Wat doen we vandaag? [5]
Re: Wat doen we vandaag? [5]
'k ga me denk ik nog maar een dagje dolgelukkig voelen, bevalt wel goed zo 

It's nice to be important, but it's more important to be nice...
- MarthaMartha
vanmorgen huiskamer gesopt, ramen gelapt en gordijnen gewassen.... best goed vind ik zelf.
Straks richting werk om me daar vanmiddag en vanavond verdienstelijk te maken.
Straks richting werk om me daar vanmiddag en vanavond verdienstelijk te maken.
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
deze week toetsweek. Vandaag maar 2 uurtjes 'gewerkt'. Nu mag ik na gaan kijken (2 klassen) 

De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
Hendrikus schreef:ijsje eten bij Bernardo in Ede
Hmmmmmmmmmmmmm

Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
Ja, da's ganselijk niet verkeerdMarnix schreef:Hendrikus schreef:ijsje eten bij Bernardo in Ede
Hmmmmmmmmmmmmm

~~Soli Deo Gloria~~
- JolandaOudshoorn
vanmorgen laatste keer bodgroep scholen dit schooljaar, daarna zwemles gereden.
nu oppassen en even rusten en straks weer naar montfoort mijn schoonmoeder helpen.
nu oppassen en even rusten en straks weer naar montfoort mijn schoonmoeder helpen.
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Wij heb afgelopen vakantie(begin juni) ijs gegeten bij "IJstijd" in Garderen. Er stond bij 'onwijs lekker', nou dat was het ook!Marnix schreef:Hendrikus schreef:ijsje eten bij Bernardo in Ede
Hmmmmmmmmmmmmm
Gijs83 schreef:Wij heb afgelopen vakantie(begin juni) ijs gegeten bij "IJstijd" in Garderen. Er stond bij 'onwijs lekker', nou dat was het ook!Marnix schreef:Hendrikus schreef:ijsje eten bij Bernardo in Ede
Hmmmmmmmmmmmmm

~~Soli Deo Gloria~~
Werken en vanavond feestje vieren 

maar Bernardo is wel echt de enige echte lekkere IJSCO MAN... hmmmmmm die zijn echt goed.Gijs83 schreef:Wij heb afgelopen vakantie(begin juni) ijs gegeten bij "IJstijd" in Garderen. Er stond bij 'onwijs lekker', nou dat was het ook!Marnix schreef:Hendrikus schreef:ijsje eten bij Bernardo in Ede
Hmmmmmmmmmmmmm
Lassie schreef:maar Bernardo is wel echt de enige echte lekkere IJSCO MAN... hmmmmmm die zijn echt goed.Gijs83 schreef:Wij heb afgelopen vakantie(begin juni) ijs gegeten bij "IJstijd" in Garderen. Er stond bij 'onwijs lekker', nou dat was het ook!Marnix schreef:Hendrikus schreef:ijsje eten bij Bernardo in Ede
Hmmmmmmmmmmmmm
En alleen in Ede te verkrijgen??????????
Filialen hebben ze niet, nee: http://www.bernardo.nl/albion schreef:En alleen in Ede te verkrijgen??????????Lassie schreef: maar Bernardo is wel echt de enige echte lekkere IJSCO MAN... hmmmmmm die zijn echt goed.
~~Soli Deo Gloria~~
Hendrikus schreef:Filialen hebben ze niet, nee: http://www.bernardo.nl/albion schreef:En alleen in Ede te verkrijgen??????????Lassie schreef: maar Bernardo is wel echt de enige echte lekkere IJSCO MAN... hmmmmmm die zijn echt goed.
't Ziet er heerlijk uit, maar ik denk niet dat je er vandaag terecht kunt....

- Wilma van den Berg
...voorlopig eerst uitzieken....
....en dus niet werken 

Ons geloof wankelt weleens maar Gods trouw nooit!