Vandaag valt het wel weer mee met de kou. Maandag was bar! Ik stond s morgens zo'n 2.5 uur ergens op de stoep, ik was zó koud geworden dat ik 's avonds nog de rillingen had. Dan blijft het gewoon in je lichaam zitten.Terri schreef:Pak je maar goed in, er staat zo'n koude oosten wind.liz boer schreef:Voor het eerst na 2 en een halve week weer naar de kringloop...
#ziekgeweest
Wat doen we vandaag?
Re: Wat doen we vandaag ? [9]
Helma ik heb een hemd aan!!! dat is echt bijzonder... lekker warm inpakken meis...helma schreef:Vandaag valt het wel weer mee met de kou. Maandag was bar! Ik stond s morgens zo'n 2.5 uur ergens op de stoep, ik was zó koud geworden dat ik 's avonds nog de rillingen had. Dan blijft het gewoon in je lichaam zitten.Terri schreef:Pak je maar goed in, er staat zo'n koude oosten wind.liz boer schreef:Voor het eerst na 2 en een halve week weer naar de kringloop...
#ziekgeweest
Zo God voor ons is, wie kan tegen ons zijn?
Als iemand zo lang wacht met opendoen, ben ik al lang weer weg hoor...helma schreef: Vandaag valt het wel weer mee met de kou. Maandag was bar! Ik stond s morgens zo'n 2.5 uur ergens op de stoep, ik was zó koud geworden dat ik 's avonds nog de rillingen had. Dan blijft het gewoon in je lichaam zitten.

Heb ik ook altijd hoorliz boer schreef:Helma ik heb een hemd aan!!! dat is echt bijzonder... lekker warm inpakken meis...helma schreef:Vandaag valt het wel weer mee met de kou. Maandag was bar! Ik stond s morgens zo'n 2.5 uur ergens op de stoep, ik was zó koud geworden dat ik 's avonds nog de rillingen had. Dan blijft het gewoon in je lichaam zitten.Terri schreef:Pak je maar goed in, er staat zo'n koude oosten wind.liz boer schreef:Voor het eerst na 2 en een halve week weer naar de kringloop...
#ziekgeweest

Haha, nou ik ben wel even binnen geweest eerlijk gezegd. Maar het was de bedoeling dat ik buiten bleef staan. (of liever... dat ik weg zou gaan)ZWP schreef:Als iemand zo lang wacht met opendoen, ben ik al lang weer weg hoor...helma schreef: Vandaag valt het wel weer mee met de kou. Maandag was bar! Ik stond s morgens zo'n 2.5 uur ergens op de stoep, ik was zó koud geworden dat ik 's avonds nog de rillingen had. Dan blijft het gewoon in je lichaam zitten.
- J.C. Philpot
Stemmen. Zojuist mijn plicht als burger gedaan, en op de mannenbroeders gestemd. Zoals altijd. Ondanks dat het linkse alternatief van de mannenbroeders flink actievoerde, en mij via diverse kanalen vroeg op hen te stemmen 
Ivm samenvoeging van 3 gemeenten.
Herman en Maanenschijn ook al gestemd?

Man is nothing: he hath a free will to go to hell, but none to go to heaven, till God worketh in him to will and to do of His good pleasure.
George Whitefield
George Whitefield
Re: RE: Re: Wat doen we vandaag ? [9]
Ik kom net van de uitslagen avond. Nog even geduld voor de definitieve prognose, maar er lijkt draagvlak voor 4 of 5 SGP zetels.J.C. Philpot schreef:Stemmen. Zojuist mijn plicht als burger gedaan, en op de mannenbroeders gestemd. Zoals altijd. Ondanks dat het linkse alternatief van de mannenbroeders flink actievoerde, en mij via diverse kanalen vroeg op hen te stemmen
-
- Verbannen
En, is ds. Van Voorden met voorkeurstemmen gekozen?
Was getekend,
uw medeforummer Jantje
uw medeforummer Jantje
- J.C. Philpot
Niet in onze gemeenteJantje schreef:En, is ds. Van Voorden met voorkeurstemmen gekozen?

Man is nothing: he hath a free will to go to hell, but none to go to heaven, till God worketh in him to will and to do of His good pleasure.
George Whitefield
George Whitefield
Met 162 stemmen zou het kunnenJantje schreef:En, is ds. Van Voorden met voorkeurstemmen gekozen?

Benzine tanken, sinds lange tijd weer onder de 1.50 p. liter 

Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Met mijn ouders op familiebezoek op Schouwen Duiveland.
ach achMannetje schreef:Spitten en moe worden.
Het zal hier nooit anders worden.
Dat kan wel veel voldoening geven ondanks dat je moe bent geworden....Mannetje schreef:Spitten en moe worden.
Wij leven in een wereld waarin bijna alles ons afleidt van God.
Daarom zullen we keuzes moeten maken als we een vertrouwelijke omgang met God willen.
Daarom zullen we keuzes moeten maken als we een vertrouwelijke omgang met God willen.