Presidentsverkiezingen USA 2024
Re: Presidentsverkiezingen USA 2024
Dat zegt meer over gespreksvaardigheden dan over de bereidheid om de eigen positie kritisch te heroverwegen, wat mij betreft. Maar dat komt misschien omdat ik ook wel de neiging heb om prikkelende stellingen in te nemen en toch ook goed wil luisteren naar wat andere mensen zeggen.
-
De Rijssenaar
Re: Presidentsverkiezingen USA 2024
Waarom moet ik dat vragen? Ik heb het gevoel dat je zelf wel aanvoelt dat het soms ook gewoon onzin is en het mij dus ook niet wijs kunt maken dat het allemaal top is… Zoals DDD zegt wil ik best wel eens m’n mening bijstellen..Zita schreef: ↑Gisteren, 22:05Die leid ik af uit het gegeven dat hij niet vraagt waar die studiedagen van docenten over gaan, of vraagt waarom docenten ze mogelijk wel nuttig vinden, maar dat hij herhaaldelijk alleen maar beweert dat ze onzinnig zijn. Ik gaf al een voorbeeld over ai in het onderwijs, maar ook dat had volgens hem geen verdieping of bezinning nodig, alleen eventjes wat dingen praktisch aanpassen.DDD schreef: ↑Gisteren, 21:39 Waar leid je die desinteresse uit af? Ik vind dat De Rijssenaar hier veel domme dingen beweert, maar heb nooit geconstateerd dat hij niet luistert of bereid is om zijn mening bij te stellen.
Je moet niet vergeten dat misschien wel de helft van de vmbo-ers op het platteland zo denkt.
AI wordt masaal gebruikt. Daar moet dus ff over nagedacht worden. Onderwijs moet dus anders. Want anders wordt AI gebruikt om huiswerk en opstellen en verslagen te schrijven.. Dus oplossing moet iemand ff bedenken. Dan kunnen de leerkrachten op basis van korte instructies aan de slag. Geen hele middag een bezinning. Dat doet de docent maar gewoon in wandelgangen of thuis of op zondag.. Iedereen moet gewoon meer zelf verantwoordelijk zijn en veerkrachtiger zij. Niet dat gepamper