Ja, dat zag ik ook! Hij zag er keurig uit, toch? (Jammer dat-ie niet meer op het forum komt...JolandaOudshoorn schreef:mmm ga snel eens kijkenhelma schreef:ik vandaag een forummer in de krant zag

Ja, dat zag ik ook! Hij zag er keurig uit, toch? (Jammer dat-ie niet meer op het forum komt...JolandaOudshoorn schreef:mmm ga snel eens kijkenhelma schreef:ik vandaag een forummer in de krant zag
Hij heeft anders helemaal geen pruik nodig en a big smile completeert meestal z'n geheel!Hendrikus schreef:Mister schreef:Ik roep hier tegen m'n vrouw dat er op de voorpagina van Accent van vandaag Hendrikus te zien is. Ik had beter eerst even zelf kunnen kijken...albion schreef:Zeker een verjongingskuur gedaan? Of een pruik op, kan ookjvdg schreef:
Hendrikus?
Op de eerste pagina van Accent.![]()
![]()
![]()
vond je m'n pruik niet mooi?
![]()
![]()
Ja ik ging iets ruilen, maar daar doel ik niet opalbion schreef:Jij ging toch iets ruilen of terugbrengen....???henriët schreef:ik net iets gedaan heb, wat ik nooit gedacht had, te durven doen.
het heel goed ging,
en heel leuk en fijn was.
en nee, ik zeg verder gewoon niks
henriët schreef: we gaan eeerst maar koffie doen en dan moet ik nog om collectebonnen, vervolgens een jurk van jetje terugbrengen ( zucht.. ik durf t geloof ik niet.. maar ik zal dapper gaan...)
Dan misschien gezellig op de koffie geweest bij de buurvrouw. Lijkt me ook moeilijkhenriët schreef:albion schreef:henriët schreef:ik net iets gedaan heb, wat ik nooit gedacht had, te durven doen.
het heel goed ging,
en nee, ik zeg verder gewoon niks
Oooh, nou joh, gelukkig ben je, je baan niet kwijt!!Droelie schreef:... Ik vandaag weer aan het werk ben gegaan?
... Dit goed ging totdat..
... Ik erachter kwam dat ik een enorme grote fout heb gemaakt?
... Dit gelukkig opgelost is
... We anders een grote klant kwijt waren?
... Dit voorval dus naar de hoge europese directie ging?
... Ik dus best wel es een groot probleem had kunnen hebben?
... Misschien mijn baan wel was kwijtgeraakt?
... Ik dus de volgende x alles eerst 100x ga controleren voor ik naar huis ga?
... Alle telefoontjes gelijk af ga handelen?
... Ga hopen dat dit noooooooooooooooooooit meer voorkomt??
Misschien zit er een fout in de procedures. Als jouw handelen op bepaalde punten zo belangrijk is, zou zoiets eerder opgemerkt moeten worden. Want mensen maken nu eenmaal fouten.Droelie schreef:... Ik vandaag weer aan het werk ben gegaan?
Nou ik was vergeten om iets telefonisch door te geven.. gewoon stomweg niet gedaan....refo schreef:Misschien zit er een fout in de procedures. Als jouw handelen op bepaalde punten zo belangrijk is, zou zoiets eerder opgemerkt moeten worden. Want mensen maken nu eenmaal fouten.Droelie schreef:... Ik vandaag weer aan het werk ben gegaan?
Droelie schreef:... Ik vandaag weer aan het werk ben gegaan?
sterkte meid!! geef ze allemaal maar un dikke knuffel!! enne nu je weet hoe leuk het is kun je nog extra voor je opleiding gaan!judith schreef:...dat ik waarschijnlijk morgen de laatste dag op mijn stage heb, ik dat heel erg vindt, dat k weg moet.
Kan ik die kinderen niet meer helpen, voorlezen, spelletjes doen, rekenen, maargoed, ik moet natuurlijk nu een opleidingdaarvoor gaan doen. Maar echt heel jammer. dat ik weg moet
albion schreef:Dan misschien gezellig op de koffie geweest bij de buurvrouw. Lijkt me ook moeilijkhenriët schreef:albion schreef:henriët schreef:ik net iets gedaan heb, wat ik nooit gedacht had, te durven doen.
het heel goed ging,
en nee, ik zeg verder gewoon niks![]()
(ik plaag maar, je hoeft niets te zeggen hoor!