MarthaMartha schreef:tssssssssss..... had ie te weinig tijd ofzo? of durfde hij niet door de sneeuw?huisman schreef:Een boekenbon van sint en piet verzilveren
Hij/zij was bang dat tie het verkeerde boek zou kopen.
MarthaMartha schreef:tssssssssss..... had ie te weinig tijd ofzo? of durfde hij niet door de sneeuw?huisman schreef:Een boekenbon van sint en piet verzilveren
weet ie dus toch niet zoveel als ze beweren....huisman schreef:MarthaMartha schreef:tssssssssss..... had ie te weinig tijd ofzo? of durfde hij niet door de sneeuw?huisman schreef:Een boekenbon van sint en piet verzilveren
Hij/zij was bang dat tie het verkeerde boek zou kopen.
Sterkte voor morgen, en ik hoop voor straks een goede nachtrust!!Lourens schreef:Vandaag mijn laatste schooldag. Lekker ontspannen.
Morgen examens, voor het eerst in mijn leven ben ik gespannen voor een examen.
Nog even wat overlezen en dan maar naar bedje toe
zet 'm op!Lourens schreef:Vandaag mijn laatste schooldag. Lekker ontspannen.
En als je dit examen haalt, wat mag je je dan noemen of wat kun je dan o.a.?Lourens schreef:Vandaag mijn laatste schooldag. Lekker ontspannen.
Nee meid, dat hoop ik ook niet voor je!! Hoe is het afgelopen?albion schreef:Manlief weggebracht. File voor de Vlaketunnel, 'k ben maar binnendoor gegaan, nam ik bij de wegwerkzaamheden de verkeerde baan en kwam dus uit op een doodlopende weg.
'k Ben toen maar gaan rijden zoals de mensen die aan het wegdek werken dus over een rotonde die afgesloten was, gelukkig was niemand bezig aan de weg en kon ik zonder
oponthoud helemaal rijden tot aan het einde waarna ik keurig kon invoegen en zo mijn weg vervolgen. Al met al is het nu wel tweeëneenhalf uur later. Om half elf moet ik voor
controle naar de tandarts. ('k Hoop niet hetzelfde mee te maken als oesterschelpje). Daarna ga ik turfen. Dit naar aanleiding van een enquête-formulier hoe de leerlingen
denken over mijn lessen en persoon (voor het POP-gesprek). Ik heb het maar in al mijn klassen afgenomen want met de ene klas heb ik wel een betere band dan met de ander en
ik wil het zo eerlijk mogelijk doen.
Oeps Ik mag mijn beroep al zo'n 20 a 25 jaar uitoefenenoesterschelpje schreef:Nee meid, dat hoop ik ook niet voor je!! Hoe is het afgelopen?albion schreef:Manlief weggebracht. File voor de Vlaketunnel, 'k ben maar binnendoor gegaan, nam ik bij de wegwerkzaamheden de verkeerde baan en kwam dus uit op een doodlopende weg.
'k Ben toen maar gaan rijden zoals de mensen die aan het wegdek werken dus over een rotonde die afgesloten was, gelukkig was niemand bezig aan de weg en kon ik zonder
oponthoud helemaal rijden tot aan het einde waarna ik keurig kon invoegen en zo mijn weg vervolgen. Al met al is het nu wel tweeëneenhalf uur later. Om half elf moet ik voor
controle naar de tandarts. ('k Hoop niet hetzelfde mee te maken als oesterschelpje). Daarna ga ik turfen. Dit naar aanleiding van een enquête-formulier hoe de leerlingen
denken over mijn lessen en persoon (voor het POP-gesprek). Ik heb het maar in al mijn klassen afgenomen want met de ene klas heb ik wel een betere band dan met de ander en
ik wil het zo eerlijk mogelijk doen.
Ben je aan het leren voor leerkracht of klassenassistent?
Of hoort dat bij een functioneringsgesprek?
Lourens schreef:Vandaag mijn laatste schooldag. Lekker ontspannen.
wanneer krijg je de uitslag Lou?Ichtus schreef:Lourens schreef:Vandaag mijn laatste schooldag. Lekker ontspannen.
Nog even wat overlezen en dan maar naar bedje toe![]()
![]()
![]()
![]()
Heeft ie al, vandaar mijn 'enthousiasme'MarthaMartha schreef:wanneer krijg je de uitslag Lou?Ichtus schreef:Lourens schreef:Vandaag mijn laatste schooldag. Lekker ontspannen.
Nog even wat overlezen en dan maar naar bedje toe![]()
![]()
![]()
![]()