Wat staat er op het menu vandaag?

helma

Bericht door helma »

Ik weet het nog niet :? :oops:
wat moet ik voor vandaag eens verzinnen?
Adorote

Bericht door Adorote »

Hendrikus schreef:
Adorote schreef:Pasta pittige,kip,champions,uien,knoflook,oregano,baslicum,groenten ,rode wijn--------------------------grote sigaar na gesprek,stilte en rust.
jij hebt 't weer dik voor mekaar vandaag :wink:

Inderdaad, de maaltijd is een belangrijk rustpunt van de dag met conversatie,en de twee maaltijden die gegeten worden per dag onrbijt en de warme maaltijd moeten dan ook goed en gezond zijn, maar ook zeer zeker de avond maaltijd gezellig. dus het is goed voor elkaar. 8)
Rens

Bericht door Rens »

helma schreef:Ik weet het nog niet :? :oops:
Gefrituurde kippenpoten met lekker veel pindasaus................???????

lekker kluiven, met overal grote handdoeken om de vette handen aan af te kunnen vegen................. :mrgreen:
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Hendrikus

Bericht door Hendrikus »

ik zou weer zakenlui met weinig honger verzinnen, lekker makkelijk :mrgreen:
Marnix

Bericht door Marnix »

ik weet het nog niet. Ik ga met mijn vriendin eten bij mijn emerituspredikant en zijn vrouw, die nu in Hoevelaken wonen. Omdat ik vanavond naar Zoetermeer moet en ik vandaag werk, en Hilversum niet ver van Hoevelaken af ligt, dacht ik: ik bel ze gewoon even op of we bij hen kunnen eten. Ze zeiden geen nee en dat wist ik van tevoren al, ze zijn altijd al ontzettend gastvrij geweest. Wat ik te eten krijg weet ik dus nog niet, grote kans dat het iets Nederlands wordt, en dat is wel eens lekker, dat eet ik niet zo vaak :D Gezellig wordt het sowieso wel.
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
Rens

Bericht door Rens »

Marnix schreef:ik weet het nog niet. Ik ga met mijn vriendin eten bij mijn emerituspredikant en zijn vrouw, die nu in Hoevelaken wonen. Omdat ik vanavond naar Zoetermeer moet en ik vandaag werk, en Hilversum niet ver van Hoevelaken af ligt, dacht ik: ik bel ze gewoon even op of we bij hen kunnen eten. Ze zeiden geen nee en dat wist ik van tevoren al, ze zijn altijd al ontzettend gastvrij geweest. Wat ik te eten krijg weet ik dus nog niet, grote kans dat het iets Nederlands wordt, en dat is wel eens lekker, dat eet ik niet zo vaak :D Gezellig wordt het sowieso wel.
Denk je er om, dat je bij Hoelaken linksaf moet???????
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Tiberius
Administrator

Bericht door Tiberius »

Rens schreef:
Marnix schreef:ik weet het nog niet. Ik ga met mijn vriendin eten bij mijn emerituspredikant en zijn vrouw, die nu in Hoevelaken wonen. Omdat ik vanavond naar Zoetermeer moet en ik vandaag werk, en Hilversum niet ver van Hoevelaken af ligt, dacht ik: ik bel ze gewoon even op of we bij hen kunnen eten. Ze zeiden geen nee en dat wist ik van tevoren al, ze zijn altijd al ontzettend gastvrij geweest. Wat ik te eten krijg weet ik dus nog niet, grote kans dat het iets Nederlands wordt, en dat is wel eens lekker, dat eet ik niet zo vaak :D Gezellig wordt het sowieso wel.
Denk je er om, dat je bij Hoelaken linksaf moet???????
Dat wordt rechtdoor rijden dus!
helma

Bericht door helma »

Hendrikus schreef:
ik zou weer zakenlui met weinig honger verzinnen, lekker makkelijk :mrgreen:
:mrgreen: ik denk niet dat mijn kids daar nog een keer intrappen
2 x in de week vinden ze al erg genoeg

en een beetje de maaltijdschijf in de gaten houden is toch wel zinvol hè!
Lelie

Bericht door Lelie »

Dat probleempje herken ik :wink:
Ik ben er ook nog maar net uit. Het wordt vandaag uiteindelijk gewoon sla met gepaneerde hamburgers en gekookte aardappels. Voor de komende dagen staat er al van alles in de koelkast...
Marnix

Bericht door Marnix »

Rens schreef:
Denk je er om, dat je bij Hoevelaken linksaf moet???????
Anders kom ik bij jou uit? :)
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
helma

Bericht door helma »

Het wordt dus macaroni met rundergehakt, mais en doperwtjes
Mariavt

Bericht door Mariavt »

Lekkerbekjes (kan eindelijk weer normaal eten) :P
Alleen wie door de duisternis van de nacht is gegaan, kan het licht van de morgen naar waarde schatten !

He will wipe away every tear from their eyes. Death shall be no more, neither shall be mourning nor crying nor pain anymore, for the former things have passed away. Revelation 21:4
jvdg

Bericht door jvdg »

Mariavt schreef: (kan eindelijk weer normaal eten) :P
Hoera!!!!!!!!!!!!!!!!
Mariavt

Bericht door Mariavt »

jvdg schreef:
Mariavt schreef: (kan eindelijk weer normaal eten) :P
Hoera!!!!!!!!!!!!!!!!
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Alleen wie door de duisternis van de nacht is gegaan, kan het licht van de morgen naar waarde schatten !

He will wipe away every tear from their eyes. Death shall be no more, neither shall be mourning nor crying nor pain anymore, for the former things have passed away. Revelation 21:4
Tiberius
Administrator

Bericht door Tiberius »

Mariavt schreef:(kan eindelijk weer normaal eten) :P
Niet te veel happen.
Gesloten