Mara schreef:Een avatar plaatsen

Mara schreef:Een avatar plaatsen
Afgewezen schreef:Laat jij je gezin in de steek op zaterdagavond.helma schreef:vanavond begint de nieuwe DL kring
Misschien krijgen we ook wel pepernoten
Wat is een "DL" kringhelma schreef:Afgewezen schreef:Laat jij je gezin in de steek op zaterdagavond.helma schreef:vanavond begint de nieuwe DL kring
Misschien krijgen we ook wel pepernotenJa, lastig hè.
Ik heb zelf meegedaan de kring opzetten; maar mijn voorkeur was beslist niet de zaterdagavond.
Maar op een of andere manier zijn we er toch op uitgekomen
Ik heb al aangegeven dat wij er niet heel trouw zullen zijn.
Helaas...
Dordtse LeerregelsOrchidee schreef:Wat is een "DL" kringhelma schreef:Afgewezen schreef:Laat jij je gezin in de steek op zaterdagavond.helma schreef:vanavond begint de nieuwe DL kring
Ik heb zelf meegedaan de kring opzetten; maar mijn voorkeur was beslist niet de zaterdagavond.
Helaas...
Wij zijn van mening als je je kinderen het goede voorbeeld wilt geven om op zaterdagavond thuis te blijven, je zelf niet weg moet gaan. Wij gaan dus nooit weg en ontvangen ook niemand op die avond, alleen bij hoge uitzondering.helma schreef:Afgewezen schreef:Laat jij je gezin in de steek op zaterdagavond.helma schreef:vanavond begint de nieuwe DL kring
Helaas...
jaja... en doe je het op zijn oud-hollands dan roer je er na het stampen een klein potje (uitgelekte) bruine bonen door....Lourens schreef:bruine bonen in de hutspot????MarthaMartha schreef:In huis rommelen, paar boodschappen, daarna naar de ouders van Demo, daar met de hele familie eten en pakjesavond....
(en of ik een pan hutspot mee wilde nemen, dat heb ik nou nog noooooooooooooooooooooit klaargemaakt, maar goed, het is wel gelukt geloof ik, een oud-hollands recept.... alleen mag ik er van Demo de bruine bonen niet door doen.... en daar hou ik dan niet zo van, afwijken van een recept als je iets voor het eerst doet en er eet een hele familie mee)
Hutspot is toch aardappelen, wortelen en uien???
We hebben hetzelfde programma... Opruimen, met kinderen blijf je bezig!Orchidee schreef:Vooral veel wassen draaien, en weer opruimen![]()
Verder wat in huis rommelen, en het avondeten voorbereiden.
tssssssssss..... had ie te weinig tijd ofzo? of durfde hij niet door de sneeuw?huisman schreef:Een boekenbon van sint en piet verzilveren