Welke van de twee kies je? (spelletje)
Re: Welke van de twee kies je? (spelletje)
Oei dat is een lastige. Ik vind beide erg lekker. Afgelopen week veel wereldkeuken gegeten. Daarom heb ik nu zin in Hollandse pot
Gehaktballen of suddervlees
Gehaktballen of suddervlees
- J.C. Philpot
Zwaar. Licht waait te makkelijk weg.Mannetje schreef:Hollandse pot
Zwaar of licht?
Suddervlees. Heerlijk mals.merel schreef:Gehaktballen of suddervlees
Macron of Le Pen?
Man is nothing: he hath a free will to go to hell, but none to go to heaven, till God worketh in him to will and to do of His good pleasure.
George Whitefield
George Whitefield
Dat is overduidelijk een verschil tussen mannen en vrouwen. Elke vrouw zou licht aangevenJ.C. Philpot schreef:Zwaar. Licht waait te makkelijk weg.Mannetje schreef:Hollandse pot
Zwaar of licht?
Macron of Le Pen?

Macron
D66 of Groen Links
-
GroenLinksmerel schreef:Dat is overduidelijk een verschil tussen mannen en vrouwen. Elke vrouw zou licht aangevenJ.C. Philpot schreef:Zwaar. Licht waait te makkelijk weg.Mannetje schreef:Hollandse pot
Zwaar of licht?
Macron of Le Pen?
Macron
D66 of Groen Links
1x per week vlees of 6x per week vis
1x per week vlees.
Je woonkamer/zithoek aan de voorkant van je huis of aan de achterkant?
Aan de kant van de tuin (bij ons is dat achter).Bourdon16 schreef:1x per week vlees.
Spitten of woelen?
’Wie uitziet en hoopt op de Heer krijgt nieuwe kracht: hij slaat zijn vleugels uit als een adelaar, hij loopt, maar wordt niet moe, hij rent, maar raakt niet uitgeput’.
-
WoelenErik1960 schreef:Aan de kant van de tuin (bij ons is dat achter).Bourdon16 schreef:1x per week vlees.
Spitten of woelen?
Gelijk of geluk?
Kom haastig tot Christus. Hij heeft zielen gereinigd die even vuil waren als die van u. – Thomas Boston
mail: broederhh@gmail.com
GelukHersteldHervormd schreef:WoelenErik1960 schreef:Aan de kant van de tuin (bij ons is dat achter).Bourdon16 schreef:1x per week vlees.
Spitten of woelen?
Gelijk of geluk?
Maas of waal?
’Wie uitziet en hoopt op de Heer krijgt nieuwe kracht: hij slaat zijn vleugels uit als een adelaar, hij loopt, maar wordt niet moe, hij rent, maar raakt niet uitgeput’.
- J.C. Philpot
Lastig om te kiezen. Beide prachtige rivieren. Maar ik kies toch de waal, aangezien ik vanavond de waaldijk nog gezien heb.Erik1960 schreef:Maas of waal?
Wokken of mokken?
Man is nothing: he hath a free will to go to hell, but none to go to heaven, till God worketh in him to will and to do of His good pleasure.
George Whitefield
George Whitefield
Wokken.J.C. Philpot schreef:Lastig om te kiezen. Beide prachtige rivieren. Maar ik kies toch de waal, aangezien ik vanavond de waaldijk nog gezien heb.Erik1960 schreef:Maas of waal?
Wokken of mokken?
Friet of patat?
Re: RE: Re: Welke van de twee kies je? (spelletje)
Patat.Bourdon16 schreef:Wokken.J.C. Philpot schreef:Lastig om te kiezen. Beide prachtige rivieren. Maar ik kies toch de waal, aangezien ik vanavond de waaldijk nog gezien heb.Erik1960 schreef:Maas of waal?
Wokken of mokken?
Friet of patat?
Mayo of Joppie?
MayoJob schreef:Patat.Bourdon16 schreef:Wokken.J.C. Philpot schreef:Lastig om te kiezen. Beide prachtige rivieren. Maar ik kies toch de waal, aangezien ik vanavond de waaldijk nog gezien heb.Erik1960 schreef:Maas of waal?
Wokken of mokken?
Friet of patat?
Mayo of Joppie?
Contant of pinnen?
Re: RE: Re: RE: Re: Welke van de twee kies je? (spelletje)
Pinnen.Erik1960 schreef:MayoJob schreef:Patat.Bourdon16 schreef:Wokken.J.C. Philpot schreef: Lastig om te kiezen. Beide prachtige rivieren. Maar ik kies toch de waal, aangezien ik vanavond de waaldijk nog gezien heb.
Wokken of mokken?
Friet of patat?
Mayo of Joppie?
Contant of pinnen?
Een pin of een tang? ;]
-
Mayo.Job schreef:Patat.Bourdon16 schreef:Wokken.J.C. Philpot schreef:Lastig om te kiezen. Beide prachtige rivieren. Maar ik kies toch de waal, aangezien ik vanavond de waaldijk nog gezien heb.Erik1960 schreef:Maas of waal?
Wokken of mokken?
Friet of patat?
Mayo of Joppie?
Wel of geen livechat op RF?
Kom haastig tot Christus. Hij heeft zielen gereinigd die even vuil waren als die van u. – Thomas Boston