'K zag zelfs al een naaimachine voorbij komen.

En Ds. Boston heeft zelfs plaats moeten maken voor ATC.

De Luther-change kan ik wel waarderen.
Terwijl ik Mister prijs voor zijn standvastigheid in het continueren van Bergen.
Ik laat het nog maar even zo...!jvdg schreef:Terwijl ik Mister prijs voor zijn standvastigheid in het continueren van Bergen.
Ik blijf hopen op een herziene versie.Mister schreef:Ik laat het nog maar even zo...!jvdg schreef:Terwijl ik Mister prijs voor zijn standvastigheid in het continueren van Bergen.
Ik ben niet zo van herziene versies. Gevaarlijk.Luther schreef:Ik blijf hopen op een herziene versie.Mister schreef:Ik laat het nog maar even zo...!jvdg schreef:Terwijl ik Mister prijs voor zijn standvastigheid in het continueren van Bergen.
Mister schreef:Ik ben niet zo van herziene versies. Gevaarlijk.Luther schreef:Ik blijf hopen op een herziene versie.Mister schreef:Ik laat het nog maar even zo...!jvdg schreef:Terwijl ik Mister prijs voor zijn standvastigheid in het continueren van Bergen.
Mijn sponsor wilde genoemd worden op dit forum vandaar.....jvdg schreef:'t Is anders maar een rare boel met die avatars.
'K zag zelfs al een naaimachine voorbij komen.![]()
En Ds. Boston heeft zelfs plaats moeten maken voor ATC.![]()
Terwijl ik Mister prijs voor zijn standvastigheid in het continueren van Bergen.
Mag jij jokken?huisman schreef:Mijn sponsor wilde genoemd worden op dit forum vandaar.....jvdg schreef:'t Is anders maar een rare boel met die avatars.
Kijk maar naar links Th Boston is terug (en gaat niet meer weg)jvdg schreef:Mag jij jokken?huisman schreef:Mijn sponsor wilde genoemd worden op dit forum vandaar.....jvdg schreef:'t Is anders maar een rare boel met die avatars.
huisman schreef:Kijk maar naar links Th Boston is terug (en gaat niet meer weg)
Ik vind/vond het wel wat hebben, hou niet zo van mensenvereringhuisman schreef:Kijk maar naar links Th Boston is terug (en gaat niet meer weg)jvdg schreef:Mag jij jokken?huisman schreef:Mijn sponsor wilde genoemd worden op dit forum vandaar.....jvdg schreef:'t Is anders maar een rare boel met die avatars.