Kleine ergernissen

Ararat

Re: Kleine ergernissen

Bericht door Ararat »

HersteldHervormd schreef:
Ad Anker schreef:
Ad Anker schreef:Wij werken ook met het 5 gelijke dagenmodel. Heerlijk. Wil nooit meer terug.
In een kwartier eten is kwestie van opvoeden. Ik merk in deze eerste schoolweek dat ik een beetje moet jutten. Ze eten hier in de klas stil, en dan kun je echt wel veel opeten in 15 minuten hoor.

Verder: Je kwam snel na hen thuis voorheen, toen ze tot 15 uur les hadden. Nu zijn ze 14 uur klaar en zijn ze ineens 's middags een paar uur alleen thuis. Die snap ik niet. Is BSO een optie?
Raad je nou BSO aan?
Ik vraag iets. Raad niets aan. Inderdaad, bij basisschoolkinderen hoort 1 ouder thuis te zijn. Niet werkend. Dat is mijn visie.
Je vraagt inderdaad iets, maar wel alsof het een optie is? In de trend van: Ik ben christelijk, maar is DJ geen leuke baan voor je?
Er zijn christelijke DJ's hoor, zelfs dé christelijke DJ! :D
https://www.djcoras.nl/christelijke-dj

Probeer een ander voorbeeld :huhu
GerefGemeente-lid
Verbannen

Bericht door GerefGemeente-lid »

Zoveel christelijks kan ik er niet vinden. :bobo

Het zit zo te zien meer in de naam dan in de muziek.
HersteldHervormd

Bericht door HersteldHervormd »

Ad Anker schreef:Wat is DJ?
Google maar.
Kom haastig tot Christus. Hij heeft zielen gereinigd die even vuil waren als die van u. – Thomas Boston
mail: broederhh@gmail.com
GerefGemeente-lid
Verbannen

Bericht door GerefGemeente-lid »

Een domme job
Job

Re: RE: Re: Kleine ergernissen

Bericht door Job »

GerefGemeente-lid schreef:
Een domme job
Kuch
merel

Bericht door merel »

DDD schreef:Dat is gewoon in strijd met de wet en het is vreemd dat de MR bij zoiets belangrijks zo zit te slapen.
Ik heb niet de illusie dat het op andere scholen beter is. Ik kan je een aardig lijstje geven.
HersteldHervormd

Ad Anker schreef:
Ad Anker schreef:Wij werken ook met het 5 gelijke dagenmodel. Heerlijk. Wil nooit meer terug.
In een kwartier eten is kwestie van opvoeden. Ik merk in deze eerste schoolweek dat ik een beetje moet jutten. Ze eten hier in de klas stil, en dan kun je echt wel veel opeten in 15 minuten hoor.

Verder: Je kwam snel na hen thuis voorheen, toen ze tot 15 uur les hadden. Nu zijn ze 14 uur klaar en zijn ze ineens 's middags een paar uur alleen thuis. Die snap ik niet. Is BSO een optie?
Raad je nou BSO aan?
Ik vraag iets. Raad niets aan. Inderdaad, bij basisschoolkinderen hoort 1 ouder thuis te zijn. Niet werkend. Dat is mijn visie.
Je vraagt inderdaad iets, maar wel alsof het een optie is? In de trend van: Ik ben christelijk, maar is DJ geen leuke baan voor je?
Misschien, als je nu weet wat een DJ is, dat je nog antwoord kan geven?
Kom haastig tot Christus. Hij heeft zielen gereinigd die even vuil waren als die van u. – Thomas Boston
Ad Anker
Moderator

Bericht door Ad Anker »

Ik snap je probleem niet zo. Merel werkt, dat is haar keuze, haar kinderen zijn daardoor 's middags alleen thuis.
Dan heb je twee opties als dit een probleem is/wordt: Merel zegt haar baan op, de kinderen gaan naar de BSO. Omdat ik inschat dat de eerste optie voor Merel geen optie is, blijft de tweede over.
Ararat

Bericht door Ararat »

Ad Anker schreef:
Raad je nou BSO aan?
Misschien, als je nu weet wat een DJ is, dat je nog antwoord kan geven?
Ik lees dit mee en vraag me af wat je echte punt is. Wil je dat kort uitleggen?
Edit: Zie inmiddels Ad z'n antwoord, ik ben benieuwd naar jouw antwoord :)
Tiberius
Administrator

Bericht door Tiberius »

Wat is een dj?

Een diskjockey (van het Amerikaans-Engelse disc jockey) is van oorsprong de persoon die de platen op de draaitafel of platenspeler legt. Tegenwoordig wordt echter de afkorting dj (meestal DJ in namen) of deejay (met Engelse uitspraak) meer gebruikt.

Er zijn diskjockeys op de radio en in clubs. Sommigen organiseren hun eigen shows waarmee ze zelfstandig optreden.
Posthoorn

Bericht door Posthoorn »

HersteldHervormd schreef: In de trend van: Ik ben christelijk, maar is DJ geen leuke baan voor je?
trend = trant. Trend is wat anders. :)
merel

Bericht door merel »

Ad Anker schreef:Ik snap je probleem niet zo. Merel werkt, dat is haar keuze, haar kinderen zijn daardoor 's middags alleen thuis.
Dan heb je twee opties als dit een probleem is/wordt: Merel zegt haar baan op, de kinderen gaan naar de BSO. Omdat ik inschat dat de eerste optie voor Merel geen optie is, blijft de tweede over.
Tweede optie is ook geen oplossing. Ik ga nu (helaas) weer meer thuiswerken.
HersteldHervormd

Ad Anker schreef:Ik snap je probleem niet zo. Merel werkt, dat is haar keuze, haar kinderen zijn daardoor 's middags alleen thuis.
Ik heb het al uitgelegd, ik vind niet dat je met onbijbelse ideeën moet komen, dat vind ik typisch. Het is ook niet zo dat jouw 2 keuzes de enige zijn, er zijn ook nog andere opties waarschijnlijk. Stel dat jij vraagt aan mij of ik nog een idee heb voor een leuk kinderpartijtje en ik zeg, ga lekker naar de plaatselijke voetbalclub om een wedstrijd te bekijken. Alsof dat een optie zou zijn.

Je geeft aan dat je je kinderen nooit naar een BSO zou sturen, maar je draagt het idee wel aan bij een ander. Ik vind dat niet stroken.
HersteldHervormd

merel schreef:
Tweede optie is ook geen oplossing. Ik ga nu (helaas) weer meer thuiswerken.
Ik vind het echt heel goed dat je voor je kinderen kiest, zijn er geen familieleden die op zouden kunnen passen? Of mensen uit je kerkelijke gemeente?

Misschien dat je wat eerder van huis kan om daarna nog wat thuis te werken?
Ad Anker
Moderator

Bericht door Ad Anker »

Ik heb het al uitgelegd, ik vind niet dat je met onbijbelse ideeën moet komen, dat vind ik typisch. Het is ook niet zo dat jouw 2 keuzes de enige zijn, er zijn ook nog andere opties waarschijnlijk. Stel dat jij vraagt aan mij of ik nog een idee heb voor een leuk kinderpartijtje en ik zeg, ga lekker naar de plaatselijke voetbalclub om een wedstrijd te bekijken. Alsof dat een optie zou zijn.

Je geeft aan dat je je kinderen nooit naar een BSO zou sturen, maar je draagt het idee wel aan bij een ander. Ik vind dat niet stroken.
Nou ja, ik zie niet veel onbijbels in de BSO. Maar goed.
Plaats reactie