Dan voeg je een vingerafdruk toe, die blijft je levenlang hetzelfde !!!dennis schreef:Omdat je pasfoto dan niet meer op je lijkt...Zita schreef:Waarom moet je eigenlijk iedere vijf jaar een nieuw paspoort? Waarom kan dat ding niet gewoon levenslang meegaan? Straks ben ik al mijn visa en mooie grensstempeltjes weer kwijt. En een bak met geld.
Kleine ergernissen [2]
Re: Kleine ergernissen [2]
“Wij prediken tot mensen alsof zij zich ervan bewust zijn stervende zondaars te zijn; dat zijn zij niet; zij hebben een goede tijd, en ons spreken over wedergeboren worden ligt op een domein waarvan zij niets weten. De natuurlijke mens wil niet wedergeboren worden”.
- Oswald Chambers -
- Oswald Chambers -
Behalve als je littekens oploopt...Simon schreef:Dan voeg je een vingerafdruk toe, die blijft je levenlang hetzelfde !!!dennis schreef:Omdat je pasfoto dan niet meer op je lijkt...Zita schreef:Waarom moet je eigenlijk iedere vijf jaar een nieuw paspoort? Waarom kan dat ding niet gewoon levenslang meegaan? Straks ben ik al mijn visa en mooie grensstempeltjes weer kwijt. En een bak met geld.

Ik ben het licht der wereld; die Mij volgt, zal in de duisternis niet wandelen, maar zal het licht des levens hebben. (Joh 8:12b)
gewoon alle 5 vingers tegelijk.parel schreef:Behalve als je littekens oploopt...Simon schreef:Dan voeg je een vingerafdruk toe, die blijft je levenlang hetzelfde !!!dennis schreef:Omdat je pasfoto dan niet meer op je lijkt...Zita schreef:Waarom moet je eigenlijk iedere vijf jaar een nieuw paspoort? Waarom kan dat ding niet gewoon levenslang meegaan? Straks ben ik al mijn visa en mooie grensstempeltjes weer kwijt. En een bak met geld.
:-)
“Wij prediken tot mensen alsof zij zich ervan bewust zijn stervende zondaars te zijn; dat zijn zij niet; zij hebben een goede tijd, en ons spreken over wedergeboren worden ligt op een domein waarvan zij niets weten. De natuurlijke mens wil niet wedergeboren worden”.
- Oswald Chambers -
- Oswald Chambers -
- JolandaOudshoorn
Lijkt me erg zwaar. Wat is het achterliggende probleem? Als ik lees, is er geen vertrouwen meer. Hoe komt dat?irmo schreef:pffff..de dingen die bij ons op het werk gebeuren...zijn allemaal heel heftig.
- 4 van de 7 kids zijn totaal losgeslagen in gedrag en taal...
- groepsleiding bedreigen, aanvallen, gooien met spullen,..dan valt uitgescholden worden voor "vieze vuile ka....r h..r, ik hoop dat je sterft, vuile t..f" , onder de categorie: een rustige dienst.
- meid van 13 met een soa
- meid van 15 die wellicht zwanger is..
- drugsgebruik
- stelen van de groep...van eten tot ( echt waar! ) parasolvoetecht serieus...hoezo een parasolvoet
![]()
![]()
- het bemoeien met elkaar waardoor ruzie ontstaat..
- en het externe onderzoek dat is gestart nav een incident waarbij een collega "het" verloren heeft en zich op zeer onprofessionele wijze gedragen heeft. dus we missen 36 uur, want hij is op non actief gezet...waardoor de kids zeggen: yesss: one down, 5 to go.
echt , de sfeer is zo tof.
Ik weet, mijn Verlosser leeft
- een knoerhard koerende duif voor je slaapkamerruim, 's morgens vroeg
- een zoemende mug in je slaapkamer
- vreemdsoortige beesten die over je muren en vloeren wandelen

JolandaOudshoorn schreef:Lijkt me erg zwaar. Wat is het achterliggende probleem? Als ik lees, is er geen vertrouwen meer. Hoe komt dat?irmo schreef:pffff..de dingen die bij ons op het werk gebeuren...zijn allemaal heel heftig.
- groepsleiding bedreigen, aanvallen, gooien met spullen,..dan valt uitgescholden worden voor "vieze vuile ka....r h..r, ik hoop dat je sterft, vuile t..f" , onder de categorie: een rustige dienst.
- drugsgebruik
- stelen van de groep...van eten tot ( echt waar! ) parasolvoetecht serieus...hoezo een parasolvoet
![]()
![]()
- en het externe onderzoek dat is gestart nav een incident waarbij een collega "het" verloren heeft en zich op zeer onprofessionele wijze gedragen heeft. dus we missen 36 uur, want hij is op non actief gezet...waardoor de kids zeggen: yesss: one down, 5 to go.
Vertrouwen is er sowieso niet, nooit geweest ook...Maar dit noemen ze dus gewoon puberteit weetje....Alleen hebben wij allemaal kinderen met een "afwijking" en dus reageert iedereen heftiger...

"Faci ce vrei atata timp cat nu faci rau nimanui"
- JolandaOudshoorn
Lijkt mij erg lastig om met kinderen/ jongeren te werken zonder vertrouwen, zoniet onmogelijk. Of het moet je taak zijn om alleen orde bewaker te zijn. Maar dan nog...irmo schreef:JolandaOudshoorn schreef:Lijkt me erg zwaar. Wat is het achterliggende probleem? Als ik lees, is er geen vertrouwen meer. Hoe komt dat?irmo schreef:pffff..de dingen die bij ons op het werk gebeuren...zijn allemaal heel heftig.
- drugsgebruik
![]()
![]()
Vertrouwen is er sowieso niet, nooit geweest ook...Maar dit noemen ze dus gewoon puberteit weetje....Alleen hebben wij allemaal kinderen met een "afwijking" en dus reageert iedereen heftiger...
Zonder vertrouwen geen liefde en zonder liefde... tja dan houd je eigenlijk niets over.
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Wij komen jou eerst even niet bezoeken hoor!Afgewezen schreef:- een knoerhard koerende duif voor je slaapkamerruim, 's morgens vroeg

Eén ding weet ik, dat ik blind ben en niet zie...
Interessant! Heb je een goede determineergids?Afgewezen schreef:- een knoerhard koerende duif voor je slaapkamerruim, 's morgens vroeg
© -DIA- 33.950 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
Inmiddels verrijkt met 'blaffende hond van de buren' (die overigens nu niet blaft)PvS schreef:Wij komen jou eerst even niet bezoeken hoor!Afgewezen schreef:- een knoerhard koerende duif voor je slaapkamerruim, 's morgens vroeg
Het wordt dus steeds spannender hier.

Je woont blijkbaar in de dierenbuurt!Afgewezen schreef:Inmiddels verrijkt met 'blaffende hond van de buren' (die overigens nu niet blaft)PvS schreef:Wij komen jou eerst even niet bezoeken hoor!Afgewezen schreef:- een knoerhard koerende duif voor je slaapkamerruim, 's morgens vroeg
Het wordt dus steeds spannender hier.
Succes!
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Achterburen, die elke dag om 4 uur al de bbq aansteken. En wat zij erop gooien? Ik vrees het ergste. We zitten elke mooie dag met de deuren en ramen dicht aan de achterkant.
En ze zijn doof en blind voor de reacties. Onze naaste buren wilden gisteren toch buiten blijven zitten, ondanks de stinkende rookwolken en spanden een dikke deken onder hun terrasscherm. De man in kwestie is nl. zeer agressief. Vooral als er een paar biertjes inzitten.
Wij zijn helemaal geen bbq fans, is dat nou lekker, elke dag dat gegrilde vlees?

En ze zijn doof en blind voor de reacties. Onze naaste buren wilden gisteren toch buiten blijven zitten, ondanks de stinkende rookwolken en spanden een dikke deken onder hun terrasscherm. De man in kwestie is nl. zeer agressief. Vooral als er een paar biertjes inzitten.
Wij zijn helemaal geen bbq fans, is dat nou lekker, elke dag dat gegrilde vlees?
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Al het goed gegrild is.................... echt wel. Als het half mogelijk is stook ik hem hier ook op.Mara schreef: Wij zijn helemaal geen bbq fans, is dat nou lekker, elke dag dat gegrilde vlees?
Van het weekend waren al mij kinderen er......... heerlijk buiten. Was super.
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
Ik weet wel een slager die hele lekkere spiezen enzo verkoopt!Mara schreef:Wij zijn helemaal geen bbq fans, is dat nou lekker, elke dag dat gegrilde vlees?

Dan kom je overmorgen weer, voor méér!!!

Eén ding weet ik, dat ik blind ben en niet zie...
Jaaaahaaa, dat lust ik ook wel
Volgens onze naaste buren gooit overbuum varkensvlees op het rooster en dat stinkt zo. Hij komt uit een midden Amerikaans land, echt andere eetgewoonten. Ik zou na 2 dagen zoveel vlees het helemaal zat zijn, want ze eten er niets anders bij.
Het kan nooit gezond zijn.
Zo'n spiesje lijkt me heerlijk, maar kan ik ook in de grillpan of tussen de grill gooien.
Wat ik dan wel eens doe

Volgens onze naaste buren gooit overbuum varkensvlees op het rooster en dat stinkt zo. Hij komt uit een midden Amerikaans land, echt andere eetgewoonten. Ik zou na 2 dagen zoveel vlees het helemaal zat zijn, want ze eten er niets anders bij.
Het kan nooit gezond zijn.
Zo'n spiesje lijkt me heerlijk, maar kan ik ook in de grillpan of tussen de grill gooien.
Wat ik dan wel eens doe

Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon