Wat schaft de pot vandaag? ... evt met recepten.. [2]
Re: Wat schaft de pot vandaag? ... evt met recepten.. [2]
Heerlijk is dat.... en zelf kun je daar dan ook zo van genieten. 

jij snapt emLassie schreef:Heerlijk is dat.... en zelf kun je daar dan ook zo van genieten.

Hoe bereid je de zuurkool dan?helma schreef:dan is het ook heerlijk; zit er maar niet over inrefo schreef:Wat krijgen ze normaal dan?helma schreef:babi pangang
heb zin om een heerlijke maaltijd te bereiden voor mijn man (en kids)
heb al allerlei dingen in huis gehaald vanmorgen
Maar ik heb van die dagen dat ik ze wat 'uitgebreider' eten geef dan een doorsnee dag
Ik weet dat ze liever dit eten dan zuurkool, zeg maar![]()
Dus om even te laten voelen vanavond dat ik errug veel van ze hou doe ik vanavond extra mijn best.
Eén ding weet ik, dat ik blind ben en niet zie...
dan doe ik mijn best nietPvS schreef:Hoe bereid je de zuurkool dan?helma schreef:dan is het ook heerlijk; zit er maar niet over inrefo schreef:Wat krijgen ze normaal dan?helma schreef:babi pangang
heb zin om een heerlijke maaltijd te bereiden voor mijn man (en kids)
heb al allerlei dingen in huis gehaald vanmorgen
Maar ik heb van die dagen dat ik ze wat 'uitgebreider' eten geef dan een doorsnee dag
Dus om even te laten voelen vanavond dat ik errug veel van ze hou doe ik vanavond extra mijn best.

Probeer dit maar eens:helma schreef:dan doe ik mijn best nietPvS schreef:Hoe bereid je de zuurkool dan?helma schreef:dan is het ook heerlijk; zit er maar niet over inrefo schreef:
Wat krijgen ze normaal dan?
Aardappelen (4 pond)
Kerrie-zuurkool (2 zakjes)
Gehakt (500 gr) en spekblokjes (300 gr)
Uien (4 grote)
Ananas (1 blik)
Appel (1 goudreinet)
Rood en groen paprikaatje
Wij aten vanavond heerlijk zelfgemaakte rode kool met appeltjes...
Een gekookt aardappeltje...
En een kalfssaucijsje
En een kalfssaucijsje

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Bobotie
Wie zoveel doet dat hij structureel tijd tekort komt voor de Heere, doet meer aardse dingen dan God van hem vraagt.
Hoe maak jij rode kool? Beetje kleurstof door de witte kool? Of hoe moet ik dat zienOrchidee schreef:Wij aten vanavond heerlijk zelfgemaakte rode kool met appeltjes...
En een kalfssaucijsje

Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen!
- Bert Mulder
- Contacteer:
Mafkees!Ichtus schreef: Hoe maak jij rode kool? Beetje kleurstof door de witte kool? Of hoe moet ik dat zien
Je was me voor....
Mijn enige troost is, dat ik niet mijn, maar Jezus Christus eigen ben, Die voor mijn zonden betaald heeft, en zo bewaart, dat alles tot mijn zaligheid dienen moet; waarom Hij mij ook door Zijn Heilige Geest van eeuwig leven verzekert, en Hem voortaan te leven van harte willig en bereid maakt.
- Bert Mulder
- Contacteer:
Geef mij maar gewoon zuurkool met een stukje worst....PvS schreef:Probeer dit maar eens:
Aardappelen (4 pond)
Uien (4 grote)
Ananas (1 blik)
Appel (1 goudreinet)
Mijn enige troost is, dat ik niet mijn, maar Jezus Christus eigen ben, Die voor mijn zonden betaald heeft, en zo bewaart, dat alles tot mijn zaligheid dienen moet; waarom Hij mij ook door Zijn Heilige Geest van eeuwig leven verzekert, en Hem voortaan te leven van harte willig en bereid maakt.
- Oude-Waarheid
Waarom mafkees deze vraag was ook al bij mij opgekomenBert Mulder schreef:Mafkees!Ichtus schreef: Hoe maak jij rode kool? Beetje kleurstof door de witte kool? Of hoe moet ik dat zien
Je was me voor....

Hoe maak ik toch rode kool

Laatst gewijzigd door Oude-Waarheid op 29 nov 2010, 20:27, 1 keer totaal gewijzigd.
Ichtus schreef:Hoe maak jij rode kool? Beetje kleurstof door de witte kool? Of hoe moet ik dat zienOrchidee schreef:Wij aten vanavond heerlijk zelfgemaakte rode kool met appeltjes...
En een kalfssaucijsje

Kruidnageltje erin, laurierblaadje, een lekkere zure appel, beetje binden met maizena, en voor de liefhebbers, er nog een beetje kruidennootmusklaat erover...
Ik hoop dat ik je zo tevreden heb kunnen stellen

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Wat is kruidennootmusklaat?Orchidee schreef:Ichtus schreef:Hoe maak jij rode kool? Beetje kleurstof door de witte kool? Of hoe moet ik dat zienOrchidee schreef:Wij aten vanavond heerlijk zelfgemaakte rode kool met appeltjes...
En een kalfssaucijsje![]()
![]()
Zo gewoon is het niet tegenwoordig dat je rode kool zelf maakt hoor, men neme een potje, of een pakje diepvries, en ik heb hem gewoon zelf gesneden, en met liefde bereid
![]()
Kruidnageltje erin, laurierblaadje, een lekkere zure appel, beetje binden met maizena, en voor de liefhebbers, er nog een beetje kruidennootmusklaat erover...
Ik hoop dat ik je zo tevreden heb kunnen stellen
![]()
![]()

Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen!
Misschien kan je daarvoor bij helma terechtBert Mulder schreef:Geef mij maar gewoon zuurkool met een stukje worst....PvS schreef:Probeer dit maar eens:
Aardappelen (4 pond)
Uien (4 grote)
Ananas (1 blik)
Appel (1 goudreinet)

- Bert Mulder
- Contacteer:
Heb je die nog nooit geproeft?Ichtus schreef: Wat is kruidennootmusklaat?![]()
Nieuw natuurproduct, door de nootmuskaat plant in een kruidnagel plant in te enten.