Dat lees ik ook zo tussendoor, maar dan vooral voor de lekkere receptenMara schreef:Het boek van Teunie, veel bespaartips
Welk boek ben jij nu aan het lezen? [3]
Re: Welk boek ben jij nu aan het lezen? [2]
 Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!  
Bevrijdend licht, Lynn Austin. Je hebt 3 delen, deze eerste is het mooist. Door het verhaal heen, wat gewoon een roman is, je weet wel jongetje-meisje, zie je moed en geloof groeien en zie je haar keuzes maken die heel moeilijk zijn. Als je het ziet, is het een prachtig boek. Een van mijn lievelingsboeken.
Misschien heb je het al.

Misschien heb je het al.
We moeten ons niet alleen in God verblijden om wat we van Hem ontvangen hebben en nog dagelijks ontvangen,
maar ook om wat Hij beloofd heeft en wat we nog van Hem hopen te ontvangen.
Matthew Henry
						maar ook om wat Hij beloofd heeft en wat we nog van Hem hopen te ontvangen.
Matthew Henry
Catechismusverklaring van Ferre en Brinkman.

Gewetensbezwaarde trouwambtenaar - 'De totalitaire staat werpt het geweten van haar burgers weg als een waardeloos vod'
Dr. J.H. Bavinck
						Dr. J.H. Bavinck
John Warburton-Weldadigheden van een Verbondsgodcaprice schreef:Catechismusverklaring van Ferre en Brinkman.
Dat is lang geleden...ik kreeg dat boek 25 jaar geleden als "zondagschooljuf"Boekenstek schreef:John Warburton-Weldadigheden van een Verbondsgodcaprice schreef:Catechismusverklaring van Ferre en Brinkman.
 Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!  
En je weet het nog.....Orchidee schreef:Dat is lang geleden...ik kreeg dat boek 25 jaar geleden als "zondagschooljuf"Boekenstek schreef:John Warburton-Weldadigheden van een Verbondsgodcaprice schreef:Catechismusverklaring van Ferre en Brinkman.
Ja het heeft indruk op me gemaakt.Boekenstek schreef:En je weet het nog.....Orchidee schreef:Dat is lang geleden...ik kreeg dat boek 25 jaar geleden als "zondagschooljuf"Boekenstek schreef:John Warburton-Weldadigheden van een Verbondsgodcaprice schreef:Catechismusverklaring van Ferre en Brinkman.
John Warburton-Weldadigheden van een Verbondsgod
Dat is lang geleden...ik kreeg dat boek 25 jaar geleden als "zondagschooljuf"
En je weet het nog.....
't Is ook een heel puur boek, zonder opsmuk.Ja het heeft indruk op me gemaakt.
					Laatst gewijzigd door Snuf op 03 jan 2011, 14:43, 2 keer totaal gewijzigd.

Asta's ogen De levenskracht van een Indische familie - Eveline Stoel

Wie zoveel doet dat hij structureel tijd tekort komt voor de Heere, doet meer aardse dingen dan God van hem vraagt.
-meditatiebundel 'De Ware Wijnstok' van Ds.Chr.v/d Poel(iedere zondagmiddag 1 meditatie)
-dagboek "Lezen met de kanttekeningen: een keur aan onderwerpen met kanttekeningen komen aan de orde. Ik hoop er uiteraard wat van te leren!

-dagboek "Lezen met de kanttekeningen: een keur aan onderwerpen met kanttekeningen komen aan de orde. Ik hoop er uiteraard wat van te leren!
"De heerlijkheid van de Koning" van ds. C. Sonnevelt

Ik lees nu Ciske de Rat geschreven door Piet Bakker, 
de musical uitvoering
echt een geweldig boek

met woorden die ik nog nooit gehoord had

de musical uitvoering
echt een geweldig boek
met woorden die ik nog nooit gehoord had
**Wees eens origineel! Spreek eens goed van iemand achter z'n rug**
Ik ben ooit ook in dat boek begonnen. Daar stonden woorden in die ik (helaas wel) gehoord had, oftewel vloeken. Ik weet niet hoe dat in de door je genoemde uitvoering is....Ruth schreef:Ik lees nu Ciske de Rat geschreven door Piet Bakker,
de musical uitvoering
echt een geweldig boek![]()
met woorden die ik nog nooit gehoord had![]()
Babs deel 1!  

You put me outside my safety-zone
Outside all the lines that made my home
To find out that no one really lives
Without giving what it is you give
						Outside all the lines that made my home
To find out that no one really lives
Without giving what it is you give
Mensen met een hobby, van Desanne van Brederode. Ik snap er helemaal niks van. Mooi moment om ermee te stoppen, denk ik. Ik stap over op Oorlog en Vrede, van Tolstoi.
Daarnaast lees ik ook nog een boekske van ds F. Bakker.

Daarnaast lees ik ook nog een boekske van ds F. Bakker.