Christiaan schreef:
Jij als violist zou een kennis moeten maken met de mooie kamer muziek van Johan Pachelbel. Hij heeft meer geschreven dan die eene Canon en Giga!
Ik moet nog kennis nemen van enorm veel andere muziek ook. Maar als je zo begaan bent met mijn muzikale ontwikkeling, mag je me een kopietje van een cd toezenden. Kostenloos.
Kees Kraayenoord?
Hoe vinden we z'n pogingen om oude kerkliederen in een modern jasje te gieten?
Ik krijg er buikpijn van :
Luister hier, doorklikken naar K's mp3player en dan uit het menu een bekend kerklied opzoeken. "Groot is Uw trouw, o Heer", bijvoorbeeld [no. 45].
Kees Kraayenoord?
Luister hier, doorklikken naar K's mp3player en dan uit het menu een bekend kerklied opzoeken. "Groot is Uw trouw, o Heer", bijvoorbeeld [no. 45].
Kees Kraayenoord?
Ik was ook erg benieuwd naar deze cd, met name omdat in alle aankondigingen zo werd gehamerd op dat "moderne jasje". Nu ik diverse nummers heb beluisterd, vind ik het meeste een beetje tegenvallen. En modern? Daar versta ik eigenlijk iets anders onder. De begeleidingen zijn vaak aan de logge kant en soms wringt het enigszins. Een beetje een gemiste kans, wat mij betreft. Voor een vergelijkbare aanpak zou ik dan toch eerder Men of Faith aanraden, al ben ik verder niet zo'n gospelkenner.
Ik wantrouw iedereen die een theologie heeft. Ware theologie ademt en loopt. (Willem Barnard)