wat moet ik voor vandaag eens verzinnen?
Hendrikus schreef:jij hebt 't weer dik voor mekaar vandaagAdorote schreef:Pasta pittige,kip,champions,uien,knoflook,oregano,baslicum,groenten ,rode wijn--------------------------grote sigaar na gesprek,stilte en rust.
Gefrituurde kippenpoten met lekker veel pindasaus................???????helma schreef:Ik weet het nog niet![]()
:
Denk je er om, dat je bij Hoelaken linksaf moet???????Marnix schreef:ik weet het nog niet. Ik ga met mijn vriendin eten bij mijn emerituspredikant en zijn vrouw, die nu in Hoevelaken wonen. Omdat ik vanavond naar Zoetermeer moet en ik vandaag werk, en Hilversum niet ver van Hoevelaken af ligt, dacht ik: ik bel ze gewoon even op of we bij hen kunnen eten. Ze zeiden geen nee en dat wist ik van tevoren al, ze zijn altijd al ontzettend gastvrij geweest. Wat ik te eten krijg weet ik dus nog niet, grote kans dat het iets Nederlands wordt, en dat is wel eens lekker, dat eet ik niet zo vaakGezellig wordt het sowieso wel.
Dat wordt rechtdoor rijden dus!Rens schreef:Denk je er om, dat je bij Hoelaken linksaf moet???????Marnix schreef:ik weet het nog niet. Ik ga met mijn vriendin eten bij mijn emerituspredikant en zijn vrouw, die nu in Hoevelaken wonen. Omdat ik vanavond naar Zoetermeer moet en ik vandaag werk, en Hilversum niet ver van Hoevelaken af ligt, dacht ik: ik bel ze gewoon even op of we bij hen kunnen eten. Ze zeiden geen nee en dat wist ik van tevoren al, ze zijn altijd al ontzettend gastvrij geweest. Wat ik te eten krijg weet ik dus nog niet, grote kans dat het iets Nederlands wordt, en dat is wel eens lekker, dat eet ik niet zo vaakGezellig wordt het sowieso wel.
:mrgreen: ik denk niet dat mijn kids daar nog een keer intrappenHendrikus schreef:ik zou weer zakenlui met weinig honger verzinnen, lekker makkelijk :mrgreen:helma schreef:Ik weet het nog niet![]()
:
Anders kom ik bij jou uit?Rens schreef:Denk je er om, dat je bij Hoevelaken linksaf moet???????Marnix schreef:ik weet het nog niet. Ik ga met mijn vriendin eten bij mijn emerituspredikant en zijn vrouw, die nu in Hoevelaken wonen. Omdat ik vanavond naar Zoetermeer moet en ik vandaag werk, en Hilversum niet ver van Hoevelaken af ligt, dacht ik: ik bel ze gewoon even op of we bij hen kunnen eten. Ze zeiden geen nee en dat wist ik van tevoren al, ze zijn altijd al ontzettend gastvrij geweest. Wat ik te eten krijg weet ik dus nog niet, grote kans dat het iets Nederlands wordt, en dat is wel eens lekker, dat eet ik niet zo vaakGezellig wordt het sowieso wel.
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:jvdg schreef:Hoera!!!!!!!!!!!!!!!!Mariavt schreef: (kan eindelijk weer normaal eten)