Bar-DIA- schreef:Bar (veel boeken)Mannetje schreef:Regen, nu dan. In de winter vind ik sneeuw best leuk.
Bar of boos?
Bar of Cafetaria?
Espresso of cappuccino?
Bar-DIA- schreef:Bar (veel boeken)Mannetje schreef:Regen, nu dan. In de winter vind ik sneeuw best leuk.
Bar of boos?
Bar of Cafetaria?
Cappuccino.Erik1960 schreef:Bar-DIA- schreef:Bar (veel boeken)Mannetje schreef:Regen, nu dan. In de winter vind ik sneeuw best leuk.
Bar of boos?
Bar of Cafetaria?
Espresso of cappuccino?
Met veter. Geen moderne fratsen voor mij.Job schreef:Herenschoen met veter of met riempje?
Boekhandel!J.C. Philpot schreef:Met veter. Geen moderne fratsen voor mij.Job schreef:Herenschoen met veter of met riempje?
Bij de Ikea of of in een boekhandel snuffelen?
Opa en oma als aanspreekvorm. Grootouders, wanneer je over hen spreekt.Erik1960 schreef:Boekhandel!J.C. Philpot schreef:Met veter. Geen moderne fratsen voor mij.Job schreef:Herenschoen met veter of met riempje?
Bij de Ikea of of in een boekhandel snuffelen?
Opa of Grootvader (cq Oma of Grootmoeder)?
TheocratieMannetje schreef:Armoedig
Theocratie of democratie?
Leespreek (gewoon thuis met een ouwe schrijver).Als gast hier schreef:Theocratie
Leespreek of preek door een predikant
Pastoraal werkHerman schreef:Leespreek (gewoon thuis met een ouwe schrijver).Als gast hier schreef:Theocratie
Pastoraal werk of evangelist
als je maar niet in je oor peutertHersteldHervormd schreef:Pastoraal werkHerman schreef:Leespreek (gewoon thuis met een ouwe schrijver).Als gast hier schreef:Theocratie
Date of afspraakje?
DateHersteldHervormd schreef:Pastoraal werkHerman schreef:Leespreek (gewoon thuis met een ouwe schrijver).Als gast hier schreef:Theocratie
Date of afspraakje?
Ik moet eerlijk zijn, ik denk dat het me geen van beiden zal lukkenErik1960 schreef: Date
Thuisbevalling of ziekenhuisbevalling?
Thuisbevalling volgens mijn vrouw.-DIA- schreef:Ik moet eerlijk zijn, ik denk dat het me geen van beiden zal lukkenErik1960 schreef: Date
Thuisbevalling of ziekenhuisbevalling?![]()
We zullen dus maar wachten op de volgende....
Puritein.Hoopvol schreef:
Puritein of Hollandse oudvader?
Soldaat...dan maar....HersteldHervormd schreef:Puritein.Hoopvol schreef:
Puritein of Hollandse oudvader?
Soldaat of militair?