggen te liggen bij de uit/ingang waar je met rolstoel of scootmobiel staat (dat wordt op het station van vertrek doorgegeven aan het station waar je moet overstappen), en dan kun je er zó uitrijden via die brug. De perronassistent begeleidt je dan naar het andere perron waar je de volgende trein moet hebben, en legt, als de trein er is, de brug weer neer zodat je de trein in kan (en geeft weer aan het station van aankomst aan wáár je in de trein staat), waarna je op je aankomstpunt er weer uitgehaald wordt met een rijbrug. Bij het boeken van de heenreis kun je gelijk ook de retourreis boeken. De hele service is gratis!!Tiberius schreef:Laat je de scoot op het station staan? Of kan die mee in de trein dan?Rens schreef:Uitblazen (onderuitgezakt) na een reis van 3 uur....................1 1/2 uur in de trein met tussendoor een half uur wachten op de volgende trein, en van het station Ede naar huis ook nog eens een uur in de kou op de scoot.................
Perfect geregeld allemaal!!!!!!
niet op alle stations is dat goed geregeld.jvdg schreef:Enfin, uiteindelijk is het nog niet zo slecht om in dit Nederland te vertoeven.........Rens schreef:Die gaat met de trein mee, althans ik zit dat IN de scoot. zo'n 3 á 4 uur vóór de heenreis een centraal bureau in Utrecht bellen waarbij de je de vertrektijd op het station van vertrek aangeeft, en zij regelen álle benodigde perronassistentie op de stations waar je moet overstappen. Er komen dan speciale bruggen te liggen bij de uit/ingang waar je met rolstoel of scootmobiel staat (dat wordt op het station van vertrek doorgegeven aan het station waar je moet overstappen), en dan kun je er zó uitrijden via die brug. De perronassistent begeleidt je dan naar het andere perron waar je de volgende trein moet hebben, en legt, als de trein er is, de brug weer neer zodat je de trein in kan (en geeft weer aan het station van aankomst aan wáár je in de trein staat), waarna je op je aankomstpunt er weer uitgehaald wordt met een rijbrug. Bij het boeken van de heenreis kun je gelijk ook de retourreis boeken. De hele service is gratis!!Tiberius schreef:Laat je de scoot op het station staan? Of kan die mee in de trein dan?Rens schreef:Uitblazen (onderuitgezakt) na een reis van 3 uur....................1 1/2 uur in de trein met tussendoor een half uur wachten op de volgende trein, en van het station Ede naar huis ook nog eens een uur in de kou op de scoot.................
Perfect geregeld allemaal!!!!!!
het aantal stations wat geregeld is, ligt op rond de 100.Lassie schreef:
niet op alle stations is dat goed geregeld.
Wij moesten een onderzoek doen over vervoer/bereikbaarheid en ook hoe het geregeld was in de winkels/restaurants etc. als je in een roelstoel zit. Nou dat hebben wij geweten!
Nou dan, mooi toch?Rens schreef:het aantal stations wat geregeld is, ligt op rond de 100.Lassie schreef:
Wij moesten een onderzoek doen over vervoer/bereikbaarheid en ook hoe het geregeld was in de winkels/restaurants etc. als je in een roelstoel zit. Nou dat hebben wij geweten!
en vwb winkels en restaurants............de meeste winkels zijn voor mij toegankelijk. enkele hebben het schitterende idee gehad om een vrij hoge drempel te bouwen, en dan kan ik er dus niet in........óf het is zó smal/nauw binnen, dat ik er ook geen kant uit kan. Maar tot op heden is me dat maar enkele keren overkomen.
Wat beroerd is, is als een winkel één of meerdere etages kent die alleen met een trap te bereiken zijn. Dan is alleen de begane grond toegankelijk...........niet in al die winkels is er een lift voorzien.
Maar ik kan stellen dat ik in 85% van de winkels zonder probleem in kan komen en er rondneuzen. Zélfs een Zeeman of Wibra is (hoewel krap) te doen.
Wij hebben het een keer uitgeprobeerd met een rolstoel! Wij wilden van Kampen naar Zwolle met de trein. Helaas kon de NS ons hierbij niet helpen!Rens schreef:het aantal stations wat geregeld is, ligt op rond de 100.Lassie schreef:
en vwb winkels en restaurants............de meeste winkels zijn voor mij toegankelijk. enkele hebben het schitterende idee gehad om een vrij hoge drempel te bouwen, en dan kan ik er dus niet in........óf het is zó smal/nauw binnen, dat ik er ook geen kant uit kan. Maar tot op heden is me dat maar enkele keren overkomen.
Wat beroerd is, is als een winkel één of meerdere etages kent die alleen met een trap te bereiken zijn. Dan is alleen de begane grond toegankelijk...........niet in al die winkels is er een lift voorzien.
Maar ik kan stellen dat ik in 85% van de winkels zonder probleem in kan komen en er rondneuzen. Zélfs een Zeeman of Wibra is (hoewel krap) te doen.