Kinderpraat

BJD

Re: Kinderpraat

Bericht door BJD »

JolandaOudshoorn schreef:
helma schreef:
jvdg schreef:
Ik snap eerlijk gezegd dat "sorry" niet.

Ze ziet er zo prachtig uit.
Mooi spul hè!
dat kwam door een post over overheersende McGregors e.d. op een refocamping ;)
Jajajajajajaja, en ondertussen ;) Maar ze ziet er beeldig uit, net zoals in de dierentuin! En soms kom ik er ook per ongeluk achter dat mijn kinderen "dure merkkleding" aanhebben!
kijk uit..
Valse schaamte is dubbele hoogmoed :langue ;)
JolandaOudshoorn

Bericht door JolandaOudshoorn »

Nog een paar leuke:
Mijn zoon heeft Monopoly junior gekregen. Het spel is afgelopen wanneer een van de spelers "blond" is!

Maandag maakten we op de VBW het onderscheid tussen de koning en de gewone man. De troon hoort bij de koning en de stoel? Die hoort bij een tafel!
Ik weet, mijn Verlosser leeft
helma

Bericht door helma »

JolandaOudshoorn schreef:Nog een paar leuke:
Mijn zoon heeft Monopoly junior gekregen. Het spel is afgelopen wanneer een van de spelers "blond" is!
ja ja...leer hem maar vroeg discrimineren :fouet :haha
Lassie

Bericht door Lassie »

Ik liep vanmiddag in de ikea (even rond snuffelen even kijken bij de vloeren). Toen ik de ikea uit wil lopen, langs de kassa, hoor ik een meisje tegen me zeggen: oh. ben jij al aan de beurt? Ik zeg: nee, maar ik hoef ook niks te betalen. Zegt dat meisje: nou wat doe je hier dan?
De vader die erbij was die kreeg een rood hoofd. Ik lag dubbel.
jvdg

Bericht door jvdg »

helma schreef:
JolandaOudshoorn schreef:Nog een paar leuke:
ja ja...leer hem maar vroeg discrimineren :fouet :haha
:haha
MarthaMartha

Bericht door MarthaMartha »

Lassie schreef:Ik liep vanmiddag in de ikea (even rond snuffelen even kijken bij de vloeren). Toen ik de ikea uit wil lopen, langs de kassa, hoor ik een meisje tegen me zeggen: oh. ben jij al aan de beurt? Ik zeg: nee, maar ik hoef ook niks te betalen. Zegt dat meisje: nou wat doe je hier dan?
gillen!!!
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Wilma van den Berg

Bericht door Wilma van den Berg »

MarthaMartha schreef:
Lassie schreef:Ik liep vanmiddag in de ikea (even rond snuffelen even kijken bij de vloeren). Toen ik de ikea uit wil lopen, langs de kassa, hoor ik een meisje tegen me zeggen: oh. ben jij al aan de beurt? Ik zeg: nee, maar ik hoef ook niks te betalen. Zegt dat meisje: nou wat doe je hier dan?
gillen!!!
:yahoo
Ons geloof wankelt weleens maar Gods trouw nooit!
helma

Bericht door helma »

als ik tegenwoordig iets vergeet (en helaas...dat gebeurt nogal eens)slaak ik een gefrustreerde zucht en zeg: ik word echt oud

nu de tweede schooldag begonnen is was het tussen de middag meteen raak, zoonlief uit groep 7 kwam te laat thuis voor t eten:(vanwege voetballen op het plein)
ik zei: vandaag is de eerste keer, nu zie ik het nog door de vingers. Als het weer gebeurt krijg je een droge boterham.
zegt mijn dochter van 7: kan hij er wat aan doen? hij zit nu in groep 7 dus is een jaartje ouder geworden. Dan vergeet je toch steeds meer? :huhu

tja...laat ik me ook maar niet meer verschuilen achter mijn ouderdom :oO
MarthaMartha

helma schreef:als ik tegenwoordig iets vergeet (en helaas...dat gebeurt nogal eens)slaak ik een gefrustreerde zucht en zeg: ik word echt oud

nu de tweede schooldag begonnen is was het tussen de middag meteen raak, zoonlief uit groep 7 kwam te laat thuis voor t eten:(vanwege voetballen op het plein)
ik zei: vandaag is de eerste keer, nu zie ik het nog door de vingers. Als het weer gebeurt krijg je een droge boterham.
zegt mijn dochter van 7: kan hij er wat aan doen? hij zit nu in groep 7 dus is een jaartje ouder geworden. Dan vergeet je toch steeds meer? :huhu

:yahoo
zusterelly

Bericht door zusterelly »

helma schreef:als ik tegenwoordig iets vergeet (en helaas...dat gebeurt nogal eens)slaak ik een gefrustreerde zucht en zeg: ik word echt oud

:haha :haha
Genade is enerzijds: niet krijgen wat ik wel heb verdiend, en anderzijds: wel krijgen wat ik niet heb verdiend.
helma

Bericht door helma »

sinds twee maanden heb ik vrselijke jeuk op mijn hoofd (iemand trouwens tips??? :bobo )

door een deskundige luizenmoeder ben ik al verschillende keren gecheckt op luizen; maar iedere keer zei ze: ik zie alleen maar wat roos.

van de week zei mn dochter van 4 (toen ik eer eens verwoed zat te krabben :? ) Zal ik even kijken of ik luizen zie?
Prima natuurlijk. Nauwkeurig schoof ze wat haren aan de kant."Nou, ik zie ook alleen maar bloemetjes...." :oops
Lassie

Bericht door Lassie »

:humhihi :humhihi :super
MarthaMartha

helma schreef:sinds twee maanden heb ik vrselijke jeuk op mijn hoofd (iemand trouwens tips??? :bobo )

door een deskundige luizenmoeder ben ik al verschillende keren gecheckt op luizen; maar iedere keer zei ze: ik zie alleen maar wat roos.

van de week zei mn dochter van 4 (toen ik eer eens verwoed zat te krabben :? ) Zal ik even kijken of ik luizen zie?
Prima natuurlijk. Nauwkeurig schoof ze wat haren aan de kant."Nou, ik zie ook alleen maar bloemetjes...." :oops
gillen.............

gewoon andere shampoo gaan proberen,
misschien kun je niet tegen die je nu gebruikt.
(ik kan ook lang niet tegen alle shampoo's, ook jeuk en kapot enzo)
jakobmarin

Bericht door jakobmarin »

Bij ons voren zijn stratenmakers bezig de stoep opnieuw te leggen en halen de tegels er dus eerst uit. Mijn jongste dochter (4) komt uit bed en kijkt naar buiten en zegt: "Papa, wilt u tegen die mannen zeggen dat de tegels nog goed zijn!" :super
Wie zegt 'er is geen waarheid' heeft groot gelijk, want die bestaat wél.
Wilma van den Berg

Bericht door Wilma van den Berg »

jakobmarin schreef:Bij ons voren zijn stratenmakers bezig de stoep opnieuw te leggen en halen de tegels er dus eerst uit. Mijn jongste dochter (4) komt uit bed en kijkt naar buiten en zegt: "Papa, wilt u tegen die mannen zeggen dat de tegels nog goed zijn!" :super
:) Ach....waar je je al dan niet zorgen over kunt maken.....
Ons geloof wankelt weleens maar Gods trouw nooit!
Plaats reactie