iTiberius schreef:CD opname? Om lekker in de trekschuit te beluisteren zeker?
Tsja....ik ben nog van de papieren boeken en de CD. Besef dat dit behoorlijk middeleeuws is.
iTiberius schreef:CD opname? Om lekker in de trekschuit te beluisteren zeker?
Zingen met een mondkapje hoeft de kwaliteit niet te beinvloeden hoor. Zie: https://youtu.be/BC-KF89S0Nohuisman schreef:71% zingt iedereen (soms ingetogen )Hollander schreef:Ik vind het toch nog redelijk verrassende tussenstanden. De groep niet of beperkt zingen had ik groter ingeschat.Herman schreef:Het rd heeft inmiddels een polletje op de website staan over hoe er gezongen wordt bij de lezers in de kerk.
8% zingt niemand.
Er waren ook 16 stemmen dat iedereen zingt maar met mondkapje. Dat levert vast geen CD opname gemeentezang op .
Ik vind het anders heel irritant dat in mijn nieuwe auto geen cd's te beluisteren zijn. Ik heb het niet eens zien langskomen als optie.huisman schreef:iTiberius schreef:CD opname? Om lekker in de trekschuit te beluisteren zeker?
Tsja....ik ben nog van de papieren boeken en de CD. Besef dat dit behoorlijk middeleeuws is.
USB-stick met 2TBDDD schreef:Ik vind het anders heel irritant dat in mijn nieuwe auto geen cd's te beluisteren zijn. Ik heb het niet eens zien langskomen als optie.huisman schreef:iTiberius schreef:CD opname? Om lekker in de trekschuit te beluisteren zeker?
Eens.. heel irritant. Ik ben uren zoet geweest om cd's op een USB stick te zetten.. Maar helaas heb ik ook nog wat foutjes gemaakt bij sommige cd's waardoor ik sommige nummers 2x achter elkaar hoor.DDD schreef:Ik vind het anders heel irritant dat in mijn nieuwe auto geen cd's te beluisteren zijn. Ik heb het niet eens zien langskomen als optie.huisman schreef:iTiberius schreef:CD opname? Om lekker in de trekschuit te beluisteren zeker?
Dat heb ik gemist. Heb jij een auto? Ik dacht altijd dat je met het openbaar vervoer reisde?DDD schreef:Ik vind het anders heel irritant dat in mijn nieuwe auto geen cd's te beluisteren zijn. Ik heb het niet eens zien langskomen als optie.huisman schreef:iTiberius schreef:CD opname? Om lekker in de trekschuit te beluisteren zeker?
Ik kan dat niet lezen. Je moet lid worden.GGotK schreef:https://cip.nl/cip+/80437-corona-trof-c ... kken-terug
Over dienst klaag ik niet.Herman schreef:God sprak ook niet door de verkondiging?
Komt wel weer. Eerste keer voor iedereen spannend. 2e keer hebben we bv al weer een tijdje buiten na staan praten.Geytenbeekje schreef:Over dienst klaag ik niet.Herman schreef:God sprak ook niet door de verkondiging?
maar de sfeer eromheen.
Ik heb geen gemeenschap ervaren, ligt niet aan de mensen hoor.
Iedereen probeert ook de best te doen.
Het is niet voor de eerste keer dat er mensen naar de kerk mochten hoor.Zeeuw schreef:Komt wel weer. Eerste keer voor iedereen spannend. 2e keer hebben we bv al weer een tijdje buiten na staan praten.Geytenbeekje schreef:Over dienst klaag ik niet.Herman schreef:God sprak ook niet door de verkondiging?
maar de sfeer eromheen.
Ik heb geen gemeenschap ervaren, ligt niet aan de mensen hoor.
Iedereen probeert ook de best te doen.