Waar baal je van? [2]

-DIA-

Re: Waar baal je van?

Bericht door -DIA- »

henriët schreef:
-DIA- schreef:Ik baal nergens van...
Het enig wat wel een beetje jammer is dat ik mijn complete sleutelbos ben verloren, imclusief de sleutel van de kluis bij AH, mijn autosleutels, de sleutel van de buurvrouw, wiens post ik tot begin volgend jaar zou verzorgen.... Ergens in de grote uitgestekte, schier ondoordringbare wouden rond Ommen... Daar moeten ze liggen... Beter zou je een speld in een hooiberg kunnen vinden... Dat vind ik dus een beetje jammer...
Ah wat beroerd, kan je geen metaaldetector van iemand lenen en dan doorhet bos gaan daarmee...
Ik denk dat dat geen zin heeft. Want ik weet niet eens meer waar we allemaal hebben gelopen... Soms door hele smalle 1-persoons weggetjes, soms was er zelfs helemaal geen weg... Soort survivaltocht leek het wel soms...
© -DIA- 33.630 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
Terri

Bericht door Terri »

-DIA- schreef:Ik baal nergens van...
Het enig wat wel een beetje jammer is dat ik mijn complete sleutelbos ben verloren, imclusief de sleutel van de kluis bij AH, mijn autosleutels, de sleutel van de buurvrouw, wiens post ik tot begin volgend jaar zou verzorgen.... Ergens in de grote uitgestekte, schier ondoordringbare wouden rond Ommen... Daar moeten ze liggen... Beter zou je een speld in een hooiberg kunnen vinden... Dat vind ik dus een beetje jammer...
Tjonge, dat is best heftig Dia, misschien heeft iemand ze gevonden, ik zou wat politiebureaus bellen.
Zita
Moderator

Bericht door Zita »

Een boel geld overboeken naar een verkeerde rekening. Ik vrees dat het zo'n dag wordt waarop ik allemaal minder intelligente dingen ga doen. Misschien moet ik maar gewoon heel stil blijven zitten en voor de zekerheid niet teveel doen.
Marieke

Bericht door Marieke »

Zita schreef:Een boel geld overboeken naar een verkeerde rekening. Ik vrees dat het zo'n dag wordt waarop ik allemaal minder intelligente dingen ga doen. Misschien moet ik maar gewoon heel stil blijven zitten en voor de zekerheid niet teveel doen.
Moet je m'n banknummer?
caprice

Bericht door caprice »

Marieke schreef:
Zita schreef:Een boel geld overboeken naar een verkeerde rekening. Ik vrees dat het zo'n dag wordt waarop ik allemaal minder intelligente dingen ga doen. Misschien moet ik maar gewoon heel stil blijven zitten en voor de zekerheid niet teveel doen.
Moet je m'n banknummer?
Is je banknummer van een verkeerde rekening dan?
Gewetensbezwaarde trouwambtenaar - 'De totalitaire staat werpt het geweten van haar burgers weg als een waardeloos vod'
Dr. J.H. Bavinck
Marieke

Bericht door Marieke »

caprice schreef:
Marieke schreef:
Moet je m'n banknummer?
Is je banknummer van een verkeerde rekening dan?
Ja, klopt :yahoo
Als er wat geld opgestort wordt, misschien worden dan eindelijk die rode cijfertjes zwart..
Luther
Contacteer:

Bericht door Luther »

Marieke schreef:
Moet je m'n banknummer?
Nee, wij eerst....
Zita: zie PB.. :)
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
Zita
Moderator

Bericht door Zita »

Luther schreef:
Marieke schreef:
Moet je m'n banknummer?
Nee, wij eerst....
Tjonge, wat wordt iedereen hebzuchtig :)
De schade is te overzien, ik heb een rekening die alleen wordt gebruikt om automatische incasso's te verwerken gebruikt. 't Is dus bij meneer ASN aangekomen. En die zal vast wel zo klantvriendelijk zijn om het weer terug te storten *hoopvol*.
Zita
Moderator

Bericht door Zita »

Zita schreef:
Luther schreef:
Marieke schreef:
Moet je m'n banknummer?
Nee, wij eerst....
Tjonge, wat wordt iedereen hebzuchtig :)
De schade is te overzien, ik heb een rekening die alleen wordt gebruikt om automatische incasso's te verwerken gebruikt. 't Is dus bij meneer ASN aangekomen. En die zal vast wel zo klantvriendelijk zijn om het weer terug te storten *hoopvol*.
't Is weer terecht! Nu maar hopen dat de belastingdienst dit niet ziet als een poging om op de peildata geld weg te sluizen.
caprice

Bericht door caprice »

Jammer. Afwijzing op sollicitatie(brief).
Gewetensbezwaarde trouwambtenaar - 'De totalitaire staat werpt het geweten van haar burgers weg als een waardeloos vod'
Dr. J.H. Bavinck
henriët

Bericht door henriët »

caprice schreef:Jammer. Afwijzing op sollicitatie(brief).
Ah, jammer joh!
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
parsifal

Bericht door parsifal »

thuis komen na een leuke vakantie op Java en Singapore en dan je huis overhoop gehaald zien. Verlies: laptop en externe harde schijf, speakers, mijn twee pakken (niet dat ik die meer dan 1 keer per jaar draag, maar die ene keer is net volgende week, dus ik moet een nieuw pak aanschaffen) en een goede weekendtas. Daarbij is een opengebroken balkondeur ook niet prettig met de huidige Zweedse temperaturen.
"Then he isn't safe?" said Lucy.
"Safe?" said Mr. Beaver. "Don't you hear what Mrs. Beaver tells you? Who said anything about safe? "Course he isn't safe. But he's good. He's the King, I tell you."
Ichtus

Bericht door Ichtus »

parsifal schreef:thuis komen na een leuke vakantie op Java en Singapore en dan je huis overhoop gehaald zien. Verlies: laptop en externe harde schijf, speakers, mijn twee pakken (niet dat ik die meer dan 1 keer per jaar draag, maar die ene keer is net volgende week, dus ik moet een nieuw pak aanschaffen) en een goede weekendtas. Daarbij is een opengebroken balkondeur ook niet prettig met de huidige Zweedse temperaturen.
Goeie :mosc
Dat is niet leuk terug komen. Balen zeg.
::sors
Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen!
JolandaOudshoorn

Bericht door JolandaOudshoorn »

parsifal schreef:thuis komen na een leuke vakantie op Java en Singapore en dan je huis overhoop gehaald zien. Verlies: laptop en externe harde schijf, speakers, mijn twee pakken (niet dat ik die meer dan 1 keer per jaar draag, maar die ene keer is net volgende week, dus ik moet een nieuw pak aanschaffen) en een goede weekendtas. Daarbij is een opengebroken balkondeur ook niet prettig met de huidige Zweedse temperaturen.
Dat is balen! Gelukkig heb je een mooie tijd in mijn geboorteland gehad!!!
Ik weet, mijn Verlosser leeft
henriët

Bericht door henriët »

Oh nee!! Wat enorm snertig voor je!!!! Sterkte en succes!
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Gesloten