kan dat ongelezen bericht nergens vinden.
-1 staat er....
betekent dat dat ik een bericht teveel heb gelezen?

je hebt ws een prive bericht dat je niet gelezen hebt...MarthaMartha schreef:bovenaan deze pagina staat: 0 nieuwe berichten, -1 ongelezen berichten
-1 staat er....
kan 'm nergens vinden, alles staat op 'gelezen'Bert Mulder schreef:je hebt ws een prive bericht dat je niet gelezen hebt...MarthaMartha schreef:bovenaan deze pagina staat: 0 nieuwe berichten, -1 ongelezen berichten
-1 staat er....
Er staat er bij mij nog een in het uit vak - nog wel aan jou....MarthaMartha schreef:kan 'm nergens vinden, alles staat op 'gelezen'Bert Mulder schreef:je hebt ws een prive bericht dat je niet gelezen hebt...MarthaMartha schreef:bovenaan deze pagina staat: 0 nieuwe berichten, -1 ongelezen berichten
-1 staat er....
huh????????????????????????Bert Mulder schreef:Er staat er bij mij nog een in het uit vak - nog wel aan jou....MarthaMartha schreef:kan 'm nergens vinden, alles staat op 'gelezen'Bert Mulder schreef:je hebt ws een prive bericht dat je niet gelezen hebt...MarthaMartha schreef:bovenaan deze pagina staat: 0 nieuwe berichten, -1 ongelezen berichten
-1 staat er....
van heel lang geleden, vorig jaar februari....
gisteravond ook de trein genomen?Afgewezen schreef:... een trein die ineens niet verder rijdt.![]()
Bij Utrecht zekers?Afgewezen schreef:... een trein die ineens niet verder rijdt.![]()
Nee, één halte voordat ik eruit moest! Nou, daar sta je dan met je goeie gedrag. Zoek het maar uit.Bonny schreef:Bij Utrecht zekers?Afgewezen schreef:... een trein die ineens niet verder rijdt.![]()
was voor jou dus geen ergernis...Marnix schreef:haha.... ik vertrok dinsdag om kwart over 4 vanaf station Woerden en was om 21:00 thuis
Maar het was wel gezellig op het station