Bij Appie 2 zakken a 3 kg 2,79helma schreef:chili con carne
sla
restje kippensoep
(ik moet nodig aardappels kopen; heb van de week nog maar 1 keer aardappels gegeten)

Bij Appie 2 zakken a 3 kg 2,79helma schreef:chili con carne
sla
restje kippensoep
(ik moet nodig aardappels kopen; heb van de week nog maar 1 keer aardappels gegeten)
Die snij je er toch gewoon af? En dan gewoon eten? Of krijg je daar wat vanMara schreef:Ik had 10 kilo bij de Lidl meegenomen, ik kom daar 2 x per jaar. 1 portie eruitgehaald, in mn aard bak, de rest in de kelder. Ik wil een paar dagen later wederom een portie pakken, allemaal uitgelopenhelma schreef:chili con carne
sla
restje kippensoep
(ik moet nodig aardappels kopen; heb van de week nog maar 1 keer aardappels gegeten)![]()
![]()
Ik haal nooit meer dan 5 kilo tegelijk normaliter.
Hoe kan dat nou jongens, vroeger hadden mijn ouders voor een hele winter aardappels in de schuur !
Nu moet je dooreten, want voor je tweet zitten de sprinkels eraan.
Is toch gewijzigd. We zijn nu wezen uit-eten.Schemerlichtje schreef:Boerenkool met gekruid rundvlees en gebakken spekjes en wat kruiden. Heerlijk! En waarschijnlijk een restje spuiten....
Laat ze meehelpen! En de overgeschoten brokken naar familie Helmahelma schreef:Niet vandaag maar voor vlg week:
Mam, wil u voor het kerstetentje van de JV Bapi Pangang maken?
Oh jawel...(dan denk je dat je samen met een paar andere moeders allerlei dingen moet bereiden)
Krijg ik net het lijstje onder mijn neus: Familie Helma: voor 24 personen Bapi Pangang maken.
moet ik meehelpen???helma schreef:Niet vandaag maar voor vlg week:
Oh jawel...(dan denk je dat je samen met een paar andere moeders allerlei dingen moet bereiden)
Krijg ik net het lijstje onder mijn neus: Familie Helma: voor 24 personen Bapi Pangang maken.
Huisvrouw mag de toetjes maken voor dezelfde 24 personenhelma schreef:Niet vandaag maar voor vlg week:
helma schreef:Niet vandaag maar voor vlg week:
Tja mevrouw Auto maakt zeker de soepAuto schreef:helma schreef:Niet vandaag maar voor vlg week:
Krijg ik net het lijstje onder mijn neus: Familie Helma: voor 24 personen Bapi Pangang maken........ sambal bij?
Mevr. Auto heeft andere dingen op haar bordje gekregenOude-Waarheid schreef:Tja mevrouw Auto maakt zeker de soepAuto schreef:helma schreef:Niet vandaag maar voor vlg week:
Krijg ik net het lijstje onder mijn neus: Familie Helma: voor 24 personen Bapi Pangang maken........ sambal bij?