Ja hoor. Nog net. De intermediair niet altijd.helma schreef:wim schreef:- Donald Duck![]()
echt niveau
snap je 'm wel??
Wat bracht de post vandaag o.a.?
Re: Wat bracht de post vandaag o.a.?
Ik vind het te groot. Hij past nauwelijks door een brievenbus en is breder dan de stapel post. Dat heb je ook met blad dat heet "Carp" wat het precies is weet ik niet.wim schreef:Ja hoor. Nog net. De intermediair niet altijd.helma schreef:wim schreef:- Donald Duck![]()
echt niveau
snap je 'm wel??
Hier is de intermediair ook gekomen, gisteren al! Hij is gericht aan mijn vader maar ik ben de enige die hem leest. Ook maak ik altijd de puzzels, maar ik win die boekenbon nooit
Twas trouwens wel een enge voorkant deze keer....

Twas trouwens wel een enge voorkant deze keer....
Gewoon een grote mond met een goed verzorgd gebit.mathilde schreef: Twas trouwens wel een enge voorkant deze keer....
Niemand die het interesseert, maar ik kreeg vandaag ook nog:
- de kerkbode
- personeelsblad 'high five'.
ik heb m omgedraaid, om maar niet tegen zoiets aan te hoeven kijkenmathilde schreef: Twas trouwens wel een enge voorkant deze keer....

Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Bij ons wordt de Intermediair niet door de TNT gebracht, dacht ik. Maar door een ander clubje.Gijs83 schreef:Ik vind het te groot. Hij past nauwelijks door een brievenbus en is breder dan de stapel post. Dat heb je ook met blad dat heet "Carp" wat het precies is weet ik niet.wim schreef:Ja hoor. Nog net. De intermediair niet altijd.
Tegelijk met de Computable.
De Kampioen.
Hier ook en ook het kampioentje...Tiberius schreef:De Kampioen.
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
Pianoboeken.
Wie A heeft gezegd hoeft geen B te zeggen. Hij kan ook toegeven dat A fout was.
Een verzoek tot deelname aan een enquette van NetBeheer van Eneco......
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Zozo kijk s aan,Tiberius schreef:De Kampioen.
Jvdg, heb jij de kampioen al gehad??
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Zoals gebruikelijk: NEE.henriët schreef:Zozo kijk s aan,Tiberius schreef:De Kampioen.

Tib, als je m uit heb, gooi m dan even door de brievenbus bij jvdgjvdg schreef:Zoals gebruikelijk: NEE.henriët schreef:Zozo kijk s aan,Tiberius schreef:De Kampioen.

helemaal niks.....
Het zal lang duren voordat ik hem uit heb...henriët schreef:Tib, als je m uit heb, gooi m dan even door de brievenbus bij jvdgjvdg schreef:Zoals gebruikelijk: NEE.![]()
Misschien zelfs wel nooit.

Overigens is het vreemd, dat ik vorige keer een van de laatsten was die de Kampioen kreeg en nu een van de eersten. Of niet Gijs?