MispoesHoopvol schreef:Poetin.HersteldHervormd schreef:Wakker.Hoopvol schreef: Slapen of wakker zijn?
Poetin of Trump?
Poetin of Putin?

MispoesHoopvol schreef:Poetin.HersteldHervormd schreef:Wakker.Hoopvol schreef: Slapen of wakker zijn?
Poetin of Trump?
Poetin of Putin?
Ik was je net voor, ben ik bangHerman schreef:PutainHoopvol schreef:Poetin.HersteldHervormd schreef:Wakker.Hoopvol schreef: Slapen of wakker zijn?
Poetin of Trump?
Poetin of Putin?
Leningrad of Stalingrad
Leningrad, al mag Stalingrad er ook zijn. Gorki trouwens ook.Herman schreef:
Leningrad of Stalingrad
ABBA (ik kies voor jeugdsentiment)Ararat schreef:Putin (https://www.toimoinous3.com/)Hoopvol schreef:Poetin.HersteldHervormd schreef:Wakker.Hoopvol schreef: Slapen of wakker zijn?
Poetin of Trump?
Poetin of Putin?
Sela of ABBA?
Pasen; de opstanding lijkt mij een grotere reden van vieren dan de geboorte van Jezus. Bij zijn geboorte moest immers het grote werk nog beginnen. Daarnaast houd ik meer van de lente dan van de winter.Erik1960 schreef:
Pasen of Kerst?
Weggaan.KDD schreef:
Thuis blijven of weggaan?
‘20 als je tenminste deze eeuw bedoelde?Ambtenaar schreef:Weggaan.KDD schreef:
Jaren '50 of jaren '20?
Lada (met Renault/Dacia techniek)Erik1960 schreef:‘20 als je tenminste deze eeuw bedoelde?Ambtenaar schreef:Weggaan.KDD schreef:
Jaren '50 of jaren '20?
Nog openstaand: Lada of Wolga?
Allerhande-DIA- schreef:Lada (met Renault/Dacia techniek)Erik1960 schreef:‘20 als je tenminste deze eeuw bedoelde?Ambtenaar schreef:Weggaan.KDD schreef:
Jaren '50 of jaren '20?
Nog openstaand: Lada of Wolga?
Allerhande of Boodschappen?
Mannetje schreef:Ik zou een pincode van 4 cijfers nemen.
Maart of april?
De gezelligheid.KDD schreef:
Een BBQ voor de gezelligheid of een BBQ voor het lekkere vlees?
Wel een grapje. En niet beperkt tot 1 april.HersteldHervormd schreef:Wél of geen grapje op 1 april?
Liever dan maar een tamme rat.J.C. Philpot schreef:Wel een grapje. En niet beperkt tot 1 april.HersteldHervormd schreef:Wél of geen grapje op 1 april?
Een tamme rat, of een slang in een terrarium als huisdier?
Ps. Van der Staaij prefereert optie 2: